Comodo släpper ny sekretess & säkerhets webbläsare [Comodo IceDragon]

Permalänk
Medlem

Comodo släpper ny sekretess & säkerhets webbläsare [Comodo IceDragon]

Comodo Group släppte nyligen ännu en webbläsare som fokuserar på säkerhet och sekretess denna gången baserad på Firefox.

Själv tycker jag väldigt mycket om denna webbläsare då jag alltid har föredragit Gecko framför Webkit. Jag har redan bytt från Comodo Dragon (den Chromium baserade) till Comodo IceDragon på mina windows datorer och att kunna starta i virtual mode är väldigt uppskattat.

Citat:

Comodo IceDragon is a fast and versatile Internet browser based on Mozilla Firefox which features several security, performance and feature enhancements over the core build. Fully compatible with Firefox plug-ins and extensions, IceDragon combines the freedom and functionality of Firefox with the unparalleled security and privacy of Comodo.

Mer information om webbläsaren finns att läsa på deras hemsida
Comodo IceDragon

Visa signatur

Laptop |OS: Foresight Linux |CPU: Intel Core i3-370M |VGA: NVIDIA Geforce 310M / 1GB DDR3 |RAM: DDRIII 4GB (2GB*2) |HDD: 500GB |

Permalänk
Medlem

trevligt, får bli att prova

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |