Letar efter gratis Hemsida! Hjälp, tips!

Permalänk

Letar efter gratis Hemsida! Hjälp, tips!

HEjsan!

Jag vill ha en gratis hemsida till minecraft så jag vill ha lite tips på bra hemsidor. Hemsidan ska kunna ha ett donations-system och med inloggning, gärna andra saker som tillhör minecraft.

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Medlem

Hur menar du? Vill du kunna koda hemsidan själv eller vill du bara ha en "färdig kodad" hemsida med alla dessa funktioner redo?

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Svårt att se hur du skulle kunna få det gratis. Bäste alternativet är ju att göra en egen hemsida.
Finns kanske något företag som erbjuder en joomla hemsida eller liknande där de sätter ut reklam.

Permalänk

nej, reklam spelar ingen roll
#2 Nej jag vill ha en färdig kodad hemsida så jag drar till mig som aptlitikationer

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Medlem

www.000webhost.com är en gratis webhost iallafall

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NODE 304 - I5 3570K - GTX 680 - 240GB SSD - INTEGRA R2 650W

Permalänk

http://www.weebly.com

Snabbt, smidigt, enkelt, inte en massa störande reklam som på webs.com Lycka till!

Edit: Webs.com verkar inte ha så mycket reklam längre som de hade förut, men föredrar ändå webs.com

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk

När jag hade hemsida då använde jag mig av min brors webbhotell och för att få en bra domän hade jag http://dot.tk/ där får du din domän om din sida ska heta minecraft då kommer den heta "minecraft.tk" så om du vill ha en bra domän ta där...! (finns många som inte är använda..

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

Gratis hemsidor jämförelser

Hej!

Jag kan rekommendera sidan Gratishemsidor.nu där det jämförs massa olika alternativ man kan använda. Det finns mängder av alternativ för att få gratis hemsidor nuförtiden.

Det finns bland annat recensioner om Webs, Weebly t.ex. som varit omnämnda i tråden här tidigare.

Tack & hej!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av derschlangeman:

nej, reklam spelar ingen roll
#2 Nej jag vill ha en färdig kodad hemsida så jag drar till mig som aptlitikationer

"aptlikitikationer" , vad ska du ta betalt för om jag får fråga?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.