Permalänk

Sleavningen gilla jag inte.. Skarvarna som e 10 cm utanför agget.. för övrigt snyggt.

Permalänk
Skrivet av Gizzmokwak:

Sleavningen gilla jag inte.. Skarvarna som e 10 cm utanför agget.. för övrigt snyggt.

Jo jag vet, men vill inte riktigt skära upp kablarna o grejja xD

Permalänk
Medlem

Fint bygge!:) en sak bara vrf drog du inte slangen från grafik kortet till 120 radiatorn ist för CPU blocket?:) hade sett bättre ut tror jag!:) men väldig fint bygge! Sen undrar jag hur dem fläktarna är? Luftflöde/högljudda?:) kolla även mitt bygge !:) då vi har samma chassi!:)
http://www.sweclockers.com/galleri/8897-vattenkylt-fractal-de...

Permalänk
Medlem

Lutar radiatorn i fram?:S tycker att slangarna ser lite rörigt ut elr hur man ska säga!:S annars väldigt fint bygge !:)

Permalänk
Skrivet av ezzu:

Fint bygge!:) en sak bara vrf drog du inte slangen från grafik kortet till 120 radiatorn ist för CPU blocket?:) hade sett bättre ut tror jag!:) men väldig fint bygge! Sen undrar jag hur dem fläktarna är? Luftflöde/högljudda?:) kolla även mitt bygge !:) då vi har samma chassi!:)
http://www.sweclockers.com/galleri/8897-vattenkylt-fractal-de...

Tror knappt det går att dra slang mellan grafikkortet och 120 raden då det är extremt tight. Fläktarna tycker jag är välldigt bra flyttar ganska mycket luft o är ganska tysta, helt okej är dem! har kollat på ditt bygge och kommenterat

Skrivet av ezzu:

Lutar radiatorn i fram?:S tycker att slangarna ser lite rörigt ut elr hur man ska säga!:S annars väldigt fint bygge !:)

Det ser nog bara ut som det lutar, syns inte IRL iaf xD Kul att du tyckte om det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevin1992:

ÄR inne på vit sleeve men vill gärna ha 2 färger så är lite inne på vit o blå eller vit o svart , vit o grå aah finns mycket xD

Vill inte ha PnP på 120mm radiatorn då den skulle täcka nästan hela cpu blocket och tycker det ser snyggare ut nu, testade med PnP men såg bara konstigt ut iaf i mitt tycke

okej ja det är ju en smak sak!:) håller med och tycker inte jag har behov med mer kylning

Permalänk
Avstängd

Riktigt frächt!

Permalänk
Skrivet av Distilled:

Riktigt frächt!

Tackar tackar, den är tyvärr rensad på all vattenkylning nu då jag använder vissa delar till ett annat projekt. Men kul att du tycker om det