Permalänk
Dustin AB

Har fått några frågor kring Aftonbladets granskning av olika nätföretag (bl.a. Dustin Home), några kommentarer på det:

Konsumentverket granskade alltså många nätföretags försäljningsvillkor och tittade framför allt på vad företagen skrivit om ångerätt och reklamation. Anmärkningen som vi fick var att vi utöver den lagstadgade ångerrätten erbjuder våra privatkunder 30 dagars öppet köp på oöppnade produkter. Inspektören på konsumentverket som granskat villkoren hade missat att vi erbjöd detta utöver ångerrätten, så anledningen till att vi kritiserats beror på ett missförstånd.

Jag kan tänka mig att fler av de företag som "svartlistats" kan ha hamnat på listan av mer eller mindre liknande misstag, för det verkar som att listan publicerats innan utredningen var klar. Konsumentverket gick ut med sin granskning i ett brev till företagen den 26:e juni med en uppmaning om att företagen skulle återkomma innan den 14:e augusti med en eventuell rättelse.

När det gäller oss, Dustin, så har vi jobbat med postorderförsäljning sedan 1984 och är väl insatta i vad som gäller både vid distanshandel och försäljning mot konsument och näringsidkare.

Några frågor utöver ovanstående kan mailas mig på jm@dustin.se

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Dustinhome är underbart. Fortsätt vara schysta mot de som köper från er så handlar vi (i alla fall jag) flera gånger hos er!

Permalänk
Medlem

Tjenare Jüri!

När fixar ni in http://www.dustinhome.se/pd_5010326743.aspx i lager, och när kommer den i svart? Observera att det är ni och ett FÅTAL andra som säljer detta fäste - prio! Hehe.

Mvh,

Jocke

(Fö fungerar förstärkaren fortfarande utmärkt!)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nektar
Trevligt att Dustin dyker in här. Alltid bra att kunna ställa frågor och få svar öppet.

En grej jag hade gillat är om ni kör samma fraktkostnad på Dustin AB som ni gör med Dustin home AB för det finns produkter på Dustin AB som Dustin home AB inte har men utöver det tycker jag Dustin är väldigt bra.

Säkert någon som redan tagit upp, men det bästa vore om ni ständigt körde med fri frakt på beställningar över 500:- för sweclockers medlemmar, dvs. som Inet.

Utöver det skulle jag vilja tillägga att det vore bra om man kunde få bättre hjälp direkt av er vid mindre strul, tex: Köpte nyligen en skärm av er som kom utan en "dammtrasa".
Alltså den mer eller mindre obligatoriska rengöringsduken (med Samsung skärmar/TV) som i detta fallet skulle ingå enligt manual + Samsung support, vill inte gärna ångra köp på en i övrigt bra produkt pga en en rengöringsduk.

I detta fallet vart jag hänvisad till Samsung, som i sin tur hänvisade mig till er igen med folk som suckar i luren.
Saken är den att jag orkade helt enkelt inte bollas fram och tillbaka för en så liten detalj, det var mest en princip sak att få allt man betalat för i kartongen.

Kan säga att jag personligen råkat ut för liknande saker vid beställning från Inet och Komplett, sånt som händer!
Skillnaden var att dom butikerna tog respektive liten pryl direkt från sina egna butikshyllor och skickade omgående prylen på posten, inget tjafs, inget ring själv Samsung nordic och fråga dom efter prylen osv.

Tex. i Kompletts fall rörde det sig om en DVI/HDMI adapter för grafikkortet (4850) som inte fanns i kartongen, där kom det dagen efter en 1 meters DVI/HDMI kabel av modell halvdyr som "plåster på såren"!

Så mitt tips måste bli att vara lite mer tillmötesgående vid mindre problem, tex. en sån sak som att skicka en rengöringsduk för någon tia till en ny kund som spenderat närmare 10000 hos er på sina två första inköp.
Missförstå mig inte, Dustin är en bra butik men enligt mig så har ni fortfarande en liten bit kvar till "top of the line" - INET när det kommer till service och kundbemötande, men så igen, det har väl resten av butikerna också, haha.

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAROKAT
Jag tycker att Dustinhome är underbart. Fortsätt vara schysta mot de som köper från er så handlar vi (i alla fall jag) flera gånger hos er!

Tack och bock Vi gör vårt bästa.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Tjenare Jüri!

När fixar ni in http://www.dustinhome.se/pd_5010326743.aspx i lager, och när kommer den i svart? Observera att det är ni och ett FÅTAL andra som säljer detta fäste - prio! Hehe.

