Far cry 2 fuungerar inte

Permalänk
Medlem

Far cry 2 fuungerar inte

mitt far cry 2 fungerar inte! det är en version jag fick med mitt grafikkort (xfx gtx 260) när jag köpte det. jag installerar spelet, och sedan när jag startar spelet så kommer far cry bilden upp, allting blir svart (man tror spelet håller på att startas) och sedan kommer det en liten ljudsignal med ett felmeddelande att jag inte har behörighet att starta spelet.

snälla hjälp mig

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Medlem

Kolla om det finns uppdateringar till spelet.

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

asså, det finns ju en inbyggd uppdateringstjänt som uppdaterar spelet för men startar det. jag vet inte om det räknas som "riktiga" uppdateringar eller inte. någon mer som har spelet som vet?

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | 24 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | IBM Model M

Permalänk
Avstängd

Uppdatera eller kör på DX10.. eller var det DX9?

Hur som helst så startas spelet i fel version

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

ge fan i att uppdatera, har sabbat något spel för mej vet jag ;P

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av paatrick
ge fan i att uppdatera, har sabbat något spel för mej vet jag ;P

Funkar det inte nu så är det väl iaf lämpligast att pröva uppdatera spelet ellerhur?

Att du inte har behörighet kanske har med UAC att göra så kör spelet som admin så kanske det går ?.