Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt för riktigt dåliga bilder!

Dold text
Visa signatur

12600KF 5GHz - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 1980MHz @ 0.975v - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Oh!
En sådan pistol hade jag när man var liten skit och spelade tv-spel!
Hade ett spel där man skulle skjuta fåglar och en hund döck upp titt-som-tätt och skällde.

Brings back the memories.

En av alla klassiker man kommer ihåg.
ibland fuskade man och satte pistolen direkt mot tvn

Skrivet av DavidtheDoom:

Heter Duck Hunt eller Duckhunt i man inte missminner sig x)

stämmer bra det =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

En av alla klassiker man kommer ihåg.
ibland fuskade man och satte pistolen direkt mot tvn

Simplare att fuska genom att "skjuta" mot en glödlampa.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Skrivet av kode:

Vad jag minns så funkade inte det. Det fanns någonting mer avancerat än bara ljuset då den till exempel kunde lista ut vilken av fåglarna du sköt mot. (sorry för off-topic. )

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

faktiskt aldrig testat haha

Ont: yey, fick ut ett till försäljning nu iaf.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

trillade in precis

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag tycker snart Toivo förtjänar en egen tråd "Bilder på Toivo83's senaste inköp (2012)"

Bra spel dock

Permalänk
Medlem

haha det vore något.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Fick hem lite saker idag av varierande skick. Solstice är i bra skick (mätt med mina ögon så klart). Swords and serpents också om man bortser från den uppenbara skadan. Spelen med kartong (det är självklart rätt spel i dem) var det mest en bonus att jag fick med kartongerna till (Tyvärr inga manualer). Det var spelen jag var ute efter. Och guiden till Super Mario World har jag varit ute efter rätt länge för ett okej pris.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Hämtade precis ett gamecube med Gameboy player:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tillsamman med en gammal 2ch receiver och kassetbandspelare av märket Expert som är behov av renovering så fick jag även hem de här fina plasthögtalarna från Philips,det är ett par 1vägs med typ 6,25"?? bredbandselement,ljudet är helt ok och låter bättre än vad man tror,tack vare envägskonstruktionen slipper man det passiva filtret och högtalaren blir direktkopplad till förstärkaren vilket ger ljudmässiga fördelar.
Ska försöka fixa till dem lite med nytt dämpmaterial (då den gamla torkat ut) och lite blyfoliematta i lådan.

Plasthögtalarna.

Frontskyddet var fastlimmat.

Permalänk
Hedersmedlem

Mina tre senaste inköp är telefonsamtal från Energibolaget i Sverige AB som ringt mig medan jag sov i Yunnan. Det kostade 20 kronor per samtal. klockan var mellan ett och tre på natten. Här är en bild på en av stugorna vi bodde i. Inga elledningar dragna samt stampat jordgolv. Fuck you, Elenergibolaget i Sverige AB.

edit; jag lyckades svara på de två första men det var ingen på andra sidan luren. På det sista samtalet fick jag faktiskt prata med en kille men han verkade inte benägen att betala tillbaka mina pengar och lade spontant på luren efter jag gastat på honom en stund.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Mina tre senaste inköp är telefonsamtal från Energibolaget i Sverige AB som ringt mig medan jag sov i Yunnan. Det kostade 20 kronor per samtal. klockan var mellan ett och tre på natten. Här är en bild på en av stugorna vi bodde i. Inga elledningar dragna samt stampat jordgolv. Fuck you, Elenergibolaget i Sverige AB.
http://uglybob.df.lth.se/bilder/IMG_8089.JPG

Dom är grymt störiga.
Vet inte hur många gånger dom väckt mig tidigt på morgonen när jag jobbat sena kvällar.
Kräv dom på pengarna plus sveda och värk vet ja

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Så mysigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

edit; jag lyckades svara på de två första men det var ingen på andra sidan luren. På det sista samtalet fick jag faktiskt prata med en kille men han verkade inte benägen att betala tillbaka mina pengar och lade spontant på luren efter jag gastat på honom en stund.

