Permalänk

Nätverk via elnätet flera par?

Som titeln lyder, kan man ha flera olika elnätsuppkopplingar? Till exempel om jag köper två par "elnätsadaptrar" Som Dessa? Funkar det?

Anledningen är för att jag dels behöver till mitt rum och dels till TV:n i vardagsrummet.

Snabba svar uppskattas då jag ska köpa snart

Permalänk
Medlem

Ja det borde funka

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Hedersmedlem

Googling på "TP-Link TL-WPA4220KIT" ger:

http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WPA4220K...

Alltså köper du fler extenders, hos någon som säljer dessa, eller väljer ett kit med flera extenders inkluderade från början.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av Yooriitzz:

Ja det borde funka

Skickades från m.sweclockers.com

Borde? Är det säkrare att köra olika tillverkare?

Jag frågar på affär'n så får vi se hur det blir

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Gojsenmojs:

Borde? Är det säkrare att köra olika tillverkare?

Jag frågar på affär'n så får vi se hur det blir

Finns utförlig instruktionsbok här.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Googling på "TP-Link TL-WPA4220KIT" ger:

http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WPA4220K...

Alltså köper du fler extenders, hos någon som säljer dessa, eller väljer ett kit med flera extenders inkluderade från början.

Tack! Mina intetsägande sökord ledde mig till något helt annat.. Och det verkar qsom NetOnNet säljer extra adaptrar Hjälpen uppskattas enormt! (då kan man langa Telias skitprylar de skickade med TV:n)

Återigen tack!

*lösning på problemet*

Att köpa en variant som kan använda flera adaptrar Till exempel Denna!

problemet löst!
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Gojsenmojs:

Tack! Mina intetsägande sökord ledde mig till något helt annat.. Och det verkar qsom NetOnNet säljer extra adaptrar Hjälpen uppskattas enormt! (då kan man langa Telias skitprylar de skickade med TV:n)

Återigen tack!

*lösning på problemet*

Att köpa en variant som kan använda flera adaptrar Till exempel Denna!

Vad menar du med det fetstilade?

Visa signatur