Mvh,

Jocke

(Fö fungerar förstärkaren fortfarande utmärkt!)

Hej!

Här har du den svarta modellen: 5010329226 MULTIBRACKETS DESKMOUNT III SVART DUAL ARM. Distributörens ETA för produkten är för närvarande ~ mitten av augusti, men det kan ändras till bättre eller sämre, som alltid med ETA.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fark
Säkert någon som redan tagit upp, men det bästa vore om ni ständigt körde med fri frakt på beställningar över 500:- för sweclockers medlemmar, dvs. som Inet.

Utöver det skulle jag vilja tillägga att det vore bra om man kunde få bättre hjälp direkt av er vid mindre strul, tex: Köpte nyligen en skärm av er som kom utan en "dammtrasa".
Alltså den mer eller mindre obligatoriska rengöringsduken (med Samsung skärmar/TV) som i detta fallet skulle ingå enligt manual + Samsung support, vill inte gärna ångra köp på en i övrigt bra produkt pga en en rengöringsduk.

I detta fallet vart jag hänvisad till Samsung, som i sin tur hänvisade mig till er igen med folk som suckar i luren.
Saken är den att jag orkade helt enkelt inte bollas fram och tillbaka för en så liten detalj, det var mest en princip sak att få allt man betalat för i kartongen.

Kan säga att jag personligen råkat ut för liknande saker vid beställning från Inet och Komplett, sånt som händer!
Skillnaden var att dom butikerna tog respektive liten pryl direkt från sina egna butikshyllor och skickade omgående prylen på posten, inget tjafs, inget ring själv Samsung nordic och fråga dom efter prylen osv.

Tex. i Kompletts fall rörde det sig om en DVI/HDMI adapter för grafikkortet (4850) som inte fanns i kartongen, där kom det dagen efter en 1 meters DVI/HDMI kabel av modell halvdyr som "plåster på såren"!

Så mitt tips måste bli att vara lite mer tillmötesgående vid mindre problem, tex. en sån sak som att skicka en rengöringsduk för någon tia till en ny kund som spenderat närmare 10000 hos er på sina två första inköp.
Missförstå mig inte, Dustin är en bra butik men enligt mig så har ni fortfarande en liten bit kvar till "top of the line" - INET när det kommer till service och kundbemötande, men så igen, det har väl resten av butikerna också, haha.

Hej!

Valid points. Vi brukar alltid hjälpa till med allt som ligger i vår förmåga. Det är en sak att skicka ut en standard-DVI/HDMI adapter som vi ändå säljer löst och kan skicka iväg inom 10 minuter, men en annan sak att ordna fram Samsungs originalrengörningsduk som inte säljs löst (och inte kan fås tag på lika enkelt). Det vi kan göra (och brukar göra) i sådana situationer är att se om vi har någon motsvarande produkt som vi kan erbjuda istället, då det är, som du säger den snabbaste lösningen.

Nu vet jag inte om du blev erbjuden några alternativ utöver duken som ska följa med, om ärendet fortfarande är olöst så får du mer än gärna kontakta mig så kan vi kolla på lösningar.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fark
Köpte nyligen en skärm av er som kom utan en "dammtrasa".

Inflyttad smålänning?

Kosta på dig en riktig istället för de små halvdana som följer med.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=101295550

Permalänk
Medlem

Hej

Kollade precis vart mitt paket var någonstanns och finner följande.

Citat:

2009-07-27 14:42 Posten P g a överskridna produktvillkor kan försändelsen bli försenad

Varför skickar ni paket som väger över 20 KG som vanlig postpaket? Det kan eventuellt ta en eller flera dagar extra pga platsbrist på deras lastbilar etc sa dom när jag ringe o kollade vad det var för fel.

Visst man dör inte av några dagar sent men när man betalt frakt och vill ha sakerna så fort som möjligt. Betalar ju hellre då lite extra i frakt om det måste skickas med annat bolag än o väntar 1 till flera dagar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Bilden du har länkat till ser inte ut att som någonting vi brukar skicka ut. Dessutom ser det lite klippt och klistrat ut. Framför allt gäller det inte som ett garantibevis. Det framgår inte vilket S/N din produkt har eller när produkten faktiskt såldes, dvs när garantin började gälla. Som garantibevis gäller fakturakopia där det framgår vilken produkt du har köpt samt när produkten fakturerades ut.

