2st Portabla högtalare. (Ion Block Rocker)
Hellu.
Har två stycken Ion Block Rocker liggandes här hemma som jag inte använder längre.
Så nu tänkte jag göra mig av med dem. Efter som jag inte använt dem på länge så har batteriet gett upp.
I övrigt fungerar dem fint.Testade med sladd!
Det är riktigt bra tryck i dessa högtalare och dem fyller lätt en mindre park med musik. Bra spridning och tung bas som känns i kroppen. Kopplar du ihop dem så blir det ännu bättre, måste nästan höras för att förstå. Dem är enkla att ha med sig eftersom dem är byggda som en resväska med uppfällbart handtag och hjul. Går även att koppla till en el gitarr för dem som är sugen på det.
Det är väldigt enkelt att byta batteri på dem. Du kan köpa ett orginal batteri direkt från Coolstuff.se (ca 220kr). Om du känner dig osäker så kan jag sticka iväg och köpa två batterier och sätta in dem innan jag lämnar över dem. Då köper jag batteriet på Biltema och höjer priset med 200kr styck (batteriet kostar ca 140kr) http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/article/xlarg...
Anledningen till att jag gör så är för jag vill inte lägga ut pengar för två nya batterier om ingen är intresserad av högtalarna.
Utöver högtalarna har jag 1st mikrofon, 1st blåtands mottagare, 1st kabel för att koppla ihop båda högtalarna samt 1st AUX kabel. Därför ser jag helst att dem blir sålda som ett par.
Intresserad?
Hör av dig.
Frågor?
Hör av dig.
Betalning får bli Swish eller kontant på plats.
Det är stora lådor som dem går inte att skicka.
Jag kör mycket i yrket och far runt lite överallt i Skåne. Så har du svårt och ta dig till Malmö så kanske jag kan ta mig till dig en snabbis under arbetstid. Jag bestämmer dock inte själv vart jag kör utan får random körningar under morgonen. Så möjligheten finns men inte så lätt att planera dock
Pris: 1990kr för allt.