Muskampen 2025: Segraren korad!

SweClockers 5.0 på väg

Permalänk

Har inget emot denna. men alltid skoj med förbättringar

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att sökfunktionen blir bättre. Och även som föregående talare, gallerierna. Sen skulle jag vilja ha "antal inlägg" räknare också. Ser fram emot uppdateringen!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
hoppas dom fixa bildgalleriet så att man kan ha bilder på 2560*1600 samt 1 mb, är riktigt störande att behöva skala om alla bilder

Användbarheten kommer förbättras markant.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av speeDs_
äntligen! hoppas på en bättre forumsdel nu också.

Forumet får ett mycket efterlängtat lyft.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Förnyelse uppskattas Ska bli spännande att se hur det blir

Du skulle bara veta vad vi längtar efter att få rulla ut detta, men det gäller att se till att allting fungerar 100 procent innan det är dags för det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kolapso
Snygg design, härligt jobbat! Ska bli kul och se hur sidan ser ut senare.

Tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av guos89
Ja galleriet skulle haft en liten uppfrächning! tänker främst på att det bör vara lättare att lägga upp bilder samt att dessa bilder inte ska behöva vara så småa.

Det löser vi. Fortsätt gärna önska funktioner, ju mer feedback desto bättre (på det lilla vi visat hittills).

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

hmm , det här har ni hållt tätt på läckorna om , oväntat och uppskattat!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
Har jag missat 2.0, 3.0, 4.0?

Ja, om du kom hit efter slutet av Dec 1998, så har du missat minst en version.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Mycket bra! uppskattas!

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Full content RSS flöden snälla?

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt!

Permalänk
Medlem

Kommer det finnas auto skalning av bilder? Det står nog högst upp på min önskelista!:D Då slipper man höra folk klaga på hur bilderna är skalade:D

Permalänk

När kommer det blåa tillbaks?

Permalänk

Det här var en rolig nyhet, ska bli väldigt spännande. Can't wait!

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Medlem

Hmm har en synpunkt från 5.0 framsidan. Bilderna som tex "Världens snabbaste grafikkort" är för stor. Man får ju plats med mindre Nyheter "per A4".
Tycker det är bra att ni ändrar på systemet för test relaterade artiklar. Gärna med en bättre sök funktion och struktur. Blir f5 spam när det börjar dra ihop sig :).

/Peace

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Proffsmoddare

Det enda jag vet att jag kommenterat på tidigare är upplösningen på sidan och byggloggarna i galleriet. Jag tycker fortfarande att de gjorde sig mycket bättre i forumet.

Sen borde även galleriet splittas upp så att det finns fler kategorier att välja bland.

Ser fram emot det oavsett!

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Hedersmedlem

Det där ser galet fräscht ut!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av propan
Hmm har en synpunkt från 5.0 framsidan. Bilderna som tex "Världens snabbaste grafikkort" är för stor. Man får ju plats med mindre Nyheter "per A4".
Tycker det är bra att ni ändrar på systemet för test relaterade artiklar. Gärna med en bättre sök funktion och struktur. Blir f5 spam när det börjar dra ihop sig :).

/Peace

Det är ju ändå fyra nyheter i litet format över den med grafikkorten

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Oj, ser riktigt trevligt ut! :):up:

Permalänk
Skäggig legend

Nu blir det party-alaclockers!

Visa signatur

Tråden om Skägg! - My cave...
Main: Ryzen 7 5700X3D - 32GB CL16 - RX 9070 - Acer X34 OLED ultrawide
Bärbar: MacBook Pro 14"- M4 - 16GB - 1TB
Server: 5600G - 16GB - 24TB - Plex
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6

Permalänk
Medlem

Jag gillar den som är nu men visst behövs det en modernisering i designväg. Bara inte sidan blir bredare, jag maximerar inte fönstret på min skärm

Permalänk
Avstängd

Likes it

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Det ser trevligt ut, jag brukar inte tycka om förändringar men man vänjer sig säkert ganska snabbt! Själv har jag varit med i några år, men kommer ändå inte ihåg någon annan version. Jag har dock sett några bilder från en gammal version någon gång, det var en blå logo då om jag inte missminner mig?

Förresten, om ni i något stadium vill ha flera som testar och letar efter buggar så är jag frivillig.

Permalänk

Fan vad smex den var !
( Jag vet inte om man får skriva s*x, så jag hoppar det )

Visa signatur

Ryzen 5 5600X @stock | ASUS ROG STRIX B550-F | MSI RTX 3070 VENTUS 2X OC | 32 GB DDR4 @3600 MHz

Permalänk
Medlem

tycker ni ska byta färger från det nuvarande, gillar inte det bruna/gråa...

kör glasigt vitt, det är snygg och enkelt

Visa signatur

Intel Core i5 750 - Gigabyte UD3a-p55 - 2x2gb Corsair XMS3 1333Mhz - Sapphire HD5850 1gb - 2x W.D. Raptor 74gb Raid 0 - Zalman HP-750w - Fractal Design Define r2 Titanium

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Vore trevligt om ni kunda fixa mailsystemet.
6 mail i inkorgen om den här tråden mellan 17:14 och 17:26 trots att jag inte ens har läst den här tråden efter att jag skrev mitt inlägg. Händer så ofta för mig.

Skumt, jag får aldrig mer än två oftast ett per tråd oavsett antal svar i tråden När man klickar för att man vill ha mail står det ju att man inte ska få fler än två så det verkar ytterst märkligt att du får så många
OT: 5.0 ser riktigt bra ut

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gandalf_^
När kommer det blåa tillbaks?

Blåa tiden ftw:D. Tror jag iaf

Härligt med en uppfräschning av sweclockers, ser skitbra ut!

Permalänk
Avstängd

Trevligt!!.

Men det va verkligen på tiden..Jag som vart medlem sen 05 har sett att det går segare och segare här och på forumet..

Bra jobbat

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

"4870, världens bästa grafikkort" haha, när var dessa nyheter tagna från?

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer finnas ett par olika färgteman som man kan välja under sin profil t.ex. Gillar inte riktigt den beige/vita designen, lite andra ljusa färger eller ett tema med väldigt mörka färger hade vart kul.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Bara sidan är lika snabb som nu så blir det nog bra.
Dvs inte en massa flashskit överallt.

Visa signatur

ASRock B650-HDV/M.2 - AMD Ryzen 7 9800X3D - ASUS Radeon RX9070 - 64GB Lexar CL32 DDR5 @6400MHz - WD Blue SN550 500GB SSD - Samsung 32" G80SD OLED 4K 240 Hz Linux Mint

Permalänk
Medlem

var är folding-fliken? ser nice och cleant ut i övrigt!

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Fan va nice, ser fram emot en ny design.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi