Permalänk
Medlem

Vista SP2

Hej,
Hela installation går bra till sista steget då allt avinstalleras igen man får sedan felkod error_badkey(0x800703f2)

Någon idé

//Apollo

Visa signatur

Apollo.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

Permalänk
Medlem

Prova att köra lodctr /R i en prompt och installera om SP2.

Permalänk
Medlem

Äkta winvows vista ? bara undra då det stog badkey(xxx)

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

en tangent på tangentbordet kanske är trasig

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte heller installera Vista SP2 , har äkta vista. Fattade inte vad Morgan menade. Hjälp någon ?

Permalänk
Medlem

Prova med att avaktivera virusskyddet!
Har jag fått gjort på alla burkar som jag lagt in sp2 på, har fått diverse fel på dem jag glömt att stänga av antiviruset på.

Permalänk
Medlem

Jag testade att göra det. Då funkade det ! Fast sen när windows startade sen så la bara explorer å utforskaren av hela tiden..

Permalänk
Avstängd

vista suger installera xp ist

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1337jonaS
vista suger installera xp ist

Hur orkar folk...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Hur orkar folk...

?????
xp är mkt bätre jag testade vista en gång och den tog typ allt ramminne och allt låg på helt konstiga ställen i kontrollpanelen o så.. nej xp är bäst helt enkelt tar inte så stor plats på hårddisken heller

Permalänk
Musikälskare

Ett argument som detta är inte värt en kommentar enligt mig

"xp är mkt bätre jag testade vista en gång och den tog typ allt ramminne och allt låg på helt konstiga ställen i kontrollpanelen o så.."

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

?????
xp är mkt bätre jag testade vista en gång och den tog typ allt ramminne och allt låg på helt konstiga ställen i kontrollpanelen o så.. nej xp är bäst helt enkelt tar inte så stor plats på hårddisken heller

Så typiskt ungar att börja klaga på saker dom inte förstår över huvud taget.
Vad exakt är det som är bättre med att windows XP använder mindre RAM? Motivera det för mig för du vet väl om att det egentligen bara är bra att operativsystemet använder så mkt minne som möjligt framtills en annan applikation behöver minnet?

Det går att växla till klassiskt läge för dom som inte klarar att hantera förändringar (kontrollpanelen).

Några andra motiveringar till att XP är bättre än Vista?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Vad exakt är det som är bättre med att windows XP använder mindre RAM? Motivera det för mig för du vet väl om att det egentligen bara är bra att operativsystemet använder så mkt minne som möjligt framtills en annan applikation behöver minnet?

Det går att växla till klassiskt läge för dom som inte klarar att hantera förändringar (kontrollpanelen).

xp tar mycket mindre plats på hårdisken också

Permalänk
Medlem

och de är också svindyra i dag men 8 TB från tpb får alltid plats.....eller?

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem

hahah små ungar. vem orkar installera det på en ny dator med vista för installerat.

menmen vista sp2, finns det ute till på svenska? bör de inte komma på windows update då?

Permalänk
Citat:

xp tar mycket mindre plats på hårdisken också

Ja lever man fortfarande på 90-talet är det nog ingen idé att använda Vista.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wångö
menmen vista sp2, finns det ute till på svenska? bör de inte komma på windows update då?

Finns ute på både windows update och deras hemsida för nedladdning.

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rapidfool
Ja lever man fortfarande på 90-talet är det nog ingen idé att använda Vista.

Finns ute på både windows update och deras hemsida för nedladdning.

på svenska ? skulle de inte vara för än i aug?!?!

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
på svenska ? skulle de inte vara för än i aug?!?!

x86
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=891A...
x64
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=s...

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia

Vista är buggigt som fan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emil_äpple*
Vista är buggigt som fan.

Kunde ha varit ett bra argument men du har tydligen inga belägg för dina påståenden

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vista buggigt?

Källa tack