Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Just denna hittade jag hemma hos en kund jag lossade hos idag(kör lastbil om dagarna).
Bar in hans grejer han beställt i garaget, och såg en låda med div spel. Och just detta fångade mina ögon, så blev att lägga ett bud på skoj. Och det gick som det gick :P. Gillar att ha tur ibland

Säg te om han har mer till salu
Intresserad av det mesta.

OnT:
Hämtade en låda idag:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

hur många spel har du nu???

Permalänk
Medlem

hmm runt 100 nes +- , gameboy ligger väl runt 50-60 +- snes runt 70 kanske?

inte en blekaste om jag ska vara ärlig,har inte riktigt räknat.
får ta å göra det någon dag

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

när kommer du att ha tid och spela alla spel

Permalänk
Medlem

Hobby som samlare

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

lite saker från malmbergs

Permalänk
Medlem

Dålig fokus men orkade inte så långt.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Finns inte så mycket att prata om. Ett par nya A4 tryck och lite annat smått och gott i ramväg.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av dala56:

Köpte några fällknivar från Aliexpress. 230kr för hela paketet. Säkert kopior hela bunten, men det duger att ha i jobbet. CRKT knivarna känns bra, är de kopior så är det välgjorda sådana.

http://imageshack.us/a/img20/8527/r600x600.jpg

Lär vara kopior då en CRKT Ryan Model 7 kostar 300:- och en CRKT M-16 kostar 500:- samt en Gerber Bear Grylls Scout kostar runt 400:- Såg även att handtaget på din M-16 inte matchar orginalet. Men som du sa är det välgjorda kopior så är priset ok oavsett

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Var det nåt att ha?

Min erfarenhet som elektriker säger att malmbergs är budgetgrejer som inte håller speciellt hög kvalitét

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;12761837']Lär vara kopior då en CRKT Ryan Model 7 kostar 300:- och en CRKT M-16 kostar 500:- samt en Gerber Bear Grylls Scout kostar runt 400:- Såg även att handtaget på din M-16 inte matchar orginalet. Men som du sa är det välgjorda kopior så är priset ok oavsett

Märke och modell på samtliga, snyggt!
Jag misstänkte att du kunde dina knivar, jag har sett att du har en hel del själv.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Köpte nya skor idag :D.

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Cobra triangel. Jäkligt bra spel. Har nog kvar det i någon låda, blev sugen på att spela nu

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

Var det nåt att ha?

Min erfarenhet som elektriker säger att malmbergs är budgetgrejer som inte håller speciellt hög kvalitét

En gång fluke alltid fluke. Grym kvalitet och bra värden. Har fortfarande samma tångampermeter/multimeter, min t140 spänningsprovare har jag fått byta en gång under den tiden. Hade den i bakfickan och satte mig på den så mätspetsen fastna i skinkan.... =p

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

En gång fluke alltid fluke. Grym kvalitet och bra värden. Har fortfarande samma tångampermeter/multimeter, min t140 spänningsprovare har jag fått byta en gång under den tiden. Hade den i bakfickan och satte mig på den så mätspetsen fastna i skinkan.... =p

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med.. har ett gäng fluke multimetrar, processmetrar och temperaturmätare på jobbet. Underbara verktyg som fungerar i ur och skur. Behövt byta mätsladdarna ett par gånger, men sånt får man väl ta

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Inaktiv

Iphone 4S 16Gb. Haters are welcome...

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Zalice:

Vad är de för skal? Jag behöver nytt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av flashen:

Vad är de för skal? Jag behöver nytt

Många färger finns: http://www.teknikmagasinet.se/m/Default.aspx?q=iphone+hardcas...

Permalänk
Musikälskare

Kör en post igen på humidoren, lagt om cigarrerna lite ^^

76% stämmer inte (65-70 optimalt), hygrometen buggar lite kanske får kolla på en bättre men för 129kr så

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Vettigt att köpa 4S jämfört med att köpa en 5a iaf

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Kör en post igen på humidoren, lagt om cigarrerna lite ^^

76% stämmer inte (65-70 optimalt), hygrometen buggar lite kanske får kolla på en bättre men för 129kr så

http://nordfoto.se/dump/hum.jpg

En single malt till en sån så mår man kung.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av SUMITOMO:

En single malt till en sån så mår man kung.

Yepp

Synd vädret är/börjar bli så tråkigt, trevligast att röka utomhus

Visa signatur

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Yepp

Synd vädret är/börjar bli så tråkigt, trevligast att röka utomhus

Jag har en grej om att röka utomhus vintertid. Kvällen/natten, 5-10 minusgrader, vindstilla, stjärnklart, balkongen/altanen och en cigarr. En kopp nymalt kaffe direkt när man kommer in efteråt. #livskvalitet

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

Backup enhet

Nytt "videokort" från Dustin's Weekend Rush förra veckan. Bara 2999:-
Hejdå 5870 Matrix Platinum

Och från CDON, en liten hotswap. (CM och Lian Li går inte bar ihop utan lite moddande.)

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av dala56:

Jag har en grej om att röka utomhus vintertid. Kvällen/natten, 5-10 minusgrader, vindstilla, stjärnklart, balkongen/altanen och en cigarr. En kopp nymalt kaffe direkt när man kommer in efteråt. #livskvalitet

Låter soft ^^

Visa signatur

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier

Permalänk
Medlem

Konsolen ligger i understa lådan.

lite smutsigt bara, blev rent med vatten.
200kr, woho!

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Nu har jag att läsa, ett tag framöver iaf
Edit: Fixade bilden

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av dala56:

Röker inte cigarr men jävlar vad det lät trevligt, en mycket fin bild målades upp.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Oh!
En sådan pistol hade jag när man var liten skit och spelade tv-spel!
Hade ett spel där man skulle skjuta fåglar och en hund döck upp titt-som-tätt och skällde.

Brings back the memories.

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av MakubeX:

Oh!
En sådan pistol hade jag när man var liten skit och spelade tv-spel!
Hade ett spel där man skulle skjuta fåglar och en hund döck upp titt-som-tätt och skällde.

Brings back the memories.

Heter Duck Hunt eller Duckhunt i man inte missminner sig x)

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin