Permalänk

Nya hörlurar till mp3

Tjena!

Orginal lurarna till min Creative Zen funkar inte så bra o ramlar ut ur örat när jag håller på med fysiska aktiviteter så jag tänkte att det är dags för nya.

Några punkter som är viktiga;

*** Att det kan hålla sig inne i örat fastän man springer åtahelvete*** den viktigaste punkte

* Se snygga ut, gärna "sportig" look men detta är den punkten som är minst viktig...

* bra ljud

* priset ska vara upp till 300 kr

Permalänk
Medlem

för 300 finns inget vettigt alls, och absolut inget som kan kallas för bra ljud, 3 dubbla så finns det en del någorlunda.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk

sennheiser cx300

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
sennheiser cx300

Onekligen OK för pengarna, men bra är dom verkligen inte, bummlig bas, matt odetaljerat mellanregister, diskant inga detaljer alls, tunn och bara allmänt luddig, garderobsliknade ljud, där ljudet är filtrerat genom en hög med kläder.

Men dom är förstås bättre än medföljande lurar, har aldrig begripigt varför man skickar med lurar överhuvudtaget till MP3 spelare eller telefoner, jag bara lägger dom i närmaste runda arkiv oöppnade, produktpriset skulle kunna sänkas lite istället om dom inte skicka med totalusla lurar, och användaren skulle bli gladare med att använda ett par hyffsade istället.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

ggustavsson,

majoriteten av personerna som köper mp3-spelare struntar fullständigt i ljudkvalité osv. De bryr sig inte om alla låtar är 128kbps, de brukar lyssna med endast en hörlur i örat för de förstår inte att det är stereo eller bryr sig helt enkelt inte.

Gissa varför så många går runt med ipod original hörlurarna även fast de verkligen är i det sämsta laget.

Till TS: Tycker också du borde spara till iaf 5-600 men om du absolut måste köpa ett par hörlurar i 300 kronors klassen så är väl Sennheiser CX300 de bästa. Ifall du väljer att spara lite mer finns ju också CX400 och CX500.

mvh, GnomeN.

Visa signatur

"A person who never made a mistake never tried anything new." - Albert Einstein

CPU: Intel® Pentium® 4 EE @ 3.73 GHz Grafikkort: ATI Radeon HD2900 XT 512MB Minne: DDR2 PC6400 2048MB Hårddisk: Western Digital Black™ 640GB OS: Windows 7 Ultimate x32

Permalänk
Medlem

AKG k414p ?