Permalänk
Medlem

[Arma2/DayZ] DayZ - se9

Skulle vilja spela på dayz servern se9 då den verkar vara riktigt nice och bra på alla sätt (speciellt custom scriptsen!)
Googlade lite hur man fick password och man skulle pm:a tansien på flashback skrev någon men jag är inte medlem på flashback

Däremot är jag ganska säker på att jag såg någon skriva att h*n var admin för se9 i någon DayZ tråd jag kollade i (för länge sen)
Men vekar inte finnas någon tansien på sweclockers, Tips?

Permalänk

Bli medlem på flashback?

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikssonown:

Bli medlem på flashback?

jag skulle bli det en annan gång men då var det så drygt att man behövde vänta 30 dagar eller betala typ 20spänn via mobilen, inte fan tänker jag betala för att bli medlem på något skitforum

Permalänk
Skrivet av -rand-:

jag skulle bli det en annan gång men då var det så drygt att man behövde vänta 30 dagar eller betala typ 20spänn via mobilen, inte fan tänker jag betala för att bli medlem på något skitforum

Eh va? Man behöver inte betala någonting för att bli medlem på flashback. Dock så måste du vara över 18 år..

Att flashback är ett skitforum tror jag inte de 2 miljoner besökarna håller med om.

Visa signatur
Permalänk

tror att detta är deras hemsida http://zombies.nu/

Visa signatur

||Fractal Design R3 XL || Intel Core I5 2500k@4.5ghz NH-D14||XFX 6970||Asus p8p67 pro |Windows 7 64bit||Corsair 8GB||XFX Core Edition 850W 80+ Bronze ||Samsung SSD 830-Series 128GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Eh va? Man behöver inte betala någonting för att bli medlem på flashback. Dock så måste du vara över 18 år..

Var ju iofs ganska länge sen jag var där (ok, riktigt länge sen)

Permalänk
Medlem

Man behöver inte bli medlem på flashback, men de e ju en server för flashbackare. precis som se 1911 för sweclockare räcker med att bli medlem på forumet som länkades högre upp. Gratis och bra folk. Se 9 och 10 är rena pvp servrar istortsätt. Stora claner och mycket clankrig men roliga lycka till!

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av whenjohnfalldown:

Man behöver inte bli medlem på flashback, men de e ju en server för flashbackare. precis som se 1911 för sweclockare räcker med att bli medlem på forumet som länkades högre upp. Gratis och bra folk. Se 9 och 10 är rena pvp servrar istortsätt. Stora claner och mycket clankrig men roliga lycka till!

jag är en äkta lonewolf så det kan bli kul ifall man ser mycket folk i claner osv
blev medlem på zombies.nu och kollade lite, hittade inget direkt så jag skickade ett "contact" medelande

Permalänk
Skrivet av -rand-:

Skulle vilja spela på dayz servern se9 då den verkar vara riktigt nice och bra på alla sätt (speciellt custom scriptsen!)
Googlade lite hur man fick password och man skulle pm:a tansien på flashback skrev någon men jag är inte medlem på flashback

Däremot är jag ganska säker på att jag såg någon skriva att h*n var admin för se9 i någon DayZ tråd jag kollade i (för länge sen)
Men vekar inte finnas någon tansien på sweclockers, Tips?

Som Mr.Mentol skriver, ansök om att få registrera dig på deras hemsida: http://zombies.nu så kommer du få svar från en forumadmin om han godkänner dig eller inte. Sedan är det bara att kolla lösenordet på deras forum och spela.

Mvh

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Skrivet av -rand-:

Vänta 3 dagar eller skicka ett sms som kostar 20/30kr för att bli medlem direkt.

Det är i skrivande stund 46 218 besökare online på flashback som gör det till sveriges största forum där du kan hitta diskussioner om allt från data, droger, familj, kultur, livsstil, mat, politik, resor, samhälle, sex, sport och vetenskap m.m.

Medelåldern på flashback är ett antal år högre än de flesta svenska forum som gör det till en trevligare miljö för de som söker det.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebbzor:

Vänta 3 dagar eller skicka ett sms som kostar 20/30kr för att bli medlem direkt.

Det är i skrivande stund 46 218 besökare online på flashback som gör det till sveriges största forum där du kan hitta diskussioner om allt från data, droger, familj, kultur, livsstil, mat, politik, resor, samhälle, sex, sport och vetenskap m.m.

Medelåldern på flashback är ett antal år högre än de flesta svenska forum som gör det till en trevligare miljö för de som söker det.

Mvh

det jag har sett på/hört om flashback skapar iallafall en bild av 12åringar som precis lyckats hacka deras lokala fotbollsklubbs hemsida, och även sånna som precis lyckades köpa ciggaretter på abdullas livs