Jag hittade din order baserat på informationen i din orderbekräftelse och mailade ut en fakturakopia till dig. Produkten fakturerades ut 2008-08-04 så garnatin på produkten gäller. (Eventuellt inte på batteriet (förbrukningsvara), beroende på om det är 6 eller 12 månaders garanti på batteriet i fråga).

Ett litet förtydligande om hur garanti fungerar: Produktens garanti är något som lämnas av respektive tillverkare. Sedan finns det diverse försäkringar / garantiutökningar / carepacks / etc. som kan beställas till för att stärka upp grundgarantin. Som privatperson har man också reklamationsrätt. Om garantin har gått ut på en produkt så betyder det bara att produkten är utfakturerad till slutkund för en längre tid sedan än vad produktens garantitid är. Vilket det inte är i detta fall då du köpte iPAQen för mindre än ett år sedan.

Blir det något knas så maila mig, så löser vi det.
jm@dustin.se

Hälsningar,
Jüri Martoja
Dustin AB

Hejsan Jüri!

Börjar med och tacka för svaret och fakturan du skickat ut..
Garantibeviset är en utskrift som jag senare scannat in för detta tillfälle.
Iaf. så har jag vart bortrest. men har nu skickat ett mejl till dig om hur vi enklast nu löser detta.

Återigen tack för hjälpen, stay tuned SWEC!

Vänliga Hälsningar /Kicken

UPDATE: All heder år Jüri oh Dustin, som redan idag på fm hade kontaktat HP och löst "problemet" samt fixat och lagt upp ett ärende. Så nu hämtar förhoppningsvis HPs ombud telefonen imorrn.. Vad som ar väldigt konstigt, men som varken hör hit eller har med Dustin eller Dustinhome att göra var att ombudsfirman inte hade ngt telefonnummer, inte heller kunde dom ange ngn tid dom kunde/skulle komma, utan man skulle tydligen vara tillgänglig hela dan på sin fakturaadress mellan kl8-17. Mkt konstigt tykte både jag och HPs supportkille, förhoppningsvis hämtar dom den efter 10, annars är jag smoked. Återigen tack Jüri, nu kan man bara hoppas på lika bra service från HP!

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Tjena Jüri

Har en liten fråga angående Dell 2009WA Ultrasharp som ni just nu har kampanjpris på. Frågan är hur länge ni kommer ha detta kampanjpris? Jag skall beställa en sådan men först om ett par veckor då lite mer pengar rullar in. Tar kampanjen slut innan pengarna rullar in så får jag försöka lösa det på någe sätt.

//Niklas

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sathack
Hej

Kollade precis vart mitt paket var någonstanns och finner följande.

Varför skickar ni paket som väger över 20 KG som vanlig postpaket? Det kan eventuellt ta en eller flera dagar extra pga platsbrist på deras lastbilar etc sa dom när jag ringe o kollade vad det var för fel.

Visst man dör inte av några dagar sent men när man betalt frakt och vill ha sakerna så fort som möjligt. Betalar ju hellre då lite extra i frakt om det måste skickas med annat bolag än o väntar 1 till flera dagar.

Hej!

Alternativet till det är pall, som kostar väldigt mycket mer frakt för dig och tar ungefär lika lång tid som ett postpaket som väger över 20kg (vilket är helt OK att skicka om man har avtal för det med Posten). Om en produkt kan skickas som postpaket istället för pall så gör vi det just då det tar ungefär lika lång tid och kostar mycket mindre frakt.

Produkter som däremot måste skickas på pall skickar vi givetvis alltid på pall. Om postkontoret sedan har problem med att hitta plats för paketet så beror det inte konkret på att det är postpaket 20kg+ utan främst just p.g.a. att de har platsbrist.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Tjena Jüri

Har en liten fråga angående Dell 2009WA Ultrasharp som ni just nu har kampanjpris på. Frågan är hur länge ni kommer ha detta kampanjpris? Jag skall beställa en sådan men först om ett par veckor då lite mer pengar rullar in. Tar kampanjen slut innan pengarna rullar in så får jag försöka lösa det på någe sätt.

//Niklas

Hej!

Om det inte framgår exakt hur länge kampanjen varar så kan jag tyvärr inte heller se det. Vi erbjuder dock fakturering och delbetalning av olika slag, så det finns ju alltid möjligheter.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Här har du den svarta modellen: 5010329226 MULTIBRACKETS DESKMOUNT III SVART DUAL ARM. Distributörens ETA för produkten är för närvarande ~ mitten av augusti, men det kan ändras till bättre eller sämre, som alltid med ETA.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Tack och bock! Blir att boka om ett tag!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Hej.

