Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Fick bli SW: ToR Collectors edition, 99 kr på gamestop!

Och....

Ett Super Nintendo med 6 st spel+2 st handkontroller, 280 kr.
Och även The Expendables för 19 kr

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av THEBADGUY:

http://i.imgur.com/RdHXx.jpg

Och....

http://i.imgur.com/upWcC.jpg

Herregud vilken nostalgitripp man fick!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

http://i.imgur.com/RdHXx.jpg

Och....

http://i.imgur.com/upWcC.jpg

Vart gör ni såna där fynd? 280 kr med 6 spel o 2 handkontroller är ju snuskbilligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Herregud vilken nostalgitripp man fick!:D

Ja det är trevligt med lite nostalgi ibland! Och för priset jag hittade detta så är jag riktigt nöjd!

Skrivet av SueCia:

Vart gör ni såna där fynd? 280 kr med 6 spel o 2 handkontroller är ju snuskbilligt

Just detta hittade jag på blocket :P.
Gav ett skambud till han som sålde, och han gick med på det. Så gäller väl att ha lite tur antar jag.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Sås! Bhut Jolokia (Ghost Chilin) är inte att leka med. Den är fasen inte nådig. Blair-såsen (Zakk Wylde) var dock helt fantastisk efter ett snabbt test. Ser fram emot ett riktigt test på den.

http://i.imgur.com/wTEwO.jpg

Hur står dom sig mot Blairs Death Sauce?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fyller år idag, så man åkte iväg till ikea och köpte sig en present, 4 konsoler och 1 st hyllplan.
Wola, blev förvaring av enheterna:

Sitter ej fast i väggen utan fastskruvade i byrån.
slippa borra och skit.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Köpt den internationellt? 8 el 16?

Köpt från Storbritannien via ebay. Är 16GB-varianten. Gick på ungfär 2300:- inkl. frakt så tyckte inte det var så farligt. Prylabstinensen i mig blev för stor så orkade inte vänta de sista veckorna på att den skulle komma till Sverige! Verkar som jag sluppit problemet med att skärmen släpper också så är helnöjd än sålänge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Sås! Bhut Jolokia (Ghost Chilin) är inte att leka med. Den är fasen inte nådig. Blair-såsen (Zakk Wylde) var dock helt fantastisk efter ett snabbt test. Ser fram emot ett riktigt test på den.

http://i.imgur.com/wTEwO.jpg

Bhut jolokia som rå chilifrukt är verkligen inget att leka med den heller. Körde den och en Habanero på en "smakprovning!" för ett tag sen, resultatet? Svåra smagsvärtor och brännande huvudvärk och som grädde på moset brände den fan sönder r***n när nöden kallade. Skojar verkligen inte om jag säger att det tog ungefär 2-3 timmar innan magen hade lugnat ner sig fullständigt, fast det är nog mest jag som är klen och svag. Bhut jolokian var så starkt så att det fullständigt pulserade i huvudet, gick inte att koncentrera på nåt annat än hettan i munnen, har gjort det en gång och jag gör fan aldrig om det.

Skrivet av Toivo83:

Fyller år idag, så man åkte iväg till ikea och köpte sig en present, 4 konsoler och 1 st hyllplan.

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/Nintendo...

slippa borra och skit.

Får man passa på att säga grattis dårå
Ser dock inte riktigt vad den översta är för en mackapär?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Är det intressant "storys" i den`?

Har tyvärr inte hunnit med att läsa något än så kan inte svara på det.

Skrivet av Tomas_88:

Vart köpte du den här utgåvan?

De är köpta från www.adlibris.com/se/.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

[IMG]http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/Nintendo...[IMG]

slippa borra och skit.

namn på hyllplanen!? perfekt att smaska upp 360, PS2, NES/SNES med ju!

OnT: delar till ett höstprojekt, bara att vänta på stärkare etc från ali

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

namn på hyllplanen!? perfekt att smaska upp 360, PS2, NES/SNES med ju!

