Permalänk
Medlem

James Bond, Golden Eye, 5 pers mot varandra den med sämst score blev avlöst ett game, o då passa man på med toabesöken/pizza slices. Detta pågick i ca 2½ dygn,. var på Nintendo 64, så var ett gäng år sen nu,.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk

5 timmar i ett och samma spel skulle jag tro, jag tröttnar ganska fort

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Jag brukar tappa räkningen efter 24h iallafall..

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Hade screen på "You have been playing for 1 day, please take a break" Inget man är stolt över direkt. Men kul att ha som minne.. Tyvärr försvann den under en omformatering.

Det är ju när det slår över från timmar till dar som man vet att det är dags att ta en paus.
Som längst har jag nog spelat i tre dar med några pauser för mat och toabesök.

Permalänk
Medlem

~30 timmar gta:samp på ett lan... Sjukt kul det var!! Körde det dock på ett Ati radeon 9200se 128MB kombinerat med en celeron ~2,4GHz, vilket resulterade i ett bildspel istället för ett laggfritt spel.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

kanske 14 timmar.

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk

AoE 2 i kanske 12-14 timmar, körde ett game med 8 pers som tog kanske 7-8 timmar, vi körde då mot 4st datorer(svåraste graden). Körde big islands och murade in öarna samt torn och slott överallt. Efter ca 5 timmar i det games tyckkte vi att vi var berädda att attackera AIn med taktiska kordinerade attacker... Alltså alla 8 personers armér tillsammans mot 1 dator i taget.... Snacka om mass slakt hehe ^^

Grymt kul

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk

jag har suttit och kollat på när några vänner streckspelade Resident Evil 5 under 14,5 timmar. Dock sov jag lite + hämta mat i fem minuter

Permalänk
Medlem

Tror nog när lag lanade. Antingen spelade vi CS eller WoW. Kanske max 32-36H. Säger bara en sak. Man mår inte bra och fy fan vad det är skönt att lägga sig i sängen när det väl va dags för att sova.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2