Behöver hjälp med info om ipad !!

Permalänk

Behöver hjälp med info om ipad !!

Kan någon pålitlig å vänlig själ reda ut en sak åt mig nämligen om man kan tanka torrents på apple ipad antingen vanlig eller jailbreakad och i så fall är det svårt? Har precis varit borta på semester nu ska åka ett par dagar till men sen tänkte jag köpa mig en padda eventuellt å måste veta denna fråga så tacksam för snabba å pålitliga svar !!

Permalänk
Medlem

Det finns iTransmission till iOS som tydligen ska fungera dugligt allafall. Du måste dock jailbreaka den för att kunna använda den.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av callawayno1:

Kan någon pålitlig å vänlig själ reda ut en sak åt mig nämligen om man kan tanka torrents på apple ipad antingen vanlig eller jailbreakad och i så fall är det svårt? Har precis varit borta på semester nu ska åka ett par dagar till men sen tänkte jag köpa mig en padda eventuellt å måste veta denna fråga så tacksam för snabba å pålitliga svar !!

Googlade lite snabbt och fick fram detta.
Har inte själv läst men hoppas det hjälper.

Visa signatur

CPU: i5 2500k 4,2GHz (Noctua NH-D14) GPU: GTX 760 Windforce 3x
Minne: 16GB 1600MHz Vengeance LP MB: MSI P67A-GD65 B3
PSU: Cooler Master GX 750W Chassi: Bitfenix Raider
SSD: Samsung SSD EVO Basic 840 120GB HDD: Seagate Barracuda 500GB

Permalänk

ok men finns det någon här som kör apple själva å kan bekräfta att det fortfarande å tidvis framöver kommer att fungera eller är det tillfälligt innan det stoppas igen?

Permalänk
Skrivet av callawayno1:

ok men finns det någon här som kör apple själva å kan bekräfta att det fortfarande å tidvis framöver kommer att fungera eller är det tillfälligt innan det stoppas igen?

Har själv en JB iPad mini, och så länge du inte gör en iOS uppdatering, ser jag ingen anledning till att det inte ska det funka.

Visa signatur

CPU: i5 2500k 4,2GHz (Noctua NH-D14) GPU: GTX 760 Windforce 3x
Minne: 16GB 1600MHz Vengeance LP MB: MSI P67A-GD65 B3
PSU: Cooler Master GX 750W Chassi: Bitfenix Raider
SSD: Samsung SSD EVO Basic 840 120GB HDD: Seagate Barracuda 500GB