Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

tradera, blocket , nesdb.se

EDIT:
Annars har du dessa:
Wondergames.se
Gamegirl.se
http://www.gamereplay.se/
spelfyndet.se
http://retrospelbutiken.se

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZebbeSebbe:

Var får du tag på alla dessa spel? Har 4 stycken NES som ligger och samlar damm i garderoben, däremot inte en enda strömkabel. Var köper du alla spel och tillbehör? Finns det någon trevlig sajt som säljer NES spel och tillbehör du kan rekommendera, eller någon affär?

Precis som Toivo säger så är det Tradera som gäller mest. Och nesdb.se. Har även köpt ett och ett annat lokalt på loppisar och genom annonser. Blocket hittar jag i stort sett aldrig något vettigt på. Fasta butiker tar oftast kraftiga överpriser. Som t.ex. Super Mario 1 till NES för 364kr på Gamereplay.se. Säljs ofta för under 100kr på Tradera...

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Köpte en galaxy note 10.1

Permalänk
Medlem

2x20w kina-spelare/stärkare
spindel till styrröret på cykeln
2x verktygslådor
skrivarpapper
fjärrstyrning till uttag
hylsnyckelsats
2x lådor med div kopplingsprylar

D3N_2094 by hozforuw, on Flickr

Permalänk
Medlem

Blev ett gäng extra Gamecube-kontroller. Kan vara bra att ha när polarna är över och man är sugen på att lira lite Super Smash.

Gamecube-kontrollen är ju förövrigt världens bästa handkontroll på alla tänkbara sätt.

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eqlzr:

http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/cee3099c178911e2ac9b...

Blev ett gäng extra Gamecube-kontroller. Kan vara bra att ha när polarna är över och man är sugen på att lira lite Super Smash.

Gamecube-kontrollen är ju förövrigt världens bästa handkontroll på alla tänkbara sätt.

oja!
klockrena kontroller, är nog enda som jag kan sitta väldigt länge med utan att man svär över att nävarna gör ont
vad fick du ge för dom?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

oja!
klockrena kontroller, är nog enda som jag kan sitta väldigt länge med utan att man svär över att nävarna gör ont
vad fick du ge för dom?

Jag gav 129:-/st för dom. Detta är dock inga officiella kontroller utan från någon random tredjepartstillverkare, men fungerar ypperligt i alla fall.
http://www.kaptenkrok.se/controller-gamecube-wii-svart.html

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem

Ett sandisk micro sdxc 64gb för 469kr från webhallen.
Ingen bild då det packades ner igen pga DoA.
Inte ett livstecken i vare sig min SGS3 eller någon av burkarna där hemma.
Trots försök med sdcard formater 3.1 så ville det sig (den sa att kortet var skrivskyddat)

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Ett sandisk micro sdxc 64gb för 469kr från webhallen.
Ingen bil då det packades ner igen pga DoA.
Inte ett livstecken i vare sig min SGS3 eller någon av burkarna där hemma.
Trots försök med sdcard formater 3.1 så ville det sig (den sa att kortet var skrivskyddat)

Har du inte hamnat i lite fel tråd då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Har du inte hamnat i lite fel tråd då?

Nope senaste inköp
Tänke lägga upp en bild men den var väck och med nerpackad vara så blev det ingen ny.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Limoncello (citronlikör) framför HTPC

Liquorizia (lakritslikör) i ett P182

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eqlzr:

Jag gav 129:-/st för dom. Detta är dock inga officiella kontroller utan från någon random tredjepartstillverkare, men fungerar ypperligt i alla fall.
http://www.kaptenkrok.se/controller-gamecube-wii-svart.html

var ju inte farligt.
kom faktiskt över en orginal för 120 inkl frakt.

förbenat sköna som sagt

nix, dags och plocka ihop ett GC paket och kränga iväg.
fan inte plats för 2 :S

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av Mr_Flash:

Limoncello (citronlikör) framför HTPC

Liquorizia (lakritslikör) i ett P182

Skulle man kunna på något artikel nummer på dessa, då man är lite svag för likörer??

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightForz:

Skulle man kunna på något artikel nummer på dessa, då man är lite svag för likörer??

Du också
Jag köpte dessa i Italien, men jag tror att limoncellon är 70254. Lakritsen hittar jag tyvärr inte.

Permalänk
Medlem

Citronlikören ovanför gjorde mig sugen, så vart en baileys.

Permalänk
Skrivet av Hawkeye01:

http://i.imgur.com/cNM7t.jpg

Är det en Surf till vänster i bild?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Är det en Surf till vänster i bild?

Ja, det stämmer:)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Gandalf!

Permalänk
Skrivet av Hawkeye01:

Ja, det stämmer:)

Är den bra? Är lite sugen på att öppna min, men har så många Bowmores öppnade redan

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Är den bra? Är lite sugen på att öppna min, men har så många Bowmores öppnade redan

Ja jag gillar den, riktigt god. Jag är dock inte så erfaren när det gäller bowmore så jag är nog inte rätt person att fråga :P. Men om du har en så är det klart du ska öppna den

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Hawkeye01:

Köpte en galaxy note 10.1

Duktigt intresserad av en sådan.
Hur bra funkar den? Spel? HD film? osv? Externt minneskort?

Testade den lite på Arlanda när jag var där i fredags och delad skärm mellan Samsungs appar kunde ju flytit smidigar.

Vad tycker du om den? Värd sina kronor?

Permalänk

World of Warcraft: Wrath of The Lich King CE.
Too much horror business, bok av Kirk Hammet.
Lite DVD/Blu-rayfilmer.
Goooodis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

http://i.imgur.com/cNM7t.jpg

"Akta så du inte spiller på kläningen"

Permalänk
Medlem

Holy mother of god!
Måste bara fråga vad du fick ge för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Duktigt intresserad av en sådan.
Hur bra funkar den? Spel? HD film? osv? Externt minneskort?

Testade den lite på Arlanda när jag var där i fredags och delad skärm mellan Samsungs appar kunde ju flytit smidigar.

Vad tycker du om den? Värd sina kronor?

Jag är riktigt nöjd! Har ju läst att vissa klagat på upplösningen på den, men jag märker verkligen inget utav det. Trodde jag skulle göra det men nä, har inte gjort det. Inte hunnit testa den så mycket än så ang spel så vet jag inte. Externt minneskort, ja köpte ett sån här i dag, och det funkar utmärkt.

Skärmen och pennan känns mycket mer responsiv än min note 5.3". Högtalarna sitter också på ett klockrent ställe. Så ja, än så länge har jag inte hittat något negativt om den. Ja för mig så är den prisvärd.

Skrivet av Kryll:

"Akta så du inte spiller på kläningen"

Haha! Tack du

Permalänk
Medlem

CROSSOVER 27Q LED-P S-IPS QHD 2560X1440. Ber om ursäkt för bildkvalitet.

Lite BF3

Permalänk
Inaktiv

Riktigt nice=) Gissar på att den inte finns att få tag på i Sverige? Pris?