Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hanzooon
Konstigt att jag kan lira det med mitt 4870 på high med 1680x1050 då..

Wow! Jag har datorn i signatur, får bara flyt på low/medium.. sjukt krävande spel.

Om jag maxar allting får jag 30-40 fps. HBAO, vad är det och varför dras fps:en ner?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elghinnarisa
så fixat

http://farm3.static.flickr.com/2774/4384808522_f2cf1d3e83_b.j...

http://farm5.static.flickr.com/4006/4384808718_e68eec4067_b.j...

är ifs inte 100% säker vad HBAO gör <.< >.> men den är på allfall xD

25 fps låter en aninge lite, fast jag spelade ju crysis med det med mitt gamla 3870 beror lite på vilket spel det är
just bf skulle jag vilja ha minst 40 fps i allafall :/

Gulligt. Jag kan ta en likvärdig bild där jag har 200 fps.

Troligtvis tänker du inte på det för du e mitt uppe i all action, men det är just i all action som man märker fps dropsen.

Med ditt kort hamnar du med all säkerhet nere på 40 fps om inte under i värre sammanhang än de du har screenat på.

Visa signatur

[I-860 @ 4,01GHZ]*[Corsair 8gb 1600mhz Ram]*[Intel X25-M 80GB X2 Raid 0 SSD]*[XFX XXX 5870X2 CF @ 900/1300]*[Asus Sabertooth i55]*[Samsung 24" 2ms P2450]

Permalänk
Medlem
Citat:

tippa på tesselation? om det nu stavas så xD
snabb googeling http://www.overclock.net/ati/597046-dx11-vs-dx10-vs-dx-9-a.ht...

Är det tesselation så tror jag inte att det är något man vill dra på med när man spelar ONLINE. Nuvarande korts tesselations prestanda är ju rent undermålig.

Visa signatur

“When a clown moves into a palace he doesn’t become a king, instead the palace becomes a circus.”

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zagrow
Gulligt. Jag kan ta en likvärdig bild där jag har 200 fps.

Troligtvis tänker du inte på det för du e mitt uppe i all action, men det är just i all action som man märker fps dropsen.

Med ditt kort hamnar du med all säkerhet nere på 40 fps om inte under i värre sammanhang än de du har screenat på.

lol w/e ska du basha på alla bara för att spelt går bra för oss kan du gå och göra nått annat, jag spelar 60-70 fps så länge inget mycket och stort händer (som jag sa typ 10 explosioner eller dylikt, annars märks det inte)
jag stor högst upp på banan och kollar ut över hela stället, kunde inte spela på en server med mycket folk pga. jag tankar spel på steam.
polare kör med typ samma dator fast 4870, han spelar i ca 50-60 fps han med.

det är inte min dator du har, och du är inte här, jag vet vad den klarar, jag visar bilder, tror du inte på det är det ditt problem ^^
i know its true, cuz i play the game.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Ja orkar inte disskutera så mycket mer här för jag vet alldeles precis vad jag talar om. Det är inte grundat i min egna "logik" eller något i den stilen. Jag grundar bara mina uttalanden i egen efterforskning på främst atis egna forum och dylika sidor.

Dessutom märker man på de få människor som faktiskt kan något här i tråden vad man faktiskt får ut för FPS.

Snubben här ovanför har verkat hyffsat påläst i andra sammanhang (FrooK) och 40-50 fps med DX9 är dag och natt.

Det innebär en ganska saftig sänkning i DX10.

Sedan verkar folk glömma tesselationen och allt annat gott som kommer med DX11.

Vad är det för poäng i att spela ett nytt spel men förvandla grafiken till "gammal" genom att slå på en äldre motor eller vad man nu skall kalla directX.

Hur som helst.

Jag pratar om vad TS efterfrågade. Och är han mainstream och vill köra 1920X1080P i detta spelet med DX11 och höga inställningar så är ETT 5870 att rekommendera, är man LITE kräsen så hade man nog velat ha två 5850 CF eller kanske två 5870.