Rätt imponerad att mobilt internet verkar fungera där, ser ut som det är en stuga lååååångt ute i skogarna eller någon väldigt avlägsen by

Permalänk
Medlem

Kommer att komma mycket trevliga saker denna och nästa vecka! Här är första leveransen
Har tyvärr endast en mobilkamera

Permalänk
Medlem

Fick hem en ny datormusmatta idag, gillar att SteelSeries gör dem i lite olika färger.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Blev en ny vinyl från ett band jag hittade på bandcamp.

Lite kul att ha något som har trycks upp i en begränsad upplaga.

Permalänk
Medlem

brevvåg.
1g - 5kg

smidigt när man kränger iväg prylar.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Farner:

Kommer att komma mycket trevliga saker denna och nästa vecka! Här är första leveransen

http://i.imgur.com/BtjSzl.jpg

http://i.imgur.com/BMFmil.jpg

Nöjd? Varit sugen på dessa ett tag

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Farner:

Ååh! Hur är ljudet? Blivit lite sugen på att byta mig upp från mina Sennheiser HD 558

Permalänk
Medlem
Skrivet av Universalia:

Nöjd? Varit sugen på dessa ett tag

Skrivet av Zalice:

Ååh! Hur är ljudet? Blivit lite sugen på att byta mig upp från mina Sennheiser HD 558

Det var ett bra lyft jämfört med mina gamla, Sennheiser PC350. Förväntar mig att de blir ännu bättre såfort jag får hem min förstärkare (O2+odac combo). Är också väldigt bekväma! Utan tvekan nöjd.

Permalänk
Medlem

Dagens inköp för mig, eller rättare sagt köpte den i fredags förra veckan
En CF Moto 500 Black Edition 2012, med hasplåtar samt plog till vintern
Lite extra utrustad med LED arbetsbelysning osv....

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk
Medlem

En ny löparjacka , Nike x Undercover: Gyakusou Convertible Jacket

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Mycket bra val av lurar! Har haft mina i flera år nu och de är fortfarande som nya (förutom att de spelar bättre efter inspelning). Tror jag är inne på 4e eller 5e året nu. Det är nog lätt ett av de bästa köp jag någonsin gjort.

Edit: Fick hem lite carts jag inte hade idag.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Mycket bra val av lurar! Har haft mina i flera år nu och de är fortfarande som nya (förutom att de spelar bättre efter inspelning). Tror jag är inne på 4e eller 5e året nu. Det är nog lätt ett av de bästa köp jag någonsin gjort.

Edit: Fick hem lite carts jag inte hade idag.
http://oi46.tinypic.com/iqfvvq.jpg

Känner mig alltid ensammast i världen när jag säger till folk att jag avskyr Zelda 2, finns ingen som håller med om att det är sämsta spelet i Zeldahistorien, kanske sämsta Nintendospelet t.o.m.

Detta kommer från en person som har en Zeldatatuering över hela överarmen xD.

Permalänk
Medlem

Ännu mera godsaker Ursäkta dålig kvalité på bilderna. Delarna på sista bilden är samma som i min signatur

Permalänk
Medlem

Kom ett tidigt paket idag ännu en gång ursäktar jag för kvalitén på bilderna..

Står väldigt dumt nu, får se hur jag löser det.

Däremot var kabeln inte som jag tänkt, så kan inte koppla in båda

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Känner mig alltid ensammast i världen när jag säger till folk att jag avskyr Zelda 2, finns ingen som håller med om att det är sämsta spelet i Zeldahistorien, kanske sämsta Nintendospelet t.o.m.

Mitt absoluta favorit zelda spel genom tiderna ;>
Hatade 1an, perspektivet osv. Älskade sidescroller i Link

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Awwww då får jag väl trösta dig med att säga jag inte heller gillar 2an 1an skapade (för mig) en "grund" som 2an går emot tills ATTP kommer tillbaka med, och förbättrar, det som man upplevde med det första. Fram tills N64 där 3D elementen blev en del av serien (med undantag för GBA's användning av ATTP och Four Swords Adventures tillsammans med GC).

That's my opinion though.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch