Permalänk
Medlem

klara wow?

hej hej undra bara om den här datorn klara av wow på högsta upplösning och kanske även nått lite nyare spel?

Permalänk
Medlem

Jag ser inge större problem med det iaf. Borde gå fint enligt mig iaf, men kan väl bero på vilken upplösning du menar.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Nog borde den klara av max (1600x900) men frågan är ju vad du måste ha resten av inställningarna på.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk

Man undrar ju varför folk köper laptops för att spela på det är bara fånigt... visst jag kan förstå att man åker tåg eller buss och har tråkigt, men stationära är ju ändå perfekt när man verkligen vill lira länge och i ett rum utan skrikande barnungar och mobilpratande ungdomar...

Permalänk
Hedersmedlem

Multipelpost. Håll dig till din första tråd
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.