Samsung Touchwiz och LG Viewty - Anslutning?

Permalänk
Medlem

Samsung Touchwiz och LG Viewty - Anslutning?

Hej!

Jag undrar ifall du som ägare till eller bara vet vilken typ av anslutning till hörlurar LG Viewty eller Samsung Touchwiz stödjer?

Har läst lite på deras hemsidor, prisjakt, Google men hittar ingenting om det.. råkar du veta vilken typ av anslutning till hörlurar den stödjer?

Jag vill kunna köra med mina vanliga som jag har till Mp3-spelaren, antar att det är 3,5 "?

Tack

Permalänk

Touchwiz har ingen riktig 3,5" utgång, det finns istället en sådan kontakt på sladden till hörlurarna som följer med. Du kan alltså använda dina vanliga lurar, bara det att du får "skarva".

Hur det är med Viewtyn vet jag däremot inte, men det finns säkert någon som kan fylla på om den.

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Hej Kompressor, okej.. är det alltså någon sorts adapter som följer med?
För mig spelar det inte så stor roll, så länge man kan lyssna med sina vanliga lurar är jag nöjd.

Tack för ditt svar

Permalänk
Medlem

Till Viewtyn är det en adapter med, en väldigt klumpig sådan dessutom.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hjelp
Hej Kompressor, okej.. är det alltså någon sorts adapter som följer med?
För mig spelar det inte så stor roll, så länge man kan lyssna med sina vanliga lurar är jag nöjd.

Tack för ditt svar

Ja, det sitter en utgång på sladden där du pluggar i dina vanliga lurar. Bryr du dig inte om att inte kunna koppla lurarna direkt i telefonen kommer du nog att bli nöjd även med denna lösningen.

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Kanon, tack så mycket.. tror att det blir Touchwiz mellan dessa 2.

Tack