Jag gillar idén, det var en riktigt kul läsning. Har själv små-planer på att starta eget i framtiden efter det att jag skaffat mig lite kött på benen från arbetsplatserna. För att försöka sammanfatta all as all.
Det är stora pengar det handlar om, vilket 75% av alla användare som svarat har påpekat. Ni säger att ni kommer ha problem med den ekonomiska frågan men tycks inte axla det? Jag hade rekommenderat er att gå kurser, prata med företag, arbetsgivare, allt emellan stora som små. Ni kommer inte klara av att jobba 12h / dag, börjar ni tvivla, lägga saker på is, minsta negativa tanke kommer få er att tappa tyglarna och ramla av sadeln. För att jobba de timmarna ska ni ha tydliga mål uppsatt, på en vägg, i erat "personalrum".
Min åsikt är att det är dags att komma tillbaka till jorden, ni skulle ha en yta för café? Personalrum som även rymmer en säng? Det låter rätt lyxigt med tanke på den minimala omsättningen. Jag är inte alls emot att börja på något nytt, att försöka. Vi alla gör misstag, men ta till er vad alla personer säger till er. Tänk på ALLT och håll ner kostnaderna så mycket som möjligt, kunderna ska vara prioritet 1. Sen att erat personalrum är en städskrubb är sak samma, vart hittar ni tiden att vara i ett personalrum om ni ska jobba så mycket?
Anyway, ta en titt på denna länk. Titta på statistiken, hur de byggt och strukturerat ihop det. När jag snabb-zappade insåg jag också ganska snabbt att det är inprincip samma personer som hänger där, VILKET inte behöver vara en nackdel! http://www.sandhack.se/anmalningar.php?event=16
Är ni goda vänner med de yngre på exempel de skolor ni gick på? God kontaktkrets eller sitter ni inne och knappt känner grannen? Rykten och snacket går snabbt i mindre orter/städer, de hjälper radikalt om ni är kända för samhället/området - för bra saker.
Thanks for listening! Over and out