Video: Asrock på Cebit 2010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
lol bra start "what news are from asus?"...

Asrock är ett dotterbolag till Asus, kanske var därför ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Be4ten
Asrock är ett dotterbolag till Asus, kanske var därför ?

Tvivlar jag starkt på. Reportern verkar mycket nervös.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
Tvivlar jag starkt på. Reportern verkar mycket nervös.

FYI

http://en.wikipedia.org/wiki/ASRock

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikMask
FYI

http://en.wikipedia.org/wiki/ASRock

Han tvivlade nog på att det var därför han sa ASUS, inte på det faktum att Asrock är ett dotterbolag till ASUS. En möjlighet bara.

Permalänk
Medlem

Hahahahaha 2:45 när han säger "yeah"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Be4ten
Asrock är ett dotterbolag till Asus, kanske var därför ?

Det har varit ett dotterbolag. Nu är det ett helt eget bolag, dock tillverkas deras moderkort i Asus ägda fabriker, eller mer korrekt Pegatron fabriker. Pegatron är istället ett bolag som har "stark anknytning" till Asus...men de fabrikerna tillverkare en hel del och till mängder av företag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjobban112
Han tvivlade nog på att det var därför han sa ASUS, inte på det faktum att Asrock är ett dotterbolag till ASUS. En möjlighet bara.

Nej. Jag tvivlar på att det är ett dotterbolag. Har för mig att det är fristående från ASUS.
Fortfarande är reportern nervös genom alla video inläggen...

EDIT: Precis som jag trodde. Se inlägget ovanför mitt.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler