Permalänk

Billig Air soft sida

www.airsplat.com är det någon som har handlat här?
När jag försöker skicka efter hittar jag in sverige man kan välja?
Är det någon tull problem?

Permalänk
Medlem

http://www.airsplat.com/InternationalAirsoftOrder.htm

Kan mycket väl bli problem med tullen. Leta upp den svenska lagstiftningen kring vapnen och import av dessa.

Permalänk
Medlem

Tänkt på att frakten kommer bli ett par hundra, samt att du kommer få betala moms på 25% när det kommer in i Sverige. Jag rekommenderar http://www.crw-airsoft.com/ som skickar till Sverige samt har ganska billiga vapen. De ska vara en pålitlig sida enligt vad jag har läst.

Skrivet av rSon:

http://www.airsplat.com/InternationalAirsoftOrder.htm

Kan mycket väl bli problem med tullen. Leta upp den svenska lagstiftningen kring vapnen och import av dessa.

Det bör inte bli problem. Så länge de inte skjuter extremt hårt eller är gasdrivna så går importen av airsoftvapen bra. I princip alla el / fjäder- drivna airsoft- gevär går bra att köpa utomlands.

Permalänk
Medlem

Bättre om du beger dig till http://www.airsoftsverige.com även om det finns kunskap här.

Permalänk
Skrivet av AlexTheGamer:

Har för mig att airsplat inte skickar till sverige. Rekommenderar dock www.crw-airsoft.com köp dig en Jing gong G36C inte så dyra Kom ihåg att man måste vara 18

EDIT: om du bor i stockholm så bege dig till vapenbutiken De vet vad dem sysslar med

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Vad ska du ha för något?

Permalänk

Funderar på köpa denna http://www.airsplat.com/Items/AR-JLS-XM8-SM8T.htm
Runt 150kr för 390 FPS Riktigt bra pris. Skulle vilja testa denna, Har skickat iväg ett mail till Airsplat återkommer när jag får svar.

Permalänk
Skrivet av AlexTheGamer:

Runt 150kr för 390 FPS Riktigt bra pris. Skulle vilja testa denna, Har skickat iväg ett mail till Airsplat återkommer när jag får svar.

ok, men lixsom tror du kvalitén kommer vara bra ;)? Kom med svar om de säljer till sverige

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Har ingen aning därför jag vill testa. Ser ju ganska stadig ut på denna video: http://www.youtube.com/watch?v=BRsZV0SU9tg&feature=player_emb...

Permalänk

Marcusk:
Orders över 89 dollar får man gratis en dags frakt om man slår in kupong koden [ILUVAS] Men jag vet inte om det gäller sverige

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexTheGamer:

Marcusk:
Orders över 89 dollar får man gratis en dags frakt om man slår in kupong koden [ILUVAS] Men jag vet inte om det gäller sverige

"Free shipping on orders over $75 dollars with the code we currently offer on the website. This free shipping offer is only available for the contiguous US."
Dock skrivit för 4 månader sen.

Permalänk
Skrivet av Nardds:

"Free shipping on orders over $75 dollars with the code we currently offer on the website. This free shipping offer is only available for the contiguous US."
Dock skrivit för 4 månader sen.

Det står längst upp på doms sida

Permalänk
Skrivet av AlexTheGamer:

390 fps med kulvikt på 0,12g. "Normala" spelkulor ligger på 0,2g-0,3g. Tveksam till att den länkade bössan kommer duga till annat än att skjuta prick i väldigt små rum

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Skillnaden mellan 0,12g och 0,20g brukar vara 20/ms ( Ungefär 60/fps) Isåfall en utgånghastighet på runt 110/ms och det skjuter väl ganska pricksäkert

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexTheGamer:

Hur gammal är du?

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B760M-BTF WIFI - Intel Core i5 14600K 3.5 GHz 44MB - Corsair iCUE H150i Elite Capellix XT - Corsair 32GB (2X16) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance RGB - ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC V2 - Corsair 2500X Chassi - Corsair RM750x Shift 750W - 2X Samsung 980 Pro M.2 NVMe SSD 1TB - Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved (1000R) 240 Hz QLED - Windows 10 Eng 64-bit

Permalänk
Skrivet av AlexTheGamer:

Skillnaden mellan 0,12g och 0,20g brukar vara 20/ms ( Ungefär 60/fps) Isåfall en utgånghastighet på runt 110/ms och det skjuter väl ganska pricksäkert

dvs som en luftpistol ungefär dvs de kan göra ont att bli träffad av den.

har blivit skjuten i benet med luftgevär på ungefär den styrkan från ca 2m och säger bara att det gör ont... fick ett blåmärke stort som en femkron ungefär och ett köttsår i mitten.

och kulorna till airsoft väger ca hälften av vad en luftgevärs kula gör om jag inte minns fel ligger de på ca 0,5g men lär ändå göra fördjävla ont även om kulorna har mindre massa.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Skrivet av Nompario:

Hur gammal är du?