Kan man skicka tillbaka en vara som man har försiktigt provat på öppet köp?

Ej skadad eller något liknande. I samma skick som det kom.

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kizzy
Hej.

Kan man skicka tillbaka en vara som man har försiktigt provat på öppet köp?

Ej skadad eller något liknande. I samma skick som det kom.

Hej!

Det är bara att maila eller ringa oss så lägger vi upp ett ärende och skickar en förbetald returlapp om återköp/ångerrätt är tillämpningsbart i ärendet.

Eller maila direkt till mig med ordernummer så löser jag det

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Hej Dustin o Jüri!

Jag undrar när ni får in krusell ORBIT FLEX til Nokia N97?

Jag skulle också vilja se ett "displayskydd" för kameralinsen, då den redan blivit repad på min N97 som ni levererat i förra veckan. Allt på grund av den idiotiska luck konstruktionen. Jag har blåst och vart otroligt försiktig när jag slidat luckan men tyvärr en repa i kanten som inte påverkar optiken.

Måste dock beröma Dustinhome för otroligt säkra leveranser!!!!
Och dig för engagemanget!!

Mvh/Erik

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BumpaBumpa Berra
Hej Dustin o Jüri!

Jag undrar när ni får in krusell ORBIT FLEX til Nokia N97?

Jag skulle också vilja se ett "displayskydd" för kameralinsen, då den redan blivit repad på min N97 som ni levererat i förra veckan. Allt på grund av den idiotiska luck konstruktionen. Jag har blåst och vart otroligt försiktig när jag slidat luckan men tyvärr en repa i kanten som inte påverkar optiken.

Måste dock beröma Dustinhome för otroligt säkra leveranser!!!!
Och dig för engagemanget!!

Mvh/Erik

Hej, Erik!

Ska se vad vi kan göra, har mailat iväg dina önskemål.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Tjosan Dustinhome. Nu är det såhär att jag köpt denna produkt av er :
http://www.dustinhome.se/pd_5010145102.asp

Och det visade sig att jag bara kan få ut 1gb av det minnet. För datorn klarar inte av 2gb stickor utan då behövs det 2 st 1gb:are. Så nu undrar jag ifall jag har möjlighet att skicka tillbaka 2gb stickan & få 2 st 1gb:are?

Visa signatur

ni vet att jag är älskad av er!

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av forcker
Tjosan Dustinhome. Nu är det såhär att jag köpt denna produkt av er :
http://www.dustinhome.se/pd_5010145102.asp

Och det visade sig att jag bara kan få ut 1gb av det minnet. För datorn klarar inte av 2gb stickor utan då behövs det 2 st 1gb:are. Så nu undrar jag ifall jag har möjlighet att skicka tillbaka 2gb stickan & få 2 st 1gb:are?

Hej!

Du kan säkert lämna tillbaka 2gb stickan om den är inom ångerrättstiden, och köpa 2st 1gb moduler istället. Maila mig ordernumret så kan jag kolla upp vad vi kan göra.

Mvh,
Jüri Martoja (jm@dustin.se)
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Har beställt många produkter från er och kommer att fortsätta att handla från er i framtide, strålande service och bemötande från er personal. Helt fantastiskt!

Permalänk

Hej JmMartoja,

Hur långt brukar det ta en vanlig vardag innan ni svarar på returförfrågan. Inget bråttom här men är detta möjligt:

Bakgrund: Köpte i juni delar till min nya dator och har lidit av BSOD (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL) samt frysningar i OS vid random tillfällen. Har då kommit fram till att det är fel på minnet och kollat dessa genom memtest86+ under fyra timmar. Testet visar en massa fel och därför vill jag byta ut dessa.

Då undrar jag om jag kan göra såhär: Beställa nya minnen imorgon och sedan när de kommer fram, packa ner de gamla i kartongen som jag fått och skicka tillbaka? Då slipper jag oroa mig för frakten då förpackningen är "original" samt att det blir lätt att skicka tillbaka samma innehåll fast trasigt.

Mobilbild, ursäktar mig för kvaliten:
http://i114.photobucket.com/albums/n273/Marabou_lll/DSC00163....

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marabou
Hej JmMartoja,

Hur långt brukar det ta en vanlig vardag innan ni svarar på returförfrågan. Inget bråttom här men är detta möjligt:

Bakgrund: Köpte i juni delar till min nya dator och har lidit av BSOD (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL) samt frysningar i OS vid random tillfällen. Har då kommit fram till att det är fel på minnet och kollat dessa genom memtest86+ under fyra timmar. Testet visar en massa fel och därför vill jag byta ut dessa.

