Ruthless Semi-Vanilla (+mcmmo) Minecraftserver. (1.8)

Permalänk
Hedersmedlem

Kan vi få en whitelist på Zuiiey 26 pls :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxic Crow:

Kan vi få en whitelist på Zuiiey 26 pls :>

Fixat!

Permalänk
Medlem

Jag avvaktar med uppdatering tills Sponge project har släppt en bra release. Eventuellt kommer en del plugins att bytas ut eller tas bort helt. Mer information kommer så fort jag vet mer, men fram till dess kör vi 1.7.9.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Medlem

Namn: CiXan
Ålder: 16

Har spelat minecraft sedan Alphan. Har kört mycket med några vänner på en egen server men pågrund av inaktivitet söker jag mig till en ny server.

Vänliga hälsningar

Visa signatur

MOBO: MSI Gaming Pro Z270 CPU:Intel Core i7-7700K @ 4,20ghz
PSU:EVGA 750G2 Chassi:Fractal Design Meshify C
SSD1:Samsung 840 250GB SSD2:Samsung 850 500GB
RAM:Corsair 32GB@3200mhzGPU: GTX1080 Founders Ed 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scerio:

Namn: CiXan
Ålder: 16

Har spelat minecraft sedan Alphan. Har kört mycket med några vänner på en egen server men pågrund av inaktivitet söker jag mig till en ny server.

Vänliga hälsningar

Håller på o hoppa in, Så du är whitelistad inom några minuter! Välkommen

Visa signatur

Permalänk

Skulle man kunna få en plats på whitelisten?

Stornatte, 27 år. Inte spelat minecraft på säkert ett år nu men skulle va kul att ha nån server man kan gå in och slöspela lite på när man har tråkigt

Visa signatur

Speldator 2009 edition:
i5 750 @ 4.0 Ghz ][ Radeon HD7970Ghz Edition ][ 4GB(!) DDR3 ][ Intel 320 120GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stornatte:

Skulle man kunna få en plats på whitelisten?

Stornatte, 27 år. Inte spelat minecraft på säkert ett år nu men skulle va kul att ha nån server man kan gå in och slöspela lite på när man har tråkigt

Whitelistad och klar välkommen in

Visa signatur

Permalänk

Ansökan

Tjena! Jag är 18 år och skulle gärna lira på den här servern eftersom jag redan har några kompisar som spelar här. Min namn är jespernatsoppa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jespernatsoppa:

Tjena! Jag är 18 år och skulle gärna lira på den här servern eftersom jag redan har några kompisar som spelar här. Min namn är jespernatsoppa.

Fixat, välkommen in!

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Ansökan

Tjenare!
är 18 år precis som jespernatsoppa och skulle gärna vilja spela här om de går bra!
användarnamn tomat164

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomat164:

Tjenare!
är 18 år precis som jespernatsoppa och skulle gärna vilja spela här om de går bra!
användarnamn tomat164

Fixat, välkommen in!

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Oops

oj skrev helt fel användarnamn.. lordkurre skulle det vara inte tomat164..
om du har tid senare skulle du kunna fixa det?
mvh
tomat

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Skulle varit trevligt om man fick vara med på servern!
Om mig: 19år föredetta Admin på semi-stora servrar som "mc.plumblum.se" och "DryLand Rust EU". Så allmänt seriös person men en stor kreativ sida. Inte spelat minecraft på cirka ~2år så ska prova lite igen!

ING: frozrr

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomat164:

oj skrev helt fel användarnamn.. lordkurre skulle det vara inte tomat164..
om du har tid senare skulle du kunna fixa det?
mvh
tomat

Skrivet av frozrr:

Tjenare!
Skulle varit trevligt om man fick vara med på servern!
Om mig: 19år föredetta Admin på semi-stora servrar som "mc.plumblum.se" och "DryLand Rust EU". Så allmänt seriös person men en stor kreativ sida. Inte spelat minecraft på cirka ~2år så ska prova lite igen!

ING: frozrr

Fixade!

Välkomna in

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Servern nere. Telia har lite problem med fiber i området. Tid för åtgärd är okänd.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ursäkta nertiden! Vi skyller det helt och hållet på Telia! Nu är servern igång igen

Vi fortsätter vänta lite till med 1.8 uppdateringen, De få plugins vi använder kommer att Portas till Sponge, Vilket gör att vi kommer att kunna köra precis som vi gör idag även i fortsättningen, Så allt vi väntar på att att Sponge ska släppa sin release.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det kunde inte gå snabbare! Så mycket kul som kommer i 1.8!

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Mycket trevlig server! Skulle det vara möjligt att få en kompis whitelistad också? 25årig pojkspoling som knappt vet skillnad på dirt och gravel men vill vara med och spela ändå. Spelarnamn: Marcuuuus

Visa signatur

Speldator 2009 edition:
i5 750 @ 4.0 Ghz ][ Radeon HD7970Ghz Edition ][ 4GB(!) DDR3 ][ Intel 320 120GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stornatte:

Mycket trevlig server! Skulle det vara möjligt att få en kompis whitelistad också? 25årig pojkspoling som knappt vet skillnad på dirt och gravel men vill vara med och spela ändå. Spelarnamn: Marcuuuus

Han är välkommen in!

Visa signatur

Permalänk

En ansökan åt madmanjazz en av de bättre killarna jag känner han har nyss skaffat minecraft eller rättaresagt lånat ett minecrfat acce som inte använts på 1 år och han e trevlig o snäll och vågar tro att han sköter sina egna angelägenheter och lägger sig inte i bråk.

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem
Skrivet av john00133:

En ansökan åt madmanjazz en av de bättre killarna jag känner han har nyss skaffat minecraft eller rättaresagt lånat ett minecrfat acce som inte använts på 1 år och han e trevlig o snäll och vågar tro att han sköter sina egna angelägenheter och lägger sig inte i bråk.

Han är välkommen in!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av john00133:

hej jag ansöker både åt farsan och mig

jag: namn: bibo_99
jag är 15 år så om jag inte är inne ofta beror de på läxor och ingen ork
farsan: OldWolf_70
farsan är 44 har jag för mig han är oftast under marken o gräver så han kommer nog inte vara i vägen om man får säga så

är han från Kiruna ? än gång kruvarbetare alltid kruvarbetare

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk

Hallo alla!

Nu har jag format om datorn och glömt skriva ner adressen till denna underbara server, så någon som skulle vilja lägga ut ip:n?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FestedGaming:

Hallo alla!

Nu har jag format om datorn och glömt skriva ner adressen till denna underbara server, så någon som skulle vilja lägga ut ip:n?

mc.ruthless.se

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Servern nere för uppdateringar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fick det inte att fungera som jag ville...

100% vanilla nu!

Har ni problem att hitta era hem, skriv här så letar jag upp coordinaterna

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej skulle vilja bli whitelistad, är 26 och har aldrig blivit bannad. zio5q är mitt profil namn. Ser fram emot att spela med er alla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zio5q:

Hej skulle vilja bli whitelistad, är 26 och har aldrig blivit bannad. zio5q är mitt profil namn. Ser fram emot att spela med er alla!

Välkommen in

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ska vi behålla 100% vanilla, Eller ska vi fixa in Funktioner som /home, /spawn, igen?

Om inte, så drar jag även upp en server till i Creative mode istället för Creativevärlden vi hade på servern, Samma Custom världskarta såklart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej, Tommie heter jag och är 18 år gammal. Just börjat med minecraft, vet ej än om det är något för mig(kört det några månader på xbox360 nåra år sedan) men skulle gärna joina servern. IGN: Ethrunarn

MvH
Tommie