Permalänk

Netgear WNR2000

Netgears nya router WNR2000, Någon som har några länkar till tester som gjort på den, hastighetstester osv?

Permalänk
Medlem

sök på google på netgear wnr2000 review

den som söker finner oftast.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X13 Gen1 AMD Ryzen 3 Pro 4450u Pro 8GB Ram Radeon RX Vega 5 256GB SSD. AOC Q27G2U
Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD.

Permalänk

Istället för att vara dryg kanske du skulle kunna hjälpa till istället?

Det enda halvvettiga jag har hittat är en videorecension på youtube, men den tog inte upp det jag ville veta: nämligen hur snabbt den pallar wan-lan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtlasPatlas

Det enda halvvettiga jag har hittat är en videorecension på youtube, men den tog inte upp det jag ville veta: nämligen hur snabbt den pallar wan-lan

Jag menade absolut inte att vara dryg.
kanske var felformulerat.

Men oftast hittar man recensioner genom att söka så.
hade dessutom ingen vettig recension som jag visste om. Då är det väl bättre att hjälpa till lite än inte alls eller har jag fel?

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X13 Gen1 AMD Ryzen 3 Pro 4450u Pro 8GB Ram Radeon RX Vega 5 256GB SSD. AOC Q27G2U
Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtlasPatlas

"Ge en man en fisk, och han har mat för en dag. Lär en man att fiska..." Du har säkert hört resten

Visa signatur

CCNA

Permalänk

Har prövat söka och jag hittade bara också den där video recesionen på Youtube. Men det är jag ju som sagt inte ute efter. Kan kanske vara så att det inte hunnit släppas någon eftersom routern är för ny ännu?