Permalänk
Medlem

Iphone 5s kontant

God kväll Sweclockers.

Nu är det så att jag ska köpa iphone 5s kontant. Problemet är hur jag ska få tag i den. Den släpps som sagt i Sverige på Fredag.

Dock bara med abonnemang som jag kan förstå?
Om så är fallet beställer jag en från England där jag även får ett bättre pris.

När kommer den vara tillgänglig kontant i Sverige?

Vad tycker ni är det smartaste draget? leveranstid 2-3 veckor från UK. Kan jag få tag i den snabbare?

Garantin är worldwide, samma modell säljs i England som i Sverige så inga problem med täckningen etc, laddaren får jag byta ut men har högar av dem så det är inget problem.

32Gb ca6500kr i UK.

/ Marken

Visa signatur

i5 750 @ 4.3ghz - Gigabyte GA-P55-UD3R - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz - Antec Three Hundred - Ati Sapphire Radeon HD 5870 VaporX - Windows 7

Permalänk
Medlem

Beställt och klart. hejdå

Visa signatur

i5 750 @ 4.3ghz - Gigabyte GA-P55-UD3R - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz - Antec Three Hundred - Ati Sapphire Radeon HD 5870 VaporX - Windows 7

Permalänk
Medlem

Hejdå!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

2-3veckor! Prylar från både japan och italien kommer ju på 3-4dagar. Måste väl finnas ett snabbare fraktsätt att tillgå?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjarven:

2-3veckor! Prylar från både japan och italien kommer ju på 3-4dagar. Måste väl finnas ett snabbare fraktsätt att tillgå?

Det är nog inte frakten som tar 2-3 veckor utan de ska producera telefonen också.