Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Okt 2008

6H SUPER-REA

Hej, gör en tråd om 6h rean, som kom upp igen. Vad tror ni man kan fiska upp denna gången?

http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=8516&kampanjebanner=pref...

| Dustin Expo: Jonas// (Angående nuc:en) "Kommer vi se några mer högpresterande modell för oss som behöver lite mer oommph", Tomas Intel// "Det kommer mer oommph". Jonas// "Mycket trevligt" http://www.youtube.com/watch?v=Ur0V9ZsrQls

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jan 2007

jag tänker hålla ögonen öppna för grafikkort där

|Dator: |NZXT Source 340 | Intel i5 6600K @4.6Ghz : Asus Z170 Pro Gaming Aura : HyperX Fury DDR4 2x4Gb @ 2133Mhz : Asus 1060 Strix OC : OCZ TL100 240GB |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2010

SSD, vanliga HD , Minnen och om det är ett jäkligt bra pris på något annat som skärm (eizo ips eller liknande)

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2001

Undrar hur stor chansen är att man kan superfynda den existerande Mbp 15" inför nästa generations släpp...

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Don
Registrerad
Aug 2010

Riktigt schyssta erbjudanden, blir spännande att se vad resten av kvällen inbringar, kommer garanterat bli något köp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2005

Sitter här och inväntar ett bra pris på en sjysst ssd-disk, väntat alldeles för länge på att skaffa något,
nu skulle vara ett bra tillfälle

I7 4770K @ 4.2ghz <- Noctua NH-U14S | Asus Maximus Hero VI | Kingston HyperX 2400Mhz 16GB| ASUS GTX 1070 Dual | Corsair RM 850W| FD R4 | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Okt 2008

Har alltid varit sugen på en philips wake up light men det känns fortfarande inte så prisvärt i mina ögon.

| Dustin Expo: Jonas// (Angående nuc:en) "Kommer vi se några mer högpresterande modell för oss som behöver lite mer oommph", Tomas Intel// "Det kommer mer oommph". Jonas// "Mycket trevligt" http://www.youtube.com/watch?v=Ur0V9ZsrQls

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2011

Får lön om en vecka och betalade in alla resterande räkningar igår... Dålig tajming med rea när man är behov av hårddiskar.

Skrivet av Alle22:

Har alltid varit sugen på en philips wake up light men det känns fortfarande inte så prisvärt i mina ögon.

Min polare har en sådan, han märker ingen skillnad mot en vanlig alarm förutom att den funkar som en hyfsad lampa.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Oldvikingschool:

Min polare har en sådan, han märker ingen skillnad mot en vanlig alarm förutom att den funkar som en hyfsad lampa.

Och som element om den har stått på ett tag..:(

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2011

SSD SSD SSD(SweCs julsång)

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fab 3
Registrerad
Maj 2005

Sätt alarmen på 18:00!

Desktop ||| i5 3570K | 16Gb | 240Gb | 1,5Tb | GTX 970 4Gb |||
iPhone 4S ||| 2x1.0 GHz A5 | 0,5Gb | 32Gb | PowerVR SGX543MP2 |||

Citera när du svarar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Diö
Registrerad
Dec 2008

Sandy bridge, måste ha!

- Xbox One X -
- Lenovo Yoga 700 -
- iPhone X -
Vem behöver stationär rigg? =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Feb 2002

Tror ni vi får se någon 2700K till bra pris?? Tror inte Komplett låter CDON härja fritt.....

I7 3770K, 16 gb ram, Geforce 660 2gb.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

min kusin hade oturen att beställa en sony S igår från siba, klart fan ska den vara med på rean idag, och kosta 5-7 hundra kronor mindre xD

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Call3xd:

min kusin hade oturen att beställa en sony S igår från siba, klart fan ska den vara med på rean idag, och kosta 5-7 hundra kronor mindre xD

Ifall han har köpt den på nätet har han ju 30 dagars öppet köp. Är den köpt i butik och oöppnat har han 30 dagars öppet köp.

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Jan 2010

Verkar vara rätt bra rabatter, just nu är lägsta rabatten 12% (400kr). Hoppas på liknande i följande segment

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av screamin-daemon:

Ifall han har köpt den på nätet har han ju 14 dagars öppet köp. Är den köpt i butik och oöppnat har han 30 dagars öppet köp.

Det är ej obligatoriskt för en fysisk butik att ha öppet köp.
http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Din-ratt-som-konsument...

EDIT: Ops, Siba har visst öppet köp. Disregard my post.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Feb 2002

Trist att det är komplett som har rean. De har rätt höga priser från början så sänkningarna ger inte önskad effekt. Sen har jag alltid stört mig på Kompletts höga frakt.

