Permalänk

Origin;Hardline beta

tjena kan ej komma in på mitt origin account när jag loggat in väntar den en stund sen kommer det "kunde inte ansluta till server. var god försök igen om några minuter" för mina vänner har testat och dom kommer åt det. vet någon vad problemet är? antar att det är fel hos mig

Testat:
starta om router
starta om datornta bort origin sen ladda ner det igen

Hjälp uppskattas!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Testa en VPN det funkade för mig på första försöket.
Jag använde CactusVPN som är gratis i 24 timmar. https://billing.cactusvpn.com/free-vpn-trial/
Sen när jag lyckades logga in så tog jag bara bort VPN och pausade nerladdningen och sen startade den igen.

Permalänk
Medlem

Hade liknande problem, Gick på toa kom tillbaka så hade det fixats sig (Tror det kan ha med orgins servrar att göra)

Permalänk

ok ska testa vpn jag har försökt komma in idag och igår

Visa signatur
Permalänk

står det när jag loggat in på hemsidan We have a hardware problem with our Amsterdam 4, NL server. We are working to fix this. catusvpn då alltså

Visa signatur
Permalänk

Samma problem kvarstår något annat tips som sagt har försökt med vänners acc och det går inte heller

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hade liknande problem igår (inte testat än idag).
Testade att ansluta till 15-20 servers innan det till slut funkade.
Kollade forumet där och det var tydligen många som fått samma/liknande felmeddelande.
Bara att testa på mao, tills vidare iaf

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk

kom in på min laptop på origin och då stog det att det var offline så jag klicka till höger Go online sen så poppar det upp en liten ruta då man ska skriva in lösen igen sen logga in och sen efter en stund poppar den upp och sen ner när jag skrivit in igen och upp och ner. Problem med mitt internet?

Så ni tror alltså inte att problemet ligger hos mig?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag får onlineinloggning är inte tillgängligt för tillfället.
Någon som vet hur man kan lösa de ?

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk

ingen aning faktiskt mitt problem har ej löst sig ännu

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av johanfrisk02:

står det när jag loggat in på hemsidan We have a hardware problem with our Amsterdam 4, NL server. We are working to fix this. catusvpn då alltså

Ja du kan ju testa en annan server?

Permalänk

funkar inte

Visa signatur