sitter fast i red faction 2

Permalänk
Medlem

sitter fast i red faction 2

Jag blir helt galen, jag sökte efter någon slags tutorial eller walkthrough till spelet men hittade inget, hittade heller inga fusk så det är inget att tänka på.

Nu är det såhär att jag är på en bana med en kyrkogård och jag ska komma in i kyrkan, springer omkring och gubbar respawnar lite var stans, jag har ingen som helst aning om var jag ska så snälla hjälp!

Permalänk
Medlem

Du ska gå in i en mindre stenbyggnad som ligger på kyrkogården, då börjar nästa level.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

jag har ju skjutit sönder väggarna på nästan alla stenbyggnader på den bana, jag måste ha missat nån... vilken mer exakt?

Permalänk
Medlem

Exakt, vet inte, jag gick först fram till katedralen och försökte öppna huvuddörren, men sen gick jag bort mot hållet man kom ifrån fast mera åt vänster om man står med ryggen mot katedralen, där finns en mindre katedral byggnad med en trädörr, om du går nära dörren så går han in automatiskt tror jag, eller så trycker du "E" på dörren...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

ah sådär, stört.. jag körde activate på dörren flera gånger, men tydligen inte exakt i mitten...

Permalänk
Medlem

Haha, okej.

Hmm, nån som vet hur man dödar sista bossen? Inget vapen gör speciellt mycket skada på honom...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Haha, okej.

Hmm, nån som vet hur man dödar sista bossen? Inget vapen gör speciellt mycket skada på honom...

Man tar den sista bossen på easy, annars är det löjligt svårt och kräver massa tur har jag märkt.

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk

Har Red Faction 2 verkligen kommit till Sverige än?

Permalänk

hehe, andreasdr, amazon? ebay?

Visa signatur

!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bluelight
hehe, andreasdr, amazon? ebay?

Jo, men, ja, men.

Äh, jag skall inte vara sån.

Permalänk
Medlem

Nu är det så att jag har fastnat i en låda på bana 2, hur kommer jag bort därifrån?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Nu är det så att jag har fastnat i en låda på bana 2, hur kommer jag bort därifrån?

Låda? Hmm, minns inte bana 2... förklara lite mer?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

synd att det är så jävla litet det spelet =( när man har dödat den gubbe som sitter i en robot, så har mn klarat spelet sen. man bli kung av nånting om jag inte minns fel, varva det förra veckan.
men det är bara mata raketer mot han så dör han sen.. eller roboten sprängs sen ska man döda han "vanligt" då tog jag nåt vanligt automatvapen och bara aegde han

Visa signatur

What are you looking at... Biatch !