Permalänk
Medlem

Bluescreen fråga

Fick nyss bluescreen, han dock inte läsa vad som stog för daton staratade om direkt. Hörde sedan att hdd stanade och startade upp och klickade till.

Den klickar lite då och då, fattar att den hållar på att gå sönder... men kan den ha orsakat bluescreen händelsen?

Har inte gjort/installerat något på senaste tiden och har xp home orginal

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Japp, det kan den.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Tycker att du skyndsamt bränner ut allt viktigt på DVD och köper en ny HDD innan det är försent.

Om det är den som orsakar blåskärm vet jag inte.

Permalänk
Medlem

Kopierar bara över till dom andra har 1,7tb skryt skryt och lämmnar in på garantin

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Det symtomet känner jag också till. Det borodde dock på att mitt nätagg inte orkade driva allting (ett Q-tec speccat till 500W ).

Visserligen så fick jag ingen bluescreen utan XP hängde sig bar utan att man kunde göra något. Vista säremot klarade sig ganksa bra, bara att man behövde vänta med att öppna menyer och sånt tills hårddisken kommit ingång igen.