Jag är 15 år om det nu hjälper dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexTheGamer:

Jag är 15 år om det nu hjälper dig.

Det gör det absolut eftersom du måste vara 18 för att köpa airsoftvapen.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B760M-BTF WIFI - Intel Core i5 14600K 3.5 GHz 44MB - Corsair iCUE H150i Elite Capellix XT - Corsair 32GB (2X16) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance RGB - ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC V2 - Corsair 2500X Chassi - Corsair RM750x Shift 750W - 2X Samsung 980 Pro M.2 NVMe SSD 1TB - Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved (1000R) 240 Hz QLED - Windows 10 Eng 64-bit

Permalänk
Skrivet av Nompario:

Du sköter ditt, Och jag sköter mitt. Om du inte är ägaren av Airsplat vilket du inte är så behöver du inte bry dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nompario:

Även om jag håller med dig så kan det lik väl va hans föräldrar som köper det åt honom. Och då är det helt enligt regler och lagar.

När vi ändå har en sån här tråd uppe, finns det någon billig metall pistol i krom att köpa? Gasdriven är ett plus! (kromen ska va i metall, hittar inte "KWC Desert Eagle CO2" i krom längre)

Permalänk
Medlem

Brukade handla på www.wgcshop.com när jag höll på med det.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexTheGamer:

Du sköter ditt, Och jag sköter mitt. Om du inte är ägaren av Airsplat vilket du inte är så behöver du inte bry dig.

Jag är inte ägaren, men det spelar ingen roll. Är du inte 18 har du inte åldern inne för att köpa airsoftvapen. Jag undrade pga att jag tänkte hänvisa till bättre butiker samt märken, men nu är inte det aktuellt. Nu tror jag inte detta är nåt du skulle göra....men om du funderar du på att uppge falsk information vid köpet så bör du överväga vad det kan ge för konsekvenser innan du gör nåt förhastat.

Fråga en airsoft-butik om du kan få provskjuta under uppsikt så kan du säkerligen avgöra vad du vill köpa in sen när du fyllt 18.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Även om jag håller med dig så kan det lik väl va hans föräldrar som köper det åt honom. Och då är det helt enligt regler och lagar.

När vi ändå har en sån här tråd uppe, finns det någon billig metall pistol i krom att köpa? Gasdriven är ett plus! (kromen ska va i metall, hittar inte "KWC Desert Eagle CO2" i krom längre)

Vad menar du med billig? , Budget?

Permalänk
Skrivet av Nompario:

Jag är inte ägaren, men det spelar ingen roll. Är du inte 18 har du inte åldern inne för att köpa airsoftvapen. Jag undrade pga att jag tänkte hänvisa till bättre butiker samt märken, men nu är inte det aktuellt. Nu tror jag inte detta är nåt du skulle göra....men om du funderar du på att uppge falsk information vid köpet så bör du överväga vad det kan ge för konsekvenser innan du gör nåt förhastat.

Fråga en airsoft-butik om du kan få provskjuta under uppsikt så kan du säkerligen avgöra vad du vill köpa in sen när du fyllt 18.

Jag kommer inte handla med falsk information. Om du inte har något att säga här är det lika bra att lämna tråden.

Permalänk
Skrivet av Xaio:

http://www.tradera.com/soft-air-gun-co2-driven-desert-eagle-h... kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexTheGamer:

Vad menar du med billig? , Budget?

Under 2000:- (det är väl min max gräns) Hittade just den jag nämnde i krom på www.cabom.se men den är borta nu. (version 2, ej den som har ett magasin som sticker ut), fungerar även utan CO2.

Permalänk
Medlem

Dock ej krom och första utgåvan med ett utstickande magasin men annars hellt rätt!

Sen är det väl inte den enda jag har i tanke heller, egentligen skulle jag vilja ha en Beretta M92 som jag hade innan som tyvärr inte fungerar längre (va i plast, därav vill jag ha en i metall, och krom!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexTheGamer:

Jag kommer inte handla med falsk information. Om du inte har något att säga här är det lika bra att lämna tråden.

Påpekade bara att du inte var myndig för vapenköp. Ber du om råd för inköp så måste alla korten ligga på bordet. Lycka till iaf med din planering då och var försiktig om du trots allt får tag på ett vapen.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Dock ej krom och första utgåvan med ett utstickande magasin men annars hellt rätt!

Sen är det väl inte den enda jag har i tanke heller, egentligen skulle jag vilja ha en Beretta M92 som jag hade innan som tyvärr inte fungerar längre (va i plast, därav vill jag ha en i metall, och krom!)

http://www.cabom.se/produkter/soft-air-guns/pistol-co2/desert... ?

Permalänk
Medlem

§ 8
Brott
Det är inte tillåtet att uppmana till brott eller sprida uppmaningar till brottsliga handlingar. Allt innehåll regleras av svensk lagstiftning.

detta borde ju trilla in under den.

Visa signatur

In science we trust!