BF1942: Hittar inte min J***A CD!!!

Permalänk

BF1942: Hittar inte min J***A CD!!!

Köpte BF i förra veckan...har funkat helt ok...tills idag (spelade senast igår). När jag skulle dra igång det idag står det något om att den inte hittar min CD???? Funkade lixom för 10h sedan...*mutter mutter* Har testat att installera om, men det hjälper inte...varje gång jag försöker starta spelet så får jag det felmeddelandet...

Någon som vet/har varit med om det här problemet och löst det...hör av dig plz!

M.v.H: Roadie

Ps. har nyaste patchen Ds.

Visa signatur

o0[ System I ]0o .:.Chassi.:. Fractal Design Define R5 .:. PSU.:. Corsair 850w .:. Mobbo.:. ASUS Z170 PRO GAMING .:.CPU.:. Intel Core i7 6700K .:.Minnen.:. Kingston HyperX 16GIG .:.HD:s.:. SSD Samsung 128/240gig, SSD Corsair 120gig, WD 1TB .:.GK.:. ASUS GeForce GTX 980 Ti
o0[ System II ]0o .:.AsRock Core 100HT-BD.:.

Permalänk
Avstängd

Repa på cd:n?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om du köpt spelet är det väll tillåtet med en s.k No-CD patch?

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk

Nej det är inte tillåtet med NO-CD eftersom det är en modifiering av spelet som inte utvecklaren har gjort och därför får den ej användas om jag inte minns fel

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Testa med den andra skivan, det är fel på min så jag får köra CD ett med en BIN fil och CD vanligt.

Visa signatur

NiX...

Permalänk
Avstängd

men sluta ...finns det folk som köper spel???

Visa signatur

"efter regnet kommer solsken"

Permalänk

Nej, alla laddar ner och speltillverkarna arbetar gratis.

Visa signatur

C2D E6400@2,13 | Asus P5B | MSI 7900GTO 512Mb | TwinMOS PC5300 CL5 1024x2 | WD Raptor |

Permalänk
Avstängd

så bra då muahhaahah

Visa signatur

"efter regnet kommer solsken"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Nej det är inte tillåtet med NO-CD eftersom det är en modifiering av spelet som inte utvecklaren har gjort och därför får den ej användas om jag inte minns fel

Jag vill verkligen se dom försöka åtala mig för det, när jag sitter med mitt inköpta spel och har lagt in en no-cd crack för att slippa ha spelets cd som ockuperar cd-enheten stup i kvarten.

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan80
så bra då muahhaahah

vad rolig du är

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ok, isf dumt förslag utav mig.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Citat:

Hade för mig att man hade rätten att ändra i sina egna filer som finns i datorn, dock inte dom på CD:n...

Jag läste för något år sedan att allt som ligger på en egen HDD har man lagligt rätt att ändra i, kanske därför kom det kopieringsskydd?? men man har fortfarande rätten att ändra.

Dock mot lagen att sprida hacks/cracks/serials och hur man gör det..

Men så kommer den löngaktiga anti-pirat byrån som påstår annat, svenska lagen ändrar man inte över en natt..

Men om det är [i]"modifiering av spelet som inte utvecklaren har gjort och därför får den ej användas"[/i] så får man inte öppna en sparad spel heller, inte änns spara för dom gjorde ju inte den sparade spelet...

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TM
Jag vill verkligen se dom försöka åtala mig för det, när jag sitter med mitt inköpta spel och har lagt in en no-cd crack för att slippa ha spelets cd som ockuperar cd-enheten stup i kvarten.

Om du gjort cracken själv är det ingen fara, men ladda ner den får du inte göra eller sprida vidare..

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Om cdn är söndrig borde det gå att få en ny genom att skicka in den.

Jag har för mig att battle field går att spela med båda cd:na också så prova med andra.

Permalänk

Point0.4 det var det jag skrev, och det går du kan tillochmed spela med RtR skivan på vanliga BF

Visa signatur

NiX...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ByteRipper
Nej, alla laddar ner och speltillverkarna arbetar gratis.

Haha, bra sagt.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Tanka hem ett Nocd och Returnera skivan koster lite grann men men.