Ny design, igen. Vad tycker ni?

Permalänk

Ny design, igen. Vad tycker ni?

Nu har jag gjort om designen på min sida fär tredje gången. Nu orkar jag inte göra om den igen. Nu undrar jag vad ni tycker om sidan. Jag är själv riktigt nöjd.

www.superstaronline.info.se

Permalänk
Medlem

Måste ju vara några som påpekat detta tidigare men brinkster har ofantligt långa laddningstider. ÖH laddar fortfarande efter en minut, inte ett smack som kommit upp på sidan nej vänta nu en pop-up dyker fram. CS instinkterna tar över och muspekaren förs snabbt till det lilla krysset för att stänga rutan. BAM headshot den manuella popup dödaren xtermin8 slår till igen. Sidan laddar vidare....zzz...ZZZ...zzz *£@$34 va** nu då något händer. Ahh inget att oroa sig för:

"Sidan kan inte visas
Sidan du söker efter är inte tillgänglig för tillfället. Det kan bero på tekniska problem med webbsidan eller så behöver du justera inställningarna för webbläsaren. "

Jag lägger genast sidan i favoriter där ligger ju ändå alla andra sidor som jag aldrig kommer att besöka igen...

Allvarligt försök att hitta ett webbhotell som fungerar lite bättre än brinkster jo jag vet det är gratis men andra webbhotell kostar inte många kronor per år heller.

Visa signatur
Permalänk

Här hos mig går det i raketfart, men det kanske är på grund av att jag har BBB. Vad rekommenderar du istället för Brinkster då? Har du tips på några bra och billiga webbhotell?

Permalänk
Medlem

Jag har iaf 512 kbit/sek så det ska ju knappast ta sånn tid kanske är nå skit på vägen som ställer till det. Har förresten kommit lite längre in på sidan nu (ser tre rektanglar). Angående webbhotell så kan jag inte ge något bra tips då jag har kört på våran lokala isps hotell ett bra tag nu men det borde finnas en massa bra billiga hotell. Kanske någon annan som kan komma med förslag. Hörde om ett danskt företag som lät bra för ett tag sen på någon del av forumet men kommer inte ihåg vad dom hette.
Btw fick fram lite mera på sidan nu en bild till det ser lovande ut så här långt iaf återkommer om den laddar klart sidan innan jag slutar vid fem

Edit: sorry om jag skriver lite osammanhängande är lite stressad idag.

Visa signatur
Permalänk

Hehe. Jag ska kolla runt lite och se vad jag kan hitta.

Permalänk
Medlem

Men tror att djävulen förbannat din sida. Hade nästan laddat klart sidan och då får musen nått cp krupp och far omkring hejdlöst men vänster knappen "intryckt" och stänger ner hälften av mina fönster. I papperskorgen med den musen..... to be contineued

Visa signatur
Permalänk

Nu ska det gå undan. Jag har lagt upp sidan på BBB. Om det inte funkar nu så är det något allvarligt fel.

Permalänk
Medlem

Nu serru nu går det utav bara fan här ) Sidan ser ok ut tycker jag kanske lite dåligt med innehåll just nu och kanske lite väll mycket vitt tomrum iaf i 1024x786 blir säkerligen ännu värre med höger upplösningar.

Visa signatur
Permalänk

Den är långt från färdig.

Permalänk
Inaktiv

tycker designen är helt ok...
men det är sant som xtermin8 säger, lite jobbigt för ögat med allt vitt...
en ljus,ljus grå bakgrund och kanske en logga ? annars gillar jag menyn.

Permalänk
Medlem

Jag gillar verkligen din design.. Cleana bilder och mycket stilrent, coolt!

Visa signatur

[size="1"][font="courier"]SNE?[/font][/size]

Permalänk
Medlem

ledsen men jag sågar sidan. först så fattar jag inte vad den är till för. nån "tagline" eller liknade skulle behövas. går jag in på en sida vill man ju gärna veta vad den handlar om inom nån sekund sådär, är det en personligt sida, är det ett företag, säljer du något osv.
Sen så får man ingen överblick eller liknande. vad finns på sidan? jag måste röra musen över menyalternativen för att se vad de går till och det gillar jag verkligen inte. inte så smart med text i form av bilder heller (jag har lite kass syn/kassa glasögon och kan inte förstora texten i webbläsaren då).
Annars var designen ren iaf.. tydligt, på sitt sätt..