Jag vill åter påpeka att mina dubbla 5870 inte är ett dugg överkill för detta spelet. Med DX11 kommer jag ha en fps som är godkänd men inte alls rolig.

Folk glömmer också att när man mäter fps är det främst intressant i sammanhangen inne i byggnader och dylikt där det faktiskt spelar ROLL.

Att glo på en gran å halvljuga på ett onlineforum är ju bara patetiskt.

Visa signatur

[I-860 @ 4,01GHZ]*[Corsair 8gb 1600mhz Ram]*[Intel X25-M 80GB X2 Raid 0 SSD]*[XFX XXX 5870X2 CF @ 900/1300]*[Asus Sabertooth i55]*[Samsung 24" 2ms P2450]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkSix
Är det tesselation så tror jag inte att det är något man vill dra på med när man spelar ONLINE. Nuvarande korts tesselations prestanda är ju rent undermålig.

är inte säker på vad det är exakt som dx11 har, men tesselation ser trevligt ut allfall

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Citat:

lol w/e ska du basha på alla bara för att spelt går bra för oss kan du gå och göra nått annat, jag spelar 60-70 fps så länge inget mycket och stort händer (som jag sa typ 10 explosioner eller dylikt, annars märks det inte)
jag stor högst upp på banan och kollar ut över hela stället, kunde inte spela på en server med mycket folk pga. jag tankar spel på steam.
polare kör med typ samma dator fast 4870, han spelar i ca 50-60 fps han med.

det är inte min dator du har, och du är inte här, jag vet vad den klarar, jag visar bilder, tror du inte på det är det ditt problem ^^
i know its true, cuz i play the game.

Jag tror bara inte att du inser vad jag pratar om eller så är du väldigt naiv/ung.

Förövrigt vet jag alldeles perfekt vad din dator klarar av för jag har massor av tester och dylikt att grunda det på. Om inte annat så atis egna forum eller de lite större forumen där folk babblar om just detta.

Det är av någon konstig anledning alltid extremt mycket högre fps på swec forums användares datorer. Hmm...

Back to reality så är det bloom effekt i BFBC2 och att stå på en kulle och kolla ut ger normalt sätt en hyffsad fps.

HBAO som snor ca 30 fps i fartfyllda scenarion går igång i när de e massa smokes runt om.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Aja vad skall jag skriva.

Mina misstankar blir ju bara bekräftade.

25 fps är fullt spelbart skriver den enda som verkar ha någon verklig uppfattning här. Det kommer jag aldrig hålla med dig´om dessvärre.

Dock respekterar jag din åsikt och faktumet att du inte yttrar dig om saker du inte vet något om, som många andra gör bara för dom anser att det är "logiskt".

Jag skrev att 30-35fps är fullt spelbart och att lagg går över till någorlunda flyt vid 25fps. Sen är det ju olika på olika spel genrer, shooter spel där man ska göra snabba och precisa dragningar med musen så vill man ju så klart ha hög fps. Fast så klart så föredrar man ju 60+ fps över 35fps utan tvekan, inte säker om jag märker någon större skillnad i flyt dock, som sagt kanske på avsaknaden av "motionblurr". Ska kolla hur min fps är i BC2 nu, Brb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag tror bara inte att du inser vad jag pratar om eller så är du väldigt naiv/ung.

Förövrigt vet jag alldeles perfekt vad din dator klarar av för jag har massor av tester och dylikt att grunda det på. Om inte annat så atis egna forum eller de lite större forumen där folk babblar om just detta.

Det är av någon konstig anledning alltid extremt mycket högre fps på swec forums användares datorer. Hmm...

Back to reality så är det bloom effekt i BFBC2 och att stå på en kulle och kolla ut ger normalt sätt en hyffsad fps.

