Topp 5 webshoppen av datorer

Permalänk
Antielefant
Skrivet av thereal_twisted:

Och godis

Men det gör Alina också...

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Skrivet av Zcenicx:

Men det gör Alina också...

Det är ett vinnande koncept!

Fan att posten krånglar annars skulle jag fått ett paket från Alina idag, godiset i affären är inte lika gott på nåt sätt hehe

Permalänk
Medlem

1 Alina
2 inet
3 komplett
4...
5...

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

- Utan tvekan snabbast leveranser. Anti-Inet:are brukar säga att Inet inte är snabbare än andra, men där har dom bara fel. Tror att alla mina beställningar av Inet har tagit 1-2 dagar. Både Webhallen och Komplett tog uppemot 1 vecka.

Om du inte klarar av att läsa lagersaldo får du ju skylla dig själv. Det var bra länge sen jag hade en order som inte levererades dagen efter beställningen lades.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StabTheDrama:

Om du inte klarar av att läsa lagersaldo får du ju skylla dig själv. Det var bra länge sen jag hade en order som inte levererades dagen efter beställningen lades.

Jag har inga problem att läsa av lagersaldo korrekt, tackar som frågar.
Faktum är att det har tagit betydligt längre för mig att få mina ordrar av Webhallen/Komplett än vad det har tagit från Inet, även när varorna har varit inne.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Minsc S2:

- Utan tvekan snabbast RMA. Tror inte Komplett/Webhallen/CDON m.fl slår en vecka.

Hämtade upp en ny bärbar dator från Webhallen i tisdags. När jag kom hem upptäckte jag att den var helt skev. Tog 5 minuter för dem att ge mig en ny, och på min servicesida på Webhallen.se står det "På väg till RMA från kund".