[Arma2/DayZ] Private Hive - Lingor Island - Custom Vehicles m.m

Tjenare, jag och mina polare har tröttnat på alla dåliga public servrar som har massa hackers och skit... Och private servrar som har idiotiska regler. Så min polare bestämde sig för att starta en egen server. Just nu så kör vi på Lingor island men vi har inte bestämt oss om vi ska köra cherno/lingor/namalsk än... Så vi tänkte som så att vi väntar tills vi har en liten community så vi kan ta reda på vad folk vill... Om dom vill vara kvar på lingor eller om dom skulle gilla att vi bytade.. Servern ligger på i en helt private hive, alltså. Första gången du joinar servern så spawnar du med standard items och det du har på din gubbe på vår server har du endast på vår server eftersom vår hive inte är kopplad till någon annan. Vi som kör på servern just nu är friendly och om ni vill ha hjälp med något så är det bara att fråga. Admins har inget "advantage" jämfört med alla andra, vi börjar med samma items som ni och måste hitta vapen själva precis som ni.
185.2.136.156:2462
Server settings:
Thirdperson: ON
Crosshair: ON
Nameplates: OFF
50 Vehicles ( 3 Helikoptrar )
Restart: Var 6:e timme ( servern varnar ett antal gånger innan den restartas )
Just nu så är det mesta dels dag på servern
Difficulty: Veteran
Aktiva admins
We have non-tolerance against cheaters and alt+f4's. Doing this will result in a ban, 'nuff said.
Notera att servern är helt ny uppstartad så den kommer restartas oftare än var 6:e timme eftersom vi fortfarande jobbar med vehicle spawns etc.. Men vi admins kommer självklart att varna innan det är restart.
I framtiden så kommer vi att lägga in något som heter R-Mod vilket tillåter oss att bygga custom baser på random ställen över mappen, och vi tänkte också lägga in lite cusom vehicles t.ex. Little Bird, Humwvv m.m ( inget overkill )
Ni är varmt välkommna in att spela på servern!