Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizty:

Men fö fan Om jag lägger mycket mer på nätagg så kan jag ju inte köpa den CPU/GPU jag vill ha, dom kostar ju mest så om jag köper nå skräp cpu/gpu så måste jag samla pengar som inåt helvete sen ju :/ Men ifall jag köper billigt nätagg med dom komponenter som jag från början ville ha, och nätagget pajjar och drar drar med sig nå delar i datorn så blir ju det rätt dyrt de också.. Vet inte om ni förstår hur jag tänker men jaja Jag vill bara att nätagget ska hålla Max 1 år så köper jag ett riktigt kvalitets agg! Ni får det att låta som att nätagget kommer pajja efter nån timmes användande

Nätagget kommer troligtvis hålla LÄNGE, det är verkligen inget dåligt nätagg, tvärtom!
Som sagt, jag säger ej emot nätagget, det jag säger emot är själva tanken med att snåla på agget!
Du kan vara lugn, du har ej köpt något dåligt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Nätagget kommer troligtvis hålla LÄNGE, det är verkligen inget dåligt nätagg, tvärtom!
Som sagt, jag säger ej emot nätagget, det jag säger emot är själva tanken med att snåla på agget!
Du kan vara lugn, du har ej köpt något dåligt.

Härligt

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558