[WoW] SweC World of Warcraft guild-intresse?
Hej, alla på SweClockers
Jag har tänkt på att börja spela World of Warcraft igen efter en 3 månaders paus. Jag ska kanske få min kusin att börja spela också, det vill säga med "Recruit-A-Friend". Okay, nu kommer vi till trådens orsak, jag och min kusin hade tänkt med att spela med andra kompisar, men dom har slutat spela World of Warcraft efter att ha blivit besvikna på Wrath of the Lich King's raiding instancer. Nu när det inte funkar så tänkte vi på att samla ihop lite svenskar, helst genom SweClockers som är villiga att kanske börja levela till 80 igen före Cataclysm. Vilken server vi ska spela på vet vi inte än, men det blir nog en RP eller Normal server, för att vi hatar när man blir gankad medans man försöker ta sig upp i max level.
Faction: Alliance
Server: Defias Brotherhood
RPPvP - Orsak; Känns som om det är det rätta valet. Har kollat igenom alla PvP servrar som är "legit". Det är alltid nå drama på båda sidorna. Kollade t. ex på "New to the server" och "Thinking about moving here"- trådar på flesta PvP servrarna jag kollade över och det började snackas skit och sådant. När jag kollade på Defias Brotherhood så var det verkligen inte så. Jag förstår att ni flesta vill spela på PvP server, men det finns dom som vill köra RP/Normal. Här kan ni köra PvP och vara i ett skönt community.
Guild namn: SweClockers
Om ni vore intresserade skulle vi verkligen uppskatta lite feedback om vad ni vill köra (faction) och om ni kände till en bra server. Vi kanske har postat detta i fel tråd, men vi visste inte om vi borde ha skrivit detta i World of Warcraft -tråden.
Members lista. SweClockers namn i svart:
Kapten Kattskit - Rolfe
Macke68 - Zafe
MvH
Heja & Karzan
PS: Vi börjar lira senast 1 December. Hans grafikkort är sönder så vi ska bara köpa en, och ingen av oss har tid under de kommande dagar. Mew konsär och prov, sådant.