Permalänk
Medlem

minecraft server 24/7 ansök!

Hej! Nu har jag startat en minecraft server som är 24/7 och utan hamachi. Jag behöver dock lite spelare så hade tänkt att ni kunde skicka ett meddelande och berätta lite om er själva och varför ni vill joina! Jag är själv 14 år så skulle uppskatta om ni var runt den åldern. Den är helt survival och inget fusk. Jag vill att den ska få samma typ av server som 90gq om ni känner till den Hoppas ni hör av er och ha det gott!

Permalänk
Medlem
Skrivet av neffeman:

Hej! Nu har jag startat en minecraft server som är 24/7 och utan hamachi. Jag behöver dock lite spelare så hade tänkt att ni kunde skicka ett meddelande och berätta lite om er själva och varför ni vill joina! Jag är själv 14 år så skulle uppskatta om ni var runt den åldern. Den är helt survival och inget fusk. Jag vill att den ska få samma typ av server som 90gq om ni känner till den Hoppas ni hör av er och ha det gott!

Jag skulle vilka, kolla i dina meddelanden.

mvh Gustav

Visa signatur

/Rocksman

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av neffeman:

varför ska vi berätta varför vi vill joina när det är du som vill att vi ska joina??

Permalänk
Medlem

Ska jag berätta varör jag vill spela på din server? Jag tror det snarare är så att du borde berätta varför i helvete jag ska orka gå så pass långt som att formulera svaret på din fråga för att spela hos dig.

Permalänk
Entusiast

Hade jag varit du så hade jag åtminstone beskrivit servern lite, typ, mods? Specs på datorn? Är det en dedikerad dator eller spelar du på samma dator? PvP? Svårighetsgrad?

Ja det finns mycket man kan skriva

Permalänk
Inaktiv

säger som dom ovan har skrivit men ändå. du måste beskriva server, plugins, mods, antal spelare (MAX). osv.
om du kan kika in på denna tråd som jag länkar här nedanför så kan du se vad bra kommentarer han får :)lägg upp din tråd bättre och du kommer säkert få spelare till din server Just saying it!!
http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

BTW: kolla in i denna forumsdel där ska denna tråd egentligen vara

Permalänk

Är intresserad kolla dina meddelanden

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad och låst*

Tyvärr innehåller tråden för lite information om hur man ansluter och liknande för att följa forumdelens regler, skriv en uppdatering till inläggstexten och kontakta mig så låser jag upp tråden och lägger in texten.