OnT: delar till ett höstprojekt, bara att vänta på stärkare etc från ali
http://farm9.staticflickr.com/8037/8012686168_a9f7c5cb36_o.jp...

bara ta valfri hyllplan och såga isär

EDIT:
Översta är ett Wii med gamecube kontroll

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

slippa borra och skit.

Nice med tjocktv'n. Försökte spela SNES på en lcd-tv för ett tag sen, det gick fan inte. Input lag utan dess like med rf-modulatorn

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Nice med tjocktv'n. Försökte spela SNES på en lcd-tv för ett tag sen, det gick fan inte. Input lag utan dess like med rf-modulatorn

absolut, tjock tv är ett måste enligt mig =P
på våran plasma fungerar nes helt ok, kunde gå grafiska linjer i sidorna, zappern fungerade inte osv.

så när jag fick min mancave, så blev det tvång med tjocktv

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Hur står dom sig mot Blairs Death Sauce?

Vilken av dem? Det finns ju ett antal minst sagt. Om du menar Original Death Sauce så är Zakk Wylde-såsen ungefär hälften så stark (Perfekt att ha till det mesta) och Ghost-såsen är ungefär 15-20 gånger starkare. Den ska ligga någonstans kring 500-750 tusen scoville jämfört med Original Death Sauce som ligger på 35 tusen scoville. Galet är det i.a.f. och inget jag kommer äta mängder av.

Skrivet av Batman:

Bhut jolokia som rå chilifrukt är verkligen inget att leka med den heller. Körde den och en Habanero på en "smakprovning!" för ett tag sen, resultatet? Svåra smagsvärtor och brännande huvudvärk och som grädde på moset brände den fan sönder r***n när nöden kallade. Skojar verkligen inte om jag säger att det tog ungefär 2-3 timmar innan magen hade lugnat ner sig fullständigt, fast det är nog mest jag som är klen och svag. Bhut jolokian var så starkt så att det fullständigt pulserade i huvudet, gick inte att koncentrera på nåt annat än hettan i munnen, har gjort det en gång och jag gör fan aldrig om det.

Haha! Kan tänka mig att habaneron är rätt lindrig jämfört med den ändå? Eller varför inte Trinidad Moruga Scorpion? 2 miljoner scoville är ju helt sjukt.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

slippa borra och skit.

Varför köpa hyllplan och göra snyggt om du sen skiter i kabeldragningen så det ser värre ut än innan? Fram med buntband nu för fan, sådär får det inte se ut.

Permalänk
Medlem

lite jobbigt och behöva klippa buntbanden varje gång då det är bara kablar till handkontrollerna

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

lite jobbigt och behöva klippa buntbanden varje gång då det är bara kablar till handkontrollerna

Ser 3 kablar från wii´t, några till från SNESet och sen kablarna som syns mellan konsollerna och TVn, ingen av dessa är handkontroller Bara o ta sig i kragen och snygga till det där nu

Permalänk
Medlem

Det är ju retrocave, då ska man inte ha buntband och skit, sådant använde man inte förr
Då låg sladdar överallt, kan ju inte beröva nostalgitrippen på det området!

Permalänk
Medlem

dom är redan fixade.
alla svarta kablar är handkontroller.

alla gråa är fixade.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

dom är redan fixade.
alla svarta kablar är handkontroller.

alla gråa är fixade.

Dåså! Då är jag nöjd

Permalänk
Medlem

Köpte 4 ramar för att knacka upp dom sista affischerna:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Haha! Kan tänka mig att habaneron är rätt lindrig jämfört med den ändå? Eller varför inte Trinidad Moruga Scorpion? 2 miljoner scoville är ju helt sjukt.