Hur blir det om man vill beställa saker ur flera segment?
Tycker att Nokia 101 med Dual-sim kan vara intressant för 199 kr

Hackintosh late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | Celeron G530 | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 64 GB |  OSX Lion 10.7.2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Twix/Mars
Registrerad
Jun 2011
Skrivet av LTsm:

SSD SSD SSD(SweCs julsång)

GE MIG POWERTOMTEN!!! LALALAAL

Citera för svar!!
Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Dava:

Trist att det är komplett som har rean. De har rätt höga priser från början så sänkningarna ger inte önskad effekt. Sen har jag alltid stört mig på Kompletts höga frakt.

Komplett har ju ändrat deras fraktpriser. Tex kostar frakten 59:- om du köper en Nokia 101, köper du tex ett chassi landar frakten på 99:-
Dessutom vinner Komplett ifall man jämför med tex Inet när det gäller priser på datorer/delar. (prisjakt:s prisfightfunktion)

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GÖTEBORG
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av Dava:

Har alltid valt komplett då de har lägre priser än tex inet på de sakerna jag köpt. Sen har de större utbud också.

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Jul 2007

Jäklar! 1995:- för en Samsung Omnia W! Inte illa....

| CPU: Intel 6700K@4.6GHz | GPU: EVGA GTX 1080 SC | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair LPX 16GB@2133MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12P SE2 | Primär SSD: Samsung 840 EVO 250GB | Sekundär SSD 1: Samsung 850 EVO 500GB | Sekundär SSD 2: Intel 320 120GB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM750x Chassi: Fractal Design R4 | Kringutrustning: Dell U2515H, Dell U2412M, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G900, Sennheiser HD650

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2007

Komplett har ju ändrat deras fraktpriser. Tex kostar frakten 59:- om du köper en Nokia 101, köper du tex ett chassi landar frakten på 99:-
Dessutom vinner Komplett ifall man jämför med tex Inet när det gäller priser på datorer/delar. (prisjakt:s prisfightfunktion)

Jag var intresserad och köpa nokia luren okså .. ,betyder det att jag måste betala ytterligare 39kr i frakt om jag väljer andra produkter från rean ?

Fractal Design R3 |Amd PH II 965BE @ 3.7Ghz |Asus Crosshair Formula IV |Gigabyte Radeon 7870 2GB | Corsair XMS 3 4Gb DDR3 |G-Skill Ripjaws 8 Gb 1600 Mhz |INTEL 520 180GB SSD |Logitech Proteus Core |Func Kb-460|Asus MG279Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Feb 2002

Jag har faktiskt testat lite. Du behöver inte betala mer i frakt om du beställer några grejer till, tex en extra telefon eller en GPS.

Problemet är ju att ElectroWorld säljer Nokia telefonen för 279 med frakt det är bara 20 kr till och då får man välja färg...

Bara 12 minuter kvar att bstämma sig på :S

Hackintosh late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | Celeron G530 | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 64 GB |  OSX Lion 10.7.2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av Dava:

Jag har faktiskt testat lite. Du behöver inte betala mer i frakt om du beställer några grejer till, tex en extra telefon eller en GPS.

Problemet är ju att ElectroWorld säljer Nokia telefonen för 279 med frakt det är bara 20 kr till och då får man välja färg...

Bara 12 minuter kvar att bstämma sig på :S

det jag menade var, om jag beställer en ny produkt från kommande kategori datorutrustning&gaming.?

Fractal Design R3 |Amd PH II 965BE @ 3.7Ghz |Asus Crosshair Formula IV |Gigabyte Radeon 7870 2GB | Corsair XMS 3 4Gb DDR3 |G-Skill Ripjaws 8 Gb 1600 Mhz |INTEL 520 180GB SSD |Logitech Proteus Core |Func Kb-460|Asus MG279Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2003

Bah! Klart man måste iväg nu vid 18 Får bli en Chrome to phone

WS: AMD Ryzen 1700 | 16GB Corsair LPX 3733 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung 840 Pro 256GB | Dan Cases A4-SFX
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 128GB SSD
HTPC: Intel i3 2120T | 2x4gb DDR3 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2007

Ifall han har köpt den på nätet har han ju 14 dagars öppet köp. Är den köpt i butik och oöppnat har han 30 dagars öppet köp.

Öppet köp i 30 dagar på siba.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Thunderstruck:

det jag menade var, om jag beställer en ny produkt från kommande kategori datorutrustning&gaming.?

Verkar som att de packar det direkt, så du kommer få det i olika paket, vilket ger olika frakt, tyvärr!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Jan 2010

T-45
Gentz

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ljungby
Registrerad
Jul 2001

Kanske kan ha nån skitgrej som inte finns i lager som du lägger till varje beställning, så kan du ringa komplett imorrn o be dom slå ihop ordrarna samt ta bort den grejen du bara använde för att reservera med? Vet dock inte om det funkar, men borde göra.

E det så?