Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk

Verkar som att många glider av att tråden handlar om bästa nicket, inte vilka nick ni har haft själva...

Nu kanske jag avvek från ämnet också iom att jag inte har något att komma med på "bästa-nick-fronten" men....

Permalänk
Medlem

Jag gillar mina, surprise
Belga / Firaphex

Mest för att det är så absurt få som kan komma på vart "belga" kommer ifrån (och kudos till de som gör det).

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Farbror Frej
str8forthakill ( )
i_don't_care
Just_kill_me
"ditt namn"
Jag_har_inte_WH

Permalänk
Medlem

Nja, bästa nicket är väl det som är lite mer orginellt.

Själv kör jag med Grothras som jag kom på när jag skulle spela Orc på wow-betan:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Rullstolsjon nickar jag på spel

Visa signatur

hej alla sweklockor

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Törminejjtorr
Verkar som att många glider av att tråden handlar om bästa nicket, inte vilka nick ni har haft själva...

Nu kanske jag avvek från ämnet också iom att jag inte har något att komma med på "bästa-nick-fronten" men....

Mjo, jag gjorde det mest för att dom flesta andra hadde gjort det så då följde man strömmen...

När det gäller bästa nick av dom jag har sett så skulle jag nog säga Janet som brorsan kom på när vi brukade köra Diablo II. När det laggade mycket brukade han alltid säga att det ''laggar Janet''... Han nickade även Frallan några gånger, och varje gång han gjorde det ändrade han namnet på mina gubbar till ''Osten'' och ''Smöret'' och sånt...

Permalänk
Medlem

Ett kul namn jag sett på Team fortress 2 är "Teleporter exit".

Det där har förvirrat mig mer än en gång, när det står vem som dödat vem och det kommer upp något i stil med "Teleporter exit kills Sentry gun"..
Wtf ?
Har jag tänkt innan jag insett att "Teleporter exit" var hans namn...

Själv körde jag med namnet Thorsten Thoraxkirurg, vilket var rätt uppskattat...
Nu heter jag Bitsk Iller.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Hjälpsam

När jag spelade WoW hade min Hunter ett Vildsvin som hette "Ham", Ham hängde med från lvl 10 ända till dess jag äntligen tröttnade på spelet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X | Intel Arc B580 | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/8gy1xr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 9060 XT 16GB | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/gwcxfs
HTPC | https://valid.x86.fr/gqtxws |

Permalänk
Medlem

Själv kör jag med Lajning. Har haft det nicket sedan 1998 när jag skaffade hotmail. Har även kört med Lajjvo och använder det lite då och då.

Permalänk

skunken såklart

Visa signatur
Permalänk

I en av de tidigaste CS betorna minns jag en som nickade
Torgnys svettiga ansikte, det faktum att jag kommer ihåg det fortfarande efter typ 10 år säger väl en del hur bra nick det är.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg ett par fina nicknames från CS runt 7-8 år sedan. "Han med gitarren" och "Davids flygande ansikte"... what?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Åke

Visa signatur

Pentium D 2.66 @ 3.9 Ghz, Voltmoddat 7900 GT

Permalänk
Avstängd

Heltsonika måste nog vara ett av de coolare , kommer från travian s3 se

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb

Permalänk

Kör oftast antingen devildenied eller skitankan.
Skitankan har jag kört till och från sen jag skaffa min första mejl typ -96-97

Kom på att jag har ju ett bf2 konto med det mycket charmanta namnet bajsgapet

Permalänk
Medlem

The One And Only

"Dalton Sleeper"
Har hittills bara sett mig använda det, det var det första och enda, uppfann det för ca 8-9 år sedan.

Permalänk
Medlem

Ett av de bästa nicken jag hört och sett är Lajm, satte sig direkt dock inte mitt;)

Visa signatur

CPU: Intel i5-3570K| GPU: Gigabyte Windforce GTX 670 | Minne: Corsair Vengeance 1600Mhz 16GB | Mobo: ASRock Z77 Extreme4 | SSD: Samsung 830-Series 128GB| Lagring: 500GB Internt, 2+1TB Externt | Chassi: Fractal Design Define R4 Black | PSU: Corsair TX 650W | OS: Windows 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Korall-Kalle Rektangelbyxa
Postråns Miljonären

Visa signatur

// -> SafeWay

Permalänk

Nick man kan uttala och skriva snabbt är bra nick.

Mitt till exempel utan [KIL] skiten då.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

Själv nickar jag "BadAim" när jag CS:ar, det är coolt vare sig jag missar eller träffar IMO.

Mvh

Permalänk
Medlem

Har en kompis som nickade : gaylordfocker : på DotA en gång på ett LAN snacka om det blev asgarv

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

Tycker om mitt fakra KebabTaxi

Visa signatur

l Chassi - In Win Fanqua l MDK - Asus P8Z68-V PRO GEN3 l CPU - Intel i5 2500k l GPU - NVIDIA gtx 680 soc l RAM - Kingston 16 GB 1600 MHz (4 GB x4) l HDD - WD 1 TB l l Nätagg - Silent Pro M2 620W

Permalänk
Medlem

Ja, de får väll isåfall bli Strykjärn

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
I en av de tidigaste CS betorna minns jag en som nickade
Torgnys svettiga ansikte, det faktum att jag kommer ihåg det fortfarande efter typ 10 år säger väl en del hur bra nick det är.

Torgnys svettiga ansikte är väl en låt av Eddie Meduza eller nått?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av F1D0
Torgnys svettiga ansikte är väl en låt av Eddie Meduza eller nått?

Ja, & dålig är den också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudburst
nån som hette Sista Bossen tyckte jag om.

Mmm.. såg en i WoW som hette Finalboss, det var rätt skönt nick.

Sen Gankdalf, som jag skúlle vilja sätta Copyright på, jag vet att det finns många som har en Gankdalf nu men JAG hade inte sett nån som hade det nicket när jag börjande använda det. Och det var när AV Battlegrounds fanns på test servern.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk
Hedersmedlem

Yoda eller Gurra brukar det bli

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

I de flesta spel får det inte plats men ibland....

"Kebabenpåhörnet"

bästa nick:et ever

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Istället för Heaton, Coldon
Kört med Sotix ett tag nu ^^

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk

hittebarn.

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.