Permalänk

Signaturer från HWbot.

Hallå, jag undrar om det inte vore lämpligt att tillåta HWbot signaturer i forumet? Nu när alla ändå minst har 2mbit och era servrar inte belastas så mycket av det har ni enligt min mening inget att förlora på det. Det hade varit kul om Sweclockers kunde bli lite mer av ett klocknings forum!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Hallå, jag undrar om det inte vore lämpligt att tillåta HWbot signaturer i forumet? Nu när alla ändå minst har 2mbit och era servrar inte belastas så mycket av det har ni enligt min mening inget att förlora på det. Det hade varit kul om Sweclockers kunde bli lite mer av ett klocknings forum!

Jag tror snarare i att man inte vill ha det för att det skapar glapp mellan inläggen i forumet och när en sida laddas så komemr bara sidan flyga upp då inte alla signaturer har laddats klart.
En anledning varför reklam mellan inläggen inte existerar på detta forum förövrigt.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Evil_AnAnAs,

Skulle vi tillåta bilder i signaturerna så skulle jag förmodligen få löpa gatlopp bland arga medlemmar.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk

Nu menar jag iof inte riktigt bilder utan små signaturer som många andra forum använder.

Inget större än detta

Men du är boss ;).

Edit: Bara för det funkar det inte alla infoga bilden :(.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06