ny mobil HTC, Samsung, Iphone 4s HJÄLP!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kimpan100:

nån som vill byta då? jag vill prova på iphone 4 /4s emot min sg2? hör av er på pm eller här mvh kimpan100 jag bor i gävleborg

Varför? Finns inga anledningar att byta imo.

Vill inte starta krig då telefonerna är i samma klass men varför byta? Vad är det du vill kunna göra?

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludzee:

Varför? Finns inga anledningar att byta imo.

Vill inte starta krig då telefonerna är i samma klass men varför byta? Vad är det du vill kunna göra?

vill prova OS vill ha lite mindre skärm! jag tycker den här är förstor enligt min smak! iphone är perfekt enligt spec och skärmen mkt mera men orkar inte ta upp det nu men åter om nån känner för sg2 o vill bli av med sin 4/4s hör av er mvh kimpan100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Well, jag skulle säga att strålningsvärde i allmänhet är hyffsat ointressant om man nu inte lider utav en viss psykologisk sjukdom.

"el-allergi" och andra liknande problem är inte vetenskapligt bevisade och rekommendationen är att kognitiv terapi är bästa lösningen på att komma till rätta med sådana "besvär"... inte att stänga av bluetooth och wifi . Sök hjälp hos ditt landsting för detta.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | 4070 super | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

har du SII? vänta tills SIII kommer eller konkurrenterna till den...

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

har du SII? vänta tills SIII kommer eller konkurrenterna till den...

aa jag har sg2 nee vill ha iphone prova på det har jag sagt nu ett par gånger!

Permalänk
Medlem

Jag har haft IP4, SGS, HTC Desire, SGS2 som jag nyligt vart av med mot min vilja och i dagsläget så har jag en Samsung Galaxy Note var chockad av storleken på den luren men till det jag använder telefonen är den perfekt.
IP4 är en bra telefon inget snack om saken men jag föredrar valfriheten i Android trots jag har en IPad 2 hemma som surfplatta.
Så jag hade nog rootrat din SGS2 och behållt den OM jag vart som dig, då det finns fina roms till den och kommer komma ännu bättre när ICS läcks mer ev i veckan.

Visa signatur

| AMD 5700X3D | ASUS PRIME B550-PLUS | Corsair 32gb 3600MHz | PowerColor Radeon RX 7900 GRE Hellhound | Asus TUF 1000w | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | En HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ten:

Jag har haft IP4, SGS, HTC Desire, SGS2 som jag nyligt vart av med mot min vilja och i dagsläget så har jag en Samsung Galaxy Note var chockad av storleken på den luren men till det jag använder telefonen är den perfekt.
IP4 är en bra telefon inget snack om saken men jag föredrar valfriheten i Android trots jag har en IPad 2 hemma som surfplatta.
Så jag hade nog rootrat din SGS2 och behållt den OM jag vart som dig, då det finns fina roms till den och kommer komma ännu bättre när ICS läcks mer ev i veckan.

okej jo men smaken är olika för alla! jo men man kan ju jailbreaka iphone sugen som f#n på iphone hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av kimpan100:

aa jag har sg2 nee vill ha iphone prova på det har jag sagt nu ett par gånger!

aa vet, men vad jag menar är kanske att du ska vänta lite till, för att dagens apparater blir gamla/gammalt teknik snabbt som f*n Annars tycker jag Iphone 4s om du inte vill vänta. egentligen är det mycket smaksak... men jag gillar iphone 4s, kan jailbreaka den, ändra många saker å sånt, o dessutom Siri, vilket jag tycker är jätteroligt xD

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

aa vet, men vad jag menar är kanske att du ska vänta lite till, för att dagens apparater blir gamla/gammalt teknik snabbt som f*n Annars tycker jag Iphone 4s om du inte vill vänta. egentligen är det mycket smaksak... men jag gillar iphone 4s, kan jailbreaka den, ändra många saker å sånt, o dessutom Siri, vilket jag tycker är jätteroligt xD

jo det har du rätt jag tänkte vänta till iphone 5 eller vad den kommer/kanske ska heta det är ju inte säkert att den kommer och det är bara rykten som säger att den komme i oktober så iphone 4s eller 4 är lika bra att slå till nu tycker ialf (: mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

"el-allergi" och andra liknande problem är inte vetenskapligt bevisade och rekommendationen är att kognitiv terapi är bästa lösningen på att komma till rätta med sådana "besvär"... inte att stänga av bluetooth och wifi . Sök hjälp hos ditt landsting för detta.

Jag vet inte om du citerade fel men jag är medveten om att det inte finns någon vetenskaplig grund för "el-allergi". Slutsatsen är då att problemet är psykologist eftersom att vissa personer beviserligen upplever att de är känsliga mot el, även att det förmodligen bara är en placebo effekt.

Permalänk
Inaktiv

Om du kör Tele2 så skall du inte köpa iPhone 4s. Har haft enorma problem med den pga buggig mjukvara. Vänta åtminstone till iOS 5.1.

Permalänk
Medlem

Du borde prova en Nokia Lumia 800 med Windows Phone 7, jag tror du finner den både roligare och snyggare än en iPhone...

WP7 är verkligen najs, flyter på otroligt bra, och att den samlar allt från samma kontakt (både msn/sms/facebook) på samma konversationslogg är underbart.
App-utbudet blir bara större och större också, om ett år tror jag WP7 är riktigt stort.

Som sagt...du borde prova en irl.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken