Den stora tråden om Erepublik [Hjälp Sverige att ta över jorden! (börjar med Norge)]

Permalänk

Har osso anmält mig, men kanske någon vänlig själ har en invite till mig med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yokto
Har osso anmält mig, men kanske någon vänlig själ har en invite till mig med

Skickat!

Visa signatur

Det finns inga dåliga kläder, endast dåligt väder.

Permalänk
Medlem

E de inte lättare om alla som vill ha vill ha en invite skriver sin mail adress här så kan man ju skicka en invite med en gång...

Och tips till alla nya som går med, om ni inte hittar något jobb, skicka ett meddelande till "Ettan" så får ni jobb med en gång, och glöm inte att gå med i SWEP - sweclockerspartiet på Erepublik!

Visa signatur

< - - - - - - - - - -E6600@3,6ghz . Zalman CNPS9700 - 4x1gb pc6400 - 8800gtx@640/1500/2000 - Asus Commando - Toughpower 850 - Raptor- - - - - - - - - - >

Permalänk

lättare kanske men alla vill inte sprida ut sin email adress på ett forum, nog för att det känns bekvämare på detta forum, men ändå som regel gör jag inte det.

Har gått med i SWEP, börjar förstå mig på spelet lite nu, ettan gav mig jobb på 0.5 sek i lön :S men är ju en början.

har även invites så bara att skicka ett pm om du vill ha.

Permalänk
Medlem

Har 2 invites kvar, dra iväg PM med mail så invitar jag

Glöm inte att registera er på Erepublik.se också där alla diskussioner om spelet förs.

Permalänk

Har 3 invites, PM mig med mail om du vill ha en

Permalänk
Medlem

*Fått invite*

Har då 2st(?) invites att ge (Alla andra får 5?:S)

Men men PM:a mig isf.

Visa signatur

Niklas Thulin^^

Permalänk
Medlem

Har spelet utvecklats nå mer sedan denna tråd startades? Jag spelade tidigare men tyckte spelet var dödfött som det var då, men med stort potential.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Mja, kommer väl en hel del funktioner osv.
Finns rätt mycket planer på att låta folket själva få rättssystem osv men det närmaste som kommer nu är krigsystemet (runt 7e april), vilket lär dra igång världen lite.

2 Invites kvar, skicka PM med mail

Permalänk
Medlem

Beam Me Up Scotty:

ryder17z@technologist.com

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik356b
Beam Me Up Scotty:

ryder17z@technologist.com

"This person has already been invited
We sent him an initation again!"

Skriv det här då!

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ralleballe
"This person has already been invited
We sent him an initation again!"

Skriv det här då!

haha skicka säkert 1 min före dig så sry.. tror inte han skulle hunnit skriva det i forumet

Visa signatur

Niklas Thulin^^

Permalänk
Medlem

Ehum, det var fel då den skickades på mailen

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI

Permalänk

Man får vara snabb om man vill skicka invites. De ligger inte orörda här länge inte.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem

Har 5 invites kvar som om nån vill ha så PM bara så skickar jag en.

Permalänk
Visa signatur

De är bara en sjuk grej.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jannemedkorven
lillkinky@hotmail.com

det är fixat

Permalänk

Är detta spel HELT gratis? Om det är det så är jag intresserad av en invite, PM:a mig (vill inte ge ut emailadress).

Sedan vore det bra om någon kan förklara vad det går ut på? Är det att ett land (sverige) ska ta över världen?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk

Testar gärna, skicka till ikariam2500 (at) gmail (punkt) com.

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Testar gärna, skicka till ikariam2500 (at) gmail (punkt) com.

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka.

This person has already been invited
We sent him an initation again!

JAHA! IGEN!

Visa signatur

Permalänk

Tack.

Kan någon förklara meningen med detta spel?

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Tänkte skriva lite om vad jag tycker om spelet så ni som funderar på att börja kan få en uppfattning...

Spelet är helt gratis och efter att ha spelat ett tag nu så skulle jag vilja påstå att det har varit en minst sagt intressant utveckling, Sverige leder överlägest i alla katekorier i hela världen och om endast ett par dar så kommer en ny funktion, länder kommer att kunna attackera varandra, ett plus med spelet är att det räcker att logga in kanske en minut varje dag för att göra framsteg och få en generell överblick över samhällets utveckling.

Sverige är som sagt en stormakt och har kapaciteten att utöka sin landmassa och det är därför ett stort extra plus i spelet, alla individer kan på egen hand skapa tidningar, politiska parti och företag, självklart leder man sedan sitt företag/parti/sin tidning på egen hand, man måste köpa mat för att överleva, och man kan även köpa vapen presenter och ett eget hus. Man kan även flytta till andra länder/städer i sitt eget land. Många 'alla?' länder har ett eget forum samt en grupp som bestämmer över landet, alla länder har en egen valuta och denna jämförs med andra länders samt med den internationella "valutan" guld. Något som kanske inte just nu är aktuellt är att ta över Norge, Sverige och Norge ingår nämnligen i en icke-aggressionspakt för tillfället...

Du som tycker det verkar intressant och vill prova kan antingen skriva din email här eller så skriver du att du vill ha ett pm av någon med invite (alternativt pm:ar mig eller någon annan som du vet har invites)

Vill även nämna att alla nybörjare som inte hittar jobb kan pm:a "Ettan" i spelet så får ni jobb med en gång, SWEP (sweclockerspartiet) väntar även på er

Visa signatur

< - - - - - - - - - -E6600@3,6ghz . Zalman CNPS9700 - 4x1gb pc6400 - 8800gtx@640/1500/2000 - Asus Commando - Toughpower 850 - Raptor- - - - - - - - - - >

Permalänk
Medlem

Har 13 invites, bara att skicka pm med eran email så får ni!

Permalänk
Medlem

Tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damp123
Har 13 invites, bara att skicka pm med eran email så får ni!

Hur fan lyckas du få så många?

Har 1 invite kvar, skicka PM med Mail

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flammbar
Hur fan lyckas du få så många?

Har 1 invite kvar, skicka PM med Mail

Inte en aning, dom bara kmr hela tiden...:D

Har fortfarande 13 kvar så skicka pm med eran mail!

Permalänk
Medlem

Har 11 invites bara att skicka pm med mailen så invitar jag!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KRQKAN
ip_richard@hotmail.com

Fixat

Edit:

Citat:

This person has already been invited!
Another invitation has been sent right now to this address!

Visa signatur

Fractal Define R2, Fractal Newton R2 800W, INTEL CORE I7 980, 12GB Corsair pc 12800. Ny gpu skall inhandlas

Permalänk

Är meningen med detta spel att gå in varje dag och klicka på "traning" en gång, följt av "work" en gång? Tämligen menlöst.

I sådana fall är Ikariam bra mycket roligare.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!