Då undrar jag om jag kan göra såhär: Beställa nya minnen imorgon och sedan när de kommer fram, packa ner de gamla i kartongen som jag fått och skicka tillbaka? Då slipper jag oroa mig för frakten då förpackningen är "original" samt att det blir lätt att skicka tillbaka samma innehåll fast trasigt.

Mobilbild, ursäktar mig för kvaliten:
http://i114.photobucket.com/albums/n273/Marabou_lll/DSC00163....

Hej!

I skrivande stund ser det ut som att ditt mail bör behandlas imorgon (om du mailade in idag), eller idag (om du mailade in igår). Annars kan du maila mig på jm@dustin.se så kan jag se till att det blir fixat.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

I skrivande stund ser det ut som att ditt mail bör behandlas imorgon (om du mailade in idag), eller idag (om du mailade in igår). Annars kan du maila mig på jm@dustin.se så kan jag se till att det blir fixat.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Hej Martoja och tack för ditt snabba svar.

För mig är det endast viktigt att veta om jag kan göra som jag föreslog. D.v.s. köpa nya minnen imorgon och sedan skicka tillbaka de trasiga i samma förpackning så slipper jag vara utan dator vilket skulle vara väldigt bra.

Lika bra att jag mailar dig.

Hälsningar,
Felix

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marabou
Hej Martoja och tack för ditt snabba svar.

För mig är det endast viktigt att veta om jag kan göra som jag föreslog. D.v.s. köpa nya minnen imorgon och sedan skicka tillbaka de trasiga i samma förpackning så slipper jag vara utan dator vilket skulle vara väldigt bra.

Lika bra att jag mailar dig.

Hälsningar,
Felix

Det mesta går att lösa, vissa lösningar är bara mer struliga än andra

Maila mig gärna, så fixar jag det imorgon bitti.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Det mesta går att lösa, vissa lösningar är bara mer struliga än andra

Maila mig gärna, så fixar jag det imorgon bitti.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Tack så mycket! Ha en trevlig kväll!

Permalänk
Medlem

Alltid varit nöjd med Dustin snabb och trevlig service, alltid snabb leverans.
Köpte grejer för nästan 1.4 mille förra året från Dustin.
Men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt. Beställde ett Adaptec SAS kort för ett tag sen, när jag fick den saknades alla kabllar till den, har mejlat Dustin 4-5 gånger under två veckor nu och har inte fått svar än. Alla på orderavdelningen kan väl inte ha semester samtidigt?

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JenzA
Alltid varit nöjd med Dustin snabb och trevlig service, alltid snabb leverans.
Köpte grejer för nästan 1.4 mille förra året från Dustin.
Men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt. Beställde ett Adaptec SAS kort för ett tag sen, när jag fick den saknades alla kabllar till den, har mejlat Dustin 4-5 gånger under två veckor nu och har inte fått svar än. Alla på orderavdelningen kan väl inte ha semester samtidigt?

Hej!

Nejdå det är nästan full bemanning på order och kundservice Forwarda gärna mailet direkt till mig med all info så kollar jag på det. Kan vara så att någon hanterar ärendet men inte nått fram till någon lösning än, men då borde du ha fått svar på ditt mail också.

Jag finns på jm@dustin.se

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Nejdå det är nästan full bemanning på order och kundservice Forwarda gärna mailet direkt till mig med all info så kollar jag på det. Kan vara så att någon hanterar ärendet men inte nått fram till någon lösning än, men då borde du ha fått svar på ditt mail också.

Jag finns på jm@dustin.se

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

du har mail.

EDIT: Problem solved, Jüri fixade det på nolltid. Tack igen.

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Inflyttad smålänning?

Kosta på dig en riktig istället för de små halvdana som följer med.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=101295550

Tack, visste ärligt talat inte vilka dukar man kan/ska använda till skärmen.

Har köpt någon förpackning med dukar som är "färdiga med rengöringsvätska i" tidigare och dom repade min Syncmaster 2493!

Permalänk

Jüi hjälp grabbarna få igång siten nu!
Illa den har vart nere i flera timmar nu .
Nä då ingen fara men lycka till!!

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Medlem

Inför fraktfritt som inet har

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BumpaBumpa Berra
Jüi hjälp grabbarna få igång siten nu!
Illa den har vart nere i flera timmar nu .
Nä då ingen fara men lycka till!!

Up and running

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se