HBAO som snor ca 30 fps i fartfyllda scenarion går igång i när de e massa smokes runt om.

eller bara du som inte kan tro på folk? jag spelar med 60-70 fps tro det eller ej, jag vet det för jag har spelat det i veckor nu.
varför kan du bara inte lita på folk? jag vet att många har haft problem med det, men det har jag inte. så lätt är det bara
skulle inte kalla 60fps extremt hög, det är vad min dator pallar, svårt att fatta?
du måste lära dig lite på folk lite, vad skulle jag får av att säga att jag har 60fps när jag inte har det? inget, exakt. jag sa vad jag har, tror du inte på det får du lära dig att lyssna på folk då ^^

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Spelet har stöd för både quad och crossfire.

Kör med datorn i sign och droppar ner till 50 fps i de "jobbigare" scenariona i vissa delar av mappen i betan.

Men då är allting också maxat ingame.

Men de ska nämnas att ati är några riktiga små svin när de kommer till drivrutiner och optimering. Jag har lagt enorma pengar på denna burken och det finns absolut inget nytt spel som funkar utan tjugo problem, ofta låga framrates roligt nog också.

Ett enda spel som funkade felfritt efter två fixes är Left 4 dead 2

Spel som suger fett med 5870 och ännu mer med crossfire:

Cod MW2
Dirt 2
Mass effect 2
Battlefield bad company 2 (Blinkar epeleptiskt med A.I påslaget i CCC)

Förutom det så verkar alla som sitter och spelar lite mer än mainstream märka av greyline artifact crash, inklusive mig.

Trodde jag hade klarat mig men dom dök upp efter ett tag.

Förövrigt får jag en å annan hard crash i BF och lite allt möjligt annat. Men det är bara i BF.

Och nej min burk fungerar perfekt vid alla de säkert 6 stycken olika benchar ja kört. Prime95 i 18 timmar funkar fint. Och så vidare

Ytterliggare tips är att kolla in ATI's forum. Där ser man hur illa det faktiskt är. Förövrigt så finns guru3d, tomshardware och de andra större forumen att tillgå.

Många verkar dock köpa 5870 för att sedan mäta epenis och spela cs 1.6/source och möjligtvis warcraft 3. Då stötar man givetvis inte på dessa problem.

Fungerar dom spelen du radat upp ens med CF alltså optimerat för det för annars var det väll ganska ovärt att skaffa CF om du kör dom och dom inte är optimerade för det ?
Sedan är det ju ingen nyhet av AMD tar 3-4 månader på sig för att optimera drivrutinerna en hel del heller.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Philips Evnia 34M2C8600 + 2x Dell 2715H 27"] OS: Bazzite OS
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px7 s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeuxlarsson
Personligen tycker jag allt över 30-35fps är fullt spelbart på nyare spel då 25fps anses som flytande, även om man saknar motionblur och det inte är "fullt" flytande så märker man inga lagg mellan bilderna.

Men det är du personligen och inte jag.
Jag märker STOR skillnad i spel som tex. L4D2 där CF inte fungerade vid release. Då fick jag spela med ca 25-30fps mot 60 som jag var van vid i L4D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkSix
Vad är som är DX11 specifikt som kommer att göra spelet 50% bättre?

Du menar väl 100% bättre för om det är halva upplevelsen av DX11 så måste dom dra bort 50%.
Men lägger du till 50% på halva upplevelsen så blir det bara 75% av hela upplevelsen.
DX9*1.5 blir inte samma som DX10/2

EDIT: Skrev och formulerade fel.
Om DX10/2=DX9 så är inte DX9*1.5=DX10

EDIT2: Skrev och formulerade fel igen.
Om DX11/2=DX10 så är inte DX10*1.5=DX11

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag skrev att 30-35fps är fullt spelbart och att lagg går över till någorlunda flyt vid 25fps. Sen är det ju olika på olika spel genrer, shooter spel där man ska göra snabba och precisa dragningar med musen så vill man ju så klart ha hög fps. Fast så klart så föredrar man ju 60+ fps över 35fps utan tvekan, inte säker om jag märker någon större skillnad i flyt dock, som sagt kanske på avsaknaden av "motionblurr". Ska kolla hur min fps är i BC2 nu, Brb.

