Permalänk
Medlem

Corsair K70 RGB eller Logitech G910 RGB?

Tjenna bros

Jag tänkte köpa nytt tangentbord. Och står mellan Corsair Gaming K70 RGB eller Logitech G910 Orion Spark RGB.
Vilket rekommenderar ni? Jag är mest sugen på Logitech G910 för det har fått bäst i test hos http://www.nordichardware.se/Kringutrustning/svenska-tangentbordsguiden-vi-utser-de-baesta-tangentborden-pa-marknaden/Logitech-G910-Orion-Spark-RGB.html#content. Men vad tror ni?

Corsair K70 ser ut att ha skit gött handledsstöd!

Det är svårt att välja

Permalänk
Medlem

...........

Permalänk
Medlem

K70 RGB alla dagar i veckan utan tvekan.

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|

Permalänk

K70 RGB, älskar mitt.

Permalänk

Jag har ett K95 RGB men rekommenderar STARKT K70

Permalänk
Medlem

Jag fick ett Corsair K70 RGB RED i julklapp igår, riktigt nice, handledsstödet är gött att ha då jag tycker det är lite högt.
Kan vara lite ovant om man inte har haft ett mekaniskt t-bord innan, var så för mig iallafall. Fast det borde vara så med alla mekaniska t-bord.

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Köpte rgb 65.ville ha ett litet tangentbord. Hade mk innan med samma röda switchar ändå känns corsairs rgb bättre!
Bästa är att du kan ställa in alla färger.bra om du byter tema färg på datorn

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Moderator
Moderator

Återfall § 4, tråd låst.

Citat:

§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.