Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Känner mig alltid ensammast i världen när jag säger till folk att jag avskyr Zelda 2, finns ingen som håller med om att det är sämsta spelet i Zeldahistorien, kanske sämsta Nintendospelet t.o.m.

Detta kommer från en person som har en Zeldatatuering över hela överarmen xD.

Jag hatar verkligen tvåan också. Ettan och A link to the past är helt fantastiska spel. Älskar även Minished Cap. Har ju Toon-Link tatuerad på benet :).

Hittade lite mer spel lokalt idag! Fick det för ett riktigt bra pris också.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Datorn. Kanske inte det senaste köpet, men det jag är mest nöjd med i sommar. Ledsen för bilden, tog den med min iPhone 4s och det var mörkt, så använde lampan, som suger.

Permalänk
Medlem

Hämtade ut precis:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

En O2+ODAC. H*lvete vad bra det låter!

Permalänk
Medlem

Tycker själv att Komplett packeterade i onödigt stor kartong denna gång Max Payne3 för 199kr och en ny extern hårdisk för 800kr

Visa signatur

CM STORM | SP 500W | AMD FX-4100 | Gigabyte GA-970 | GeForce GTX 560 | 1TB HDD | WIN7 | DUCKY SHINE 3 | QPAD 5K | QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte47:

Tycker själv att Komplett packeterade i onödigt stor kartong denna gång Max Payne3 för 199kr och en ny extern hårdisk för 800kr
http://i.imgur.com/X9spY.jpg

http://i.imgur.com/pnhSa.jpg

Alltid ska ett företag få skit för nånting. Aldrig nöja, alltid nåt fel

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Alltid ska ett företag få skit för nånting. Aldrig nöja, alltid nåt fel

precis! en svensk ska aldrig vara helt nöjd men komplett är som alltid grymma!

Visa signatur

CM STORM | SP 500W | AMD FX-4100 | Gigabyte GA-970 | GeForce GTX 560 | 1TB HDD | WIN7 | DUCKY SHINE 3 | QPAD 5K | QH-90

Permalänk
Medlem

Fint med guiden som du varit ute efter ett tag. Mycket kul att läsa faktiskt. Och väldigt hjälpsam även fast man spelat igenom spelet 100-tals gånger

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Fint med guiden som du varit ute efter ett tag. Mycket kul att läsa faktiskt. Och väldigt hjälpsam även fast man spelat igenom spelet 100-tals gånger

läser inte mina guider, ställer dom i bokhyllan

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Fick den igår, men lekte så mycket så jag glömde bort att posta den här!:D

Permalänk
Medlem

på tal om onödigt stora kartonger...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

Man slutar aldrig att förvånas.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Nytt moderkort

Visa signatur

Intel Core I5 3570K [] ASUS P8Z77-V Pro [] Fractal Design Define R4 [] ASUS Radeon HD7970 Matrix Platinum [] Corsair 8GB CL9 Vengeance LP [] Cooler Master Hyper 212 EVO [] Corsair AX750 [] Intel 520 120gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

på tal om onödigt stora kartonger...
*bild*

Ja, man beställer små saker för att de ska hamna i brevlådan direkt och sen får man stora kartonger

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Farner:

http://i.imgur.com/VvNMvl.jpg

En O2+ODAC. H*lvete vad bra det låter!

Najs, vad landa prislappen på?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Najs, vad landa prislappen på?

2215 plus 680 i tull. Beställde från: http://www.headnhifi.com/amplifiers/desktop-headphone-amplifi...

Permalänk
Medlem

Hundmat

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk

Bra med riktig mat. Vår staff kille äter Mest jwb eller liknande. Doggy eller liknande är förbjudet är och han äter Inte det.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flight:

Fliker in med ett litet tips bara, om du får problem med att datorn hänger sig, blir seg som smör eller får konstiga artefakter följt av låsningar/reboots så kan det ha att göra med att det där moderkortet har problem att köra PCI-E gen 3 kombinerat med vissa grafikkort, i mitt fall med ett Gigabyte GTX670 Windforce.

Bara att ställa ner den i Gen 2 istället, funkar klockrent för mig då och får samma resultat i 3Dmark och spel

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Bra köp spelade igenom det många gånger både på Nes och gameboy när jag var liten

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Medlem

Köpte precis biljett och resa hit:

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det blev en sån där iPhone 5.

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Fick hem lite spel idag. Både brädspel, big-box och ett 8-bitarsspel. Ser speciellt fram emot att få testa Svea Rike.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Gavelinus:

Jag hatar verkligen tvåan också. Ettan och A link to the past är helt fantastiska spel. Älskar även Minished Cap. Har ju Toon-Link tatuerad på benet :).

Hittade lite mer spel lokalt idag! Fick det för ett riktigt bra pris också.

http://oi45.tinypic.com/by0wj.jpg

http://oi49.tinypic.com/10rl6ya.jpg

Wow, flashbacks. Ice Climbers och Knight Rider, wow.. Nu blev man sugen på lite 8-bit action!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZebbeSebbe:

Wow, flashbacks. Ice Climbers och Knight Rider, wow.. Nu blev man sugen på lite 8-bit action!

Det är bara att ta tag i den saken. Det var så det började för mig. Blev sugen på att spela lite 8-bitars och Supernintendo. Och nu sitter man här 1 månad senare med 40-50 spel till NES och 20 spel till Snes....

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MakubeX:

Oh!
En sådan pistol hade jag när man var liten skit och spelade tv-spel!
Hade ett spel där man skulle skjuta fåglar och en hund döck upp titt-som-tätt och skällde.

Brings back the memories.

Duck Hunt, där snackar vi nostalgi! Nes är favorit konsolen utan tvekan!

Permalänk
Medlem

hämtade precis:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Gavelinus:

Det är bara att ta tag i den saken. Det var så det började för mig. Blev sugen på att spela lite 8-bitars och Supernintendo. Och nu sitter man här 1 månad senare med 40-50 spel till NES och 20 spel till Snes....

Var får du tag på alla dessa spel? Har 4 stycken NES som ligger och samlar damm i garderoben, däremot inte en enda strömkabel. Var köper du alla spel och tillbehör? Finns det någon trevlig sajt som säljer NES spel och tillbehör du kan rekommendera, eller någon affär?