Givetvis håller jag med dig på de flesta punkter.

Förutom att jag personligen inte står ut med att spela ett spel i 35 fps. De funkar väl, i synnerhet om det inte är ett reflex spel som du själv skriver och jag tidigare också påpekat i tråden.

Men nu pratar vi om BFBC2. Och jag relaterar det mesta till TS eftersom det är därför tråden öppnades.

TS vill spela spelet i 1920X1080 och high inställningar och talade om i första inlägget om kantutjämning på max. Även om det sistnämnda inte var ett givetkrav kanske.

Då kan man ju tycka att folk e lite halvt speciella som tipsar om kort som inte klarar DX11.

Och åter till den poängen så spelar dom flesta i DX9.. Det är en automatisk inställning och många har ställt in den själv i en liten text fil då bland annat steam och EA tipsade om detta för "FPS IMPROVEMENT" osv...

Tar man en extra koll på vad TS efterfrågade. Och sedan vad folk föreslår.

Så är det skrattretande.

Men de e klart, kan TS tänka sig 25-35fps så visst.. Tror inte de blir så kul å slå på spelet med sitt nyköpta kort och inse hur rötet de fungerar.

Och att det kommer påverka kraftigt i de scenarion i spelet när man behöver kunna reagera snabbt..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Edit: Känns meningslöst när de flesta i tråden inte vet vad de pratar om.

Jag väntar på att de få här som verkar ha lite koll ska återkomma med resultat istället.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Spelat på DX10 ett tag.. och det är ruggigt extra krävande asså !

DX10 kunde gå ner runt 30 FPS average när jag körde.. och då var det inte äns specielt mycket strid.. Nu körde jag precis en hel match med DX9 och det blev aldrig några framedrops jag kunde märka av. Och jag är fruktansvärt känslig för sånt.

Ingen som vill donera sina 5850s eller nåt ? Sett många som tycker att det inte alls funkar med 5850/5870

Permalänk
Medlem
Citat:

Det finns ju för fasiken en snubbe i tråden med bättre setup än dig som ifrågasätter dig.

Förövrigt så litar jag mer på folk som skriver vettigare och uppger mer detaljerad fakta än dig.

Förövrigt så finns det inget spel där din dator ligger mellan 60-70 fps konstant. Det är rent ljug redan där, i synnerhet när det gäller BFBC2.

Det finns massa logik i det jag har skrivit till dig och du kanske skall dubbelkolla det jag har pratat om innan du fortsättar berätta dina oväsentliga saker?

Vilken DX version kör du? Troligtvis 9.

sa jag konstat 60-70? nej jag sa runt 60-70. och du klagar på att jag inte läser vad du säger xD har upp till 120 fps ibland när jag är inne, nere i 40 fps ibland när det händer mycket.

jag skiter i vilken dator dom har, det här är min dator, jag klara spelat i den fps, ja det dropar ibland det sa jag också. where is the problem?

du blir då fan sur av det minsta lilla hej då, lär dig vara lite bättre person

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
Spelat på DX10 ett tag.. och det är ruggigt extra krävande asså !

DX10 kunde gå ner runt 30 FPS average när jag körde.. och då var det inte äns specielt mycket strid.. Nu körde jag precis en hel match med DX9 och det blev aldrig några framedrops jag kunde märka av. Och jag är fruktansvärt känslig för sånt.

Ingen som vill donera sina 5850s eller nåt ? Sett många som tycker att det inte alls funkar med 5850/5870

Tack, nu kanske ja slipper sitta å pasta massa källor å skit.

Då kan du tänka dig DX11 med tesselation.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nån som vet vart man kan hitta senaste patchen till Betan? När jag startar spelet står de att min version är 511270, och att senaste är 517403. Klickar då såklart på att den ska ladda ner senaste versionen, men det fungerar inte, står bara att serven antingen är nere eller är det problem med internetanslutningen.

Tänker att den nyare version kan hjälpa till lite i fps:n, just nu ligger ja på typ 30fps med datorn i sign :(. Hade vatt kul o köra de hyffsat flytande innan de stängs ner imorgon

edit: de va inget ja hittade

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk

Testade BC2 nu. Allt settings på högsta, 1920x1080, vsync och HBAO på fast med aa/ansotropic på endast 1x.

Låg på stabila 62-68fps men spikar upp till +/-100fps och spikar ner till 51fps som lägst vid stora explosioner och liknande. Bra resultat faktiskt måste jag säga.
Testade med 8xAA och 16xAnsotropic med och då låg fpsen på 30 som minst och ca 55 som mest, så när det gäller BC2 i alla fall så håller jag med zagrow att 60+ fps är ju helt klart att föredra, men jag står ändå för att 30fps är ändå fullt spelbart:)
Frågan är om man är grafik-kåt eller fps-kåt:D

Ett klockat 5770 med 10.3 beta catalyst bör kunna köra i nästan maxat med duglig fps gissar jag i alla fall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TwiceFire
Fungerar dom spelen du radat upp ens med CF alltså optimerat för det för annars var det väll ganska ovärt att skaffa CF om du kör dom och dom inte är optimerade för det ?
Sedan är det ju ingen nyhet av AMD tar 3-4 månader på sig för att optimera drivrutinerna en hel del heller.

Ja samtliga spel fungerar med CF.

Nej det är ingen nyhet men det har vart otroligt förvånansvärt dåligt på senaste halvåret. Och då har de ändå teoretiskt sätt vart lugnt för dom, tänk om dom skulle haft nvidias press på sig under tiden.

Detta är andra gången ja har köpt ATI och första gången märkte jag inte av något särskilt men då gjorde ja som mainstream å spelade okrävande ganska gamla spel.

Denna gången fanns det faktiskt en jävla massa intressanta titlar å spela.

Och då fungerar inte skiten.

Sorry men jag blir lite lätt irriterad i sammanhanget då alla som predikar för ATI och trackar ner på nvidia lätt känns som de aldrig blir kopplat till detta.

Vad fan ska ja med min "superburk" till när skiten ändå inte fungerar med något av de spel jag velat spela?

Vita artifakter, fpsdrops ner till 30 i intensiva strider där man behöver det som mest i COD MW2.

BFBC2 har ju epeleptiskt blinkande hav/vatten. Random krasher. Nu är det förvisso en beta men jag har ändå feta problem med den taskiga fps jag får ut med tanke på min setup som jag betalat dyrt för.

Tar Nvidia igen sig på marknaden så kommer jag byta någon gång framöver när jag har råd. Det går inte att komma ifrån det faktum jag pratar om, och det borde folk bli påminnda om i alla sammanhang i "fanboy kriget" som jag tidigare vart neutral i.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kommer man kunna köra med 5850 1980-1080 utan problem ? eller måste man köpa ett till 5850 ???

Visa signatur

i7 860 ram 4GB 1333 HDD 150 raptor 2st 640 gb XFX5850 Black

H50 kylare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredde5
kommer man kunna köra med 5850 1980-1080 utan problem ? eller måste man köpa ett till 5850 ???

Antar du menar 1920x1080, och ja det bör gå utan problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Testade BC2 nu. Allt settings på högsta, 1920x1080, vsync och HBAO på fast med aa/ansotropic på endast 1x.