Habaneron hade jag personligen inga större problem med, det brändes en del i käften absolut. Men i jämförelse med Bhut Jolokia framstår den som hallonsaft Inget jag rekommenderar direkt, och då är jag även ett fan av lite starjare mat, kan även säga att alla försök att lindra styrkan i form av mjölk, yoghurt, grädde, vitt och hårt bröd osv. inte hjälper för 5 öre, Det snarare eldar på styrkan i dess motsatta form, allting bara förångas hehe. Tror jag hivade 2L mjölk inom loppet av 1-2min och det bara fortsatte i munnen.
Trinidad Moruga är den vi har tänkt att testa härnäst,får se om det blir till att ringa sjukhuset innan man tar och kör igång så att säga
Säger bara, passa dig och dina ögon!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Batman:

Habaneron hade jag personligen inga större problem med, det brändes en del i käften absolut. Men i jämförelse med Bhut Jolokia framstår den som hallonsaft Inget jag rekommenderar direkt, och då är jag även ett fan av lite starjare mat, kan även säga att alla försök att lindra styrkan i form av mjölk, yoghurt, grädde, vitt och hårt bröd osv. inte hjälper för 5 öre, Det snarare eldar på styrkan i dess motsatta form, allting bara förångas hehe. Tror jag hivade 2L mjölk inom loppet av 1-2min och det bara fortsatte i munnen.
Trinidad Moruga är den vi har tänkt att testa härnäst,får se om det blir till att ringa sjukhuset innan man tar och kör igång så att säga
Säger bara, passa dig och dina ögon!

Testade Bhut Jolokia på fyllan en gång, vaknade dagen efter av att det brände som fan i skrevet. Tydligen hade jag, i fyllan och villan, rätat till paketet strax efter att ha proklamerat att "det här var ju inte så jävla farligt". Vet än idag inte om jag slocknade av Bhuten eller spriten=P

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Testade Bhut Jolokia på fyllan en gång, vaknade dagen efter av att det brände som fan i skrevet. Tydligen hade jag, i fyllan och villan, rätat till paketet strax efter att ha proklamerat att "det här var ju inte så jävla farligt". Vet än idag inte om jag slocknade av Bhuten eller spriten=P

Har tagit habaneron 2-3 ggr och 2;a gången gjorde jag bort mig fullständigt då jag med handleden! torkade mig i ögonen! Kan säga att jag hade plasthandskar på mig och ändå så trängde syran eller vad man ska kalla det igenom handsken upp till handleden och så till slut in i ögonen. Jag var i princip blind i 10-15min, mina röda ögon höll i sig i ungefär 12h! då folk på jobbet frågade om jag hade fått en allergisk reaktion eller liknande Så det gäller att vara försiktig.
Nånting som är jävligt gott är att torka chilifrukter som habanero osv., skiva dom och köra shots på dom som man lagrat några dagar innan så spriten hinner suga i sig hettan ordentligt. Garanterat en partyförstärkare för den klene

Visa signatur

Permalänk
Musikälskare

<<<<<<<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Polaren kom precis hem med:

25 + 25 + 5 + 1 cigarrer från Nicaragua, helt färska

Där är 2 lager, 3 med några extra cigarrer, kommer ta sin tid att röka

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Tar mig friheten att köra en produktbild då jag "köpt" en förbokning, blev så glad att se att DOA5 kommer om bara några dagar. Jag hade ingen aning!

Jag hade turen att få tag på vad som verkar vara ett av endast ett fåtal collector's edition som finns kvar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tomten51:

Tar mig friheten att köra en produktbild då jag "köpt" en förbokning, blev så glad att se att DOA5 kommer om bara några dagar. Jag hade ingen aning!

Jag hade turen att få tag på vad som verkar vara ett av endast ett fåtal collector's edition som finns kvar.

http://www.komplett.se/mlf/produkt/bilder/064_spill/deadorali...

Den här typen av inlägg passar då lite bättre i Vänta på paket-tråden!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av flashen:

<<<<<<<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Polaren kom precis hem med:

25 + 25 + 5 + 1 cigarrer från Nicaragua, helt färska

http://nordfoto.se/dump/cigarr2.JPG

Där är 2 lager, 3 med några extra cigarrer, kommer ta sin tid att röka

http://nordfoto.se/dump/cigarr1.JPG

Dina humidorer börjar se lite fulla ut. Börjat fundera på skåp?
Vilka garrar är det du fått förresten?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |