Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
FKP
Registrerad
Sep 2006

Corsair K70 RGB eller Logitech G910 RGB?

Tjenna bros

Jag tänkte köpa nytt tangentbord. Och står mellan Corsair Gaming K70 RGB eller Logitech G910 Orion Spark RGB.
Vilket rekommenderar ni? Jag är mest sugen på Logitech G910 för det har fått bäst i test hos http://www.nordichardware.se/Kringutrustning/svenska-tangentbordsguiden-vi-utser-de-baesta-tangentborden-pa-marknaden/Logitech-G910-Orion-Spark-RGB.html#content. Men vad tror ni?

Corsair K70 ser ut att ha skit gött handledsstöd!

Det är svårt att välja

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
FKP
Registrerad
Sep 2006

...........

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

K70 RGB alla dagar i veckan utan tvekan.

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 16GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |Logitech G19|MX518||Acer 120hz|

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

K70 RGB, älskar mitt.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2014

Jag har ett K95 RGB men rekommenderar STARKT K70

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2014

Jag fick ett Corsair K70 RGB RED i julklapp igår, riktigt nice, handledsstödet är gött att ha då jag tycker det är lite högt.
Kan vara lite ovant om man inte har haft ett mekaniskt t-bord innan, var så för mig iallafall. Fast det borde vara så med alla mekaniska t-bord.

Gibb: I5 4690K Stock - GTX 770 Stock - BenQ XL2411 - Corsair K70 RGB - Logitech G502 - HyperX Cloud Black - Windows 10 64-bit
Work: Inget än, får vänta tills sommaren är slut..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samsung Galaxy S6 Edge 32GB - Broken Samsung Galaxy S4 - Xbox 360 4GB - Playstation 2 - Playstation 4 500GB Svart

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ronneby
Registrerad
Okt 2011

Köpte rgb 65.ville ha ett litet tangentbord. Hade mk innan med samma röda switchar ändå känns corsairs rgb bättre!
Bästa är att du kan ställa in alla färger.bra om du byter tema färg på datorn

1070 - i7 7700
Acer 27" LED Predator G-Sync XB270HU 2560x1440 IPS, 144hz,

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010

Återfall § 4, tråd låst.

Citat:

§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.