Låg på stabila 62-68fps men spikar upp till +/-100fps och spikar ner till 51fps som lägst vid stora explosioner och liknande. Bra resultat faktiskt måste jag säga.
Testade med 8xAA och 16xAnsotropic med och då låg fpsen på 30 som minst och ca 55 som mest, så när det gäller BC2 i alla fall så håller jag med zagrow att 60+ fps är ju helt klart att föredra, men jag står ändå för att 30fps är ändå fullt spelbart:)
Frågan är om man är grafik-kåt eller fps-kåt:D

Ett klockat 5770 med 10.3 beta catalyst bör kunna köra i nästan maxat med duglig fps gissar jag i alla fall.

Ytterliggare mer bekräftning, tack.

Nu vill jag be dig tänka om en sista gång bara.

Ta ett 5770 oklockat eller endast CCC klockat + DX11 (du har som bäst 10 atm) + lite kantutjämning = Fail? Ja.

Du kör kraftigt överklockade 5770 i CF. Givetvis har du decent fps.

Jag skulle snarare påstå att de där va sämre fps än vad jag hade trott med din setup..?

Din fråga där så kan jag säga att: Jag är både grafik och fps kåt. Därför betalade jag den dryga trevliga summa denna setup kostade. Då det för en gångs skull fanns en jäkla mass a trevliga titlar att spela och jag hade lite tid över då jag gått tillbaka till mina studier och inte längre arbetar heltid.

Vilken miss.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Antar du menar 1920x1080, och ja det bör gå utan problem.

Tack jag skrev fel )=== för när jag maxar aa till 16 på carl of duty så får jag lag

Visa signatur

H50 kylare

Permalänk
Medlem
Citat:

Det beror på hur kräsen du är. Givetvis kommer det att fungera.

Men med DX11 påslaget så kommer din fps suga pung. Honest to god. Ehm i alla fall med lite kantutjämning och resten på high..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tack jag skrev fel )=== för när jag maxar aa till 16 på carl of duty så får jag lag

COD har en svingammal spelmotor och DX10 om de ens e de du kör med påslaget och inte 9.

Man kan räkna ut med ändan att du kommer få feta problem med BFBC2 ja.

Jag anser att du borde köpa ett till 5850. Har du märkt av lagg genom att vilja ha höga kantutjämningar så säger det åtminstone mig något.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hur vet man om DX11 är påslagen ? vet ej vad jag ska ha för instälningar på mitt grafikort vill jo ha sp bra och nsygg bild som möjligt utan lagg.

kanske får infrskaffa mig ett till ?

Visa signatur

H50 kylare

Permalänk
Medlem
Citat:

hur vet man om DX11 är påslagen ? vet ej vad jag ska ha för instälningar på mitt grafikort vill jo ha sp bra och nsygg bild som möjligt utan lagg.

kanske får infrskaffa mig ett till ?

Betan är vad jag vet DX9 eller 10 beroende på setup samt att man kan ställa in det själv.

DX11 kommer du kunna utnyttja först när spelet har släppts.

Och ja då borde du verkligen köpa ett till kort.

Folk missar vanligen att detta kommer vara ett av årens mest krävande spel.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det här spelet, iaf betan är mycket CPU hungrigt och gillar quads.

C2D användare har mer nytta av ny CPU än ett high-end grafikkort.

Får se vilka optimeringar dom har att bjuda på i retail, alldeles för grötigt gameplay i betan =/.

Permalänk
Medlem

så jag har en piss data till att spela med ? för fan nu blir jag arg.... )===

piss data jag har.... byttade nyss upp mig från ett his 4890 till xfx 5850 black edition.

Visa signatur

H50 kylare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cryptic
Det här spelet, iaf betan är mycket CPU hungrigt och gillar quads.

C2D användare har mer nytta av ny CPU än ett high-end grafikkort.

Får se vilka optimeringar dom har att bjuda på i retail, alldeles för grötigt gameplay i betan =/.

Detta stämmer förövrigt. Man kommer inte undan om man sitter på en E6750 eller något i den stilen, och köper ett 5870 eller två 5850. Det går inte.

Inte bara flaskar det utan även som cryptic skriver så äter spelet ÄVEN upp cpu kraft.

Visa signatur