Permalänk

Razer Carcharias bra? fort svar

Tjena! undrar helt enkelt om denna http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/93999-razer_carcharia... är bra
såg nu att det var en vettig prissäkning och jag har hört väldigt bra saker om den.
Då de bara gäller i dag så kommer det även beställas nu ikväll, så hjälp mig med beslutsångesten!
har letat headset skitlänge nu och det vore najs att äntligen bestämma sig.
Ursäktar för eventuella stavfel då jag skriver detta snabbt.

Permalänk
Medlem

bra ljud och komfort samt bra mic men inte den bästa ljudisolerande(miccen kan ta upp ljud från lurarna som i sin tur kan hörs av de du sitter och pratar i skype med om du har tillräckligt med ljud på), så inte de bästa för lan men funkar ypperligt för att spela hemma

Visa signatur

CPU: i7 3770k RAM: 16 Gb DDR3 Moderkort: MSI Z77
GPU: MSI GTX 680 Lightning SLI SSD: 256Gb Kingston HyperX 3K SSD
HDD : 2TB Skärm: BenQ xl2420t

Permalänk

Mitt huvud är inte så stort (är 14 år) kommer det att påverka komforten? och kommer jag att se konstig ut tror du?

Permalänk
Medlem

de kanske kmr kanske sitta lite löst men inget märkvärding troligtvis inte alls , kommer bara kännas ännu lättare på huvudet och tror inte du kommer se märkvärdig ut(kommer att se helt ok men det faller i smak och jag antar inte att du har en spegel bredvid datan för att se din spegel bild 1 gång i minuten iaf du sku tycka att dom inte såg ok ut)

Visa signatur

CPU: i7 3770k RAM: 16 Gb DDR3 Moderkort: MSI Z77
GPU: MSI GTX 680 Lightning SLI SSD: 256Gb Kingston HyperX 3K SSD
HDD : 2TB Skärm: BenQ xl2420t