Hynix utvecklar GDDR5 för 7 000 MHz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Hope so
Tycker nVidia bara kört fulingar nu senaste tiden, återlanserat kort med nya namn för att lura Svensson. Fy nVidia!
De ligger nog efter ganska rejält, känns iallafall som det..

Det är väl inte Nvidias fel att Medel svenssons är lättlurade?
Speciellt dom som är för lata för att ta sig 2 minuter och googla upp reviews!

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Hope so
Tycker nVidia bara kört fulingar nu senaste tiden, återlanserat kort med nya namn för att lura Svensson. Fy nVidia!
De ligger nog efter ganska rejält, känns iallafall som det..

Så sant så! Jag personligen har bojkottat alla nvidia produkter, och lär fortsätta så ett bra tag. Deras jävla namnförvirringsbluffar har verkligen sänkt dem i mina ögon. Deras CEO är dessutom en riktigt kaxig dynghög, vilket givetvis inte hjälper dem någonstans.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clint Eastwood
Så sant så! Jag personligen har bojkottat alla nvidia produkter, och lär fortsätta så ett bra tag. Deras jävla namnförvirringsbluffar har verkligen sänkt dem i mina ögon. Deras CEO är dessutom en riktigt kaxig dynghög, vilket givetvis inte hjälper dem någonstans.

Yes, själv ska jag inte köpa nVidia mer på ett tag iallafall.
Dock har jag ett 8800GT nu :(, fast det ska nog bytas ut till ett 5850 inom den närmaste framtiden GO ATI/AMD!

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64