Ge mig 2 min av er tid

Permalänk

Ge mig 2 min av er tid

Hej vänner!

Jag håller på med en liten survey som handlar om micro payment finansierade spel för mitt masterprogram i Informatik. Jag skulle verkligen uppskatta om ni på Swec tog er 2 min för att fylla i några frågor.

Gör mig en tjänst och klicka här under:

Ta survey!

Permalänk
Medlem

Det är värdelöst att alla inte har samma förutsättningar i ett spel. Antingen ska det vara avgift eller inte

Det är min åsikt Ska fylla i nu

Permalänk
Hedersmedlem

sådär fyllt i mina svar nu

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Även jag har fyllt i.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Sötast
Permalänk
Medlem

Done and done

Visa signatur

Asus Commando | Intel Core 2 Duo E6700 | Crucial DDR2 BallistiX PC6400 4096MB | Western Digital Raptor 74GB SATA | XFX GeForce 8800Ultra | Samsung SyncMaster 226BW

Permalänk
Medlem

Var duktig liten pojke och fyllde i!

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Avstängd

Vågar inte ifall det är nåt med scam å göra bevisa mig att det inte kommer nån faktura eller nåt så fyller jag i.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Sådär ja, fyllde i där också

Permalänk
Medlem

ifyllt..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Vågar inte ifall det är nåt med scam å göra bevisa mig att det inte kommer nån faktura eller nåt så fyller jag i.

Ja, akta dig! För du har ju skrivit i både kontonummer, adress, namn, personnummer, katten och hundens namn

Hoppas du var ironisk.

Jag fyllde iallafall i. Hade varit kul att se lite statistik på det hela, vad andra tycker.

Visa signatur

MVH
/Pro

Permalänk
Medlem

Hai, deki da to nodo ga kawaki mashita! ^^

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

Sådärja, fått mina svar också

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Done

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Proboarder
Ja, akta dig! För du har ju skrivit i både kontonummer, adress, namn, personnummer, katten och hundens namn

Hoppas du var ironisk.

Jag fyllde iallafall i. Hade varit kul att se lite statistik på det hela, vad andra tycker.

Räcker med ens IP-adressen, tro mig. Jag har blivit scammad några gånger via min IP men som tur är har jag aldrig varit dum nog å betalat!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Klart.

Min åsikt är defintivt att jag inte vill betala några extra utgifter!
kalla mig gammaldags om ni vill men jag vill köpa mitt spel i butik med skiva och omslag utan några extra utgifter, betalar ändå för mitt bredband varje månad!

Jag tror att detta system hämnar den breda spel markanden eftersom om en person betalar för ett spel hela tiden så stoppar det denna person att spela/köpa andra spel...

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU
Hai, deki da to nodo ga kawaki mashita! ^^

Tönt...

Nu har jag också fyllt i.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att betala lite extra för extra banor, och modeller som undersökningen tar upp. Skulle däremot aldrig vilja spela ett spel där man kan köpa items för riktiga pengar. Typ ett super-ultra-FX-svärd för 100 SEK som äger sönder allt o alla.

Som sagt är det bara trevligt om man kan köpa fler banor eller modeller, dock kan det kännas onödigt då man i vissa fall kan skapa egna maps osv (i vissa spel alltså)

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

klart!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Ifyllt.

Skulle aldrig lira ett micro payment uppbyggt spel. Hela konceptet känns sniket (även om det skulle vara billigare än off-the-shelf).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmm, är du SqveH från Team fortress 2 ?
Har fyllt i hursomhelst.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

It has been done

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Hmm, är du SqveH från Team fortress 2 ?
Har fyllt i hursomhelst.

Nope... men han råkar vara med i min undersökningsgrupp

Tack som fan allihopa för svaren. Blir att analysera lite nästa vecka.

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Tönt...

Nu har jag också fyllt i.

Hur kan SAiKoU vara en tönt bara för att h*n kan ett språk som inte du kan? .. för egen del så märker man att en del tycker att man är tönt för att man är ett data geek.. så dvs alla är tönt på sitt eget sätt..

men så att jag kommer till det jag skulle skrivit för många timmar sedan
Jag har fyllt i den

Permalänk
Medlem

This survey is currently closed. Står det när jag försöker trycka på länken.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arowe17
This survey is currently closed. Står det när jag försöker trycka på länken.

Ja? Ville du ha det översatt?

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frankof
Ja? Ville du ha det översatt?

Nej men de 30 sekunder som försvann ur hans liv iochmed att de inte fanns nåt i länken

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club