(cs:s) terrorist är ct osv :(

Permalänk
Avstängd

(cs:s) terrorist är ct osv :(

Hej har problem när jag kör cs ,som rubriken lyder så ser jag terroristerna som ct och tvärtom.
Jag har inte laddat ner några skins eller nåt.
Någon som vart med om samma sak eller vet varför det blir så här?

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk

hum, det var nog det konstigaste problemet jag hört faktiskt

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

de e la nån polare som har busat med dig på ett lan och lagt in andra modeller. installera om allt bara. Glöm inte att ta bort allt från sourcemappen innan du installerar igen

Permalänk
Avstängd

eller så letar du upp models mappen och raderar player modelsen

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Avstängd

Nej jag har inga vänner på steam.
Har haft problemet ett tag så jag har formaterat om datorn och installerat om cs:s och det är samma sak fortfarande.

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Vad har vänner på Steam med saken att göra?

Du kan inte helt enkelt skinna om dem själv då?

Permalänk
Avstängd

Nej det blev lite fel jag har ingen som suttit eller haft tillgång till datorn som har kunnat ändra något
Jo det är klart jag kan men jag undrar varför det blivit såhär

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robalm
Nej jag har inga vänner på steam.
Har haft problemet ett tag så jag har formaterat om datorn och installerat om cs:s och det är samma sak fortfarande.

HAHAHAHAHAHAHAHA

Hört talas om IRL vänner?

Byt bara plats på filerna i ct/t mapparna i Steam/Steamapps/accountname/counterstrike source/cstrike/models så ska det fungera sen.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Avstängd

ok ska testa , när man lägger om precis allt så är det skumt att det blir likadant.
Tack för alla tips

Visa signatur