Har en Budget på 20K detta inkluderar Skärm, Mus,Tangentbord,Headshet och Operativsystem.

Permalänk
Medlem

Har en Budget på 20K detta inkluderar Skärm, Mus,Tangentbord,Headshet och Operativsystem.

Har tänkt och köpa denna dator om ni inte tycker det ser bra ut svara gärna och om ni byter någon del motivera gärna OBS måste ha Skärm Tangentbord mus Headshet SAMT Operativsystem. http://www.inet.se/kundvagn/visa/8401068/25-september

Permalänk
Medlem

Tycker personligen att det är värt att lägga mer pengar för en bra skärm, nu vet jag dock inte hur bra den där Acern är. Skärmen sitter du framför dagligen (antar jag) eller iaf under långa sträckor.
Beror självklart på vad du tänkt göra framför datorn också.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Reaper | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Marantz Cinema 60
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

@GarfieldPower: Spela spel 3-4 Timmar om dagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ramkung:

@GarfieldPower: Spela spel 3-4 Timmar om dagen

Alright, ska du bara spela så funkar väl en TN-skärm, kolla efter tester så ser du vad som klagas på, därefter får du överväga om det spelar en roll för dig.

EDIT: http://www.bit-tech.net/hardware/monitors/2014/07/21/gaming-m...

EDIT2: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=2603257

Där har du lite kommentarer från andra köpare.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Reaper | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Marantz Cinema 60
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

usch, förnedrar oss med att inte ha fraktfritt ifrån sweclockers. fy skäms

390x är bättre prestanda per krona än 980. också mycket billigare och presterar ungefär likadant
skaffa ett g2 nätagg istället för g1. finns ingen anledning att inte gå på uppgraderingen.
sen hade jag väntat på att headsettet är på rea. den är ofta på rea för 400-500kr

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Mee hjälp snälla kom igen sweclockers

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Trots tidigare tillsägelse fortsätter du att skapa flera trådar/bumpa. Denna gången har jag inte låst din ursprungliga tråd, men vänligen se till att detta ej upprepas.

Citat:

§3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.
§4.1 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av ramkung:

Mee hjälp snälla kom igen sweclockers

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...