Den riktiga "vilken webbläsare använder du?"

Permalänk
Medlem

Den riktiga "vilken webbläsare använder du?"

Tanke på den förra inte har med Opera så får man ju inte se den fina statistiken mellan de olika webbläsare... Så vi gör om och gör rätt!

Visa signatur

EP45-DS3P | Quad 6600 @ 3.0 GHz | 4gb DDR2 | HD4850 512mb | Thermalright Ultra-120 Extreme | 1,5TB |

Permalänk
Medlem

Annars kan väl någon mod ändra den förra omröstningen?

Permalänk
Medlem

Firefox såklart ! kvickare, stabilare och mer korrekt än IE7/8.

Permalänk
Medlem

Jag kör Firefox för att jag gillar den. Noscript är det enda addon jag använder. Kör inte Adblock (speciellt med filterlista) eftersom jag tycker att det är ok att bra sajter kör reklam och får pengar från det.

Det enda Flash är bra för är streama webbvideo och spel, annars hatar jag det. Används Flash för navigation och corefunktioner i en sajt stänger jag dem snabbare än jag klickade på en länk till dem.

Permalänk
Medlem

Firefox 3.0.10 används här.

Permalänk

Opera är otroligt underskattat och jag tycker det är lite synd att FF är så "mainstream". Inget emot FF dock

Permalänk

Fajerfox.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wolfsktaag
Opera är otroligt underskattat och jag tycker det är lite synd att FF är så "mainstream". Inget emot FF dock

Håller med dig. Opera är väldigt underskattad, gillar verkligen wanden och adblocken som man slipper tanka ner ett program.. bara högerklicka och ta bort. tack vare den kan man ju gå in på aftonbladet utan att man dör.

Visa signatur

EP45-DS3P | Quad 6600 @ 3.0 GHz | 4gb DDR2 | HD4850 512mb | Thermalright Ultra-120 Extreme | 1,5TB |

Permalänk
Medlem

Igen? Seriöst asså

Permalänk
Medlem

Re: Den riktiga "vilken webbläsare använder du?"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 16:9
Tanke på den förra inte har med Opera
så får man ju inte se den fina statistiken mellan de olika webbläsare...
Så vi gör om och gör rätt!

Tack!
Det blir Safari .. lik f-bannat

Hals -ning
/halo

Visa signatur

Core i9 13900K, Geforce GTX 650 Ti, 750W, ASUS Prime Z790, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB, Samsung Pro 990 1TB

Permalänk
Medlem

Firefox här

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Logitech G Pro|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myllerman
Firefox såklart ! kvickare, stabilare och mer korrekt än IE7/8.

Håller med. Förutom på en punkt. Jag upplever faktiskt att IE är snabbare än FF. Renderar alltså sidor snabbare.

Visa signatur

I´m not a complete idiot. Some parts are missing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
Igen? Seriöst asså

Kanske känns dumt, men ville verkligen veta hur många som använder Opera och andra läsare. Var många som skrev att dom körde opera och det verkade som jag inte var ensamma för en gång skull. so thats why detta körs igen. en mer sammahängande lista.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Har alltid använt IE, och kommer antagligen inte att ändra på detta, under överskådlig framtid

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Chrome.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

FF+IE8

Använder FF som standart
IE8 för den är bra och i vissa fall snabbare än foxen

Visa signatur

Hubbe

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 16:9
Kanske känns dumt, men ville verkligen veta hur många som använder Opera och andra läsare. Var många som skrev att dom körde opera och det verkade som jag inte var ensamma för en gång skull. so thats why detta körs igen. en mer sammahängande lista.

Självklart får alla ha olika intressen bäst de vill men på vilket sätt kan det här vara intressant? "..ville verkligen veta.." ;D

Permalänk
Medlem

jag körde opera, men testade chrome och har stannat med det

Permalänk
Medlem

Firefox, vet inte hur jag hade klarat mig utan alla mina tillägg jag använder

Permalänk
Medlem

Firefox 3.0.10 använder jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EwlSpirit
Självklart får alla ha olika intressen bäst de vill men på vilket sätt kan det här vara intressant? "..ville verkligen veta.." ;D

Kände mig ensam i webbläsar träsket

Visa signatur

Permalänk

Firefox 1.5

eller va den heter 1.x nånting iaf gammal som gatan men funkar bra

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Använder Firefox, mest för att jag älskar att konfigurera och modifiera program och addonsen hjälper mig göra det väldigt mycket

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

fan vad du ska härma min tråd ffs! :@

förresten: Google Chrome

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem

Eldräven!

Permalänk
Medlem

Visst är Opera bättre än firefox utan addons, men vem kör ff utan addons?

Själv kör jag Firefox med 32 addons.

Visa signatur

The more you know, the less you need.

Permalänk
Avstängd

Finns inget bättre än Firefox.:) ^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Använder firefox men har fixat ett tema till det så det ser ut som IE8 ( hatar ff's utseende annars)

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.

Permalänk
Medlem

Firefox <3 Forever

Visa signatur

Win 7 x64 | Intel Core 2 Duo E6750@2.66Ghz | Gigabyte GA-P35-DS3R | Corsair 4096MB XMS2-6400 | Radeon HD4850 512MB | Creative X-FI ExtremeMusic | 2TB HDD | Hiper 580w | Sunet 100/100

Permalänk
Medlem

Firefox

Chrome